gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Anniek en ik weten <333

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 12:25 am

jeej!

Arianna Gasparini - 16 jaar - draagt dus al een masker. in Belezza.
Falco Di Chimici - 18 jaar. - Giglia. familie van de Di Chimici.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 12:26 am

James - 18
Riven - 17

Jeej
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 12:28 am

Arianna doolde wat rond door de straten, ze liep een paar bruggetjes over en staarde naar het water. Het was heerlijk weer, maar ze had geen zin in het alledaagse leven, bovendien werd ze gek van haar masker.

Falco steeg af van zijn paard, hij aaide Tadanta over haar kop, en liep het paleis in. Zijn vader had een abnormaal groot gebouw voor de familie gebouwd, hij zuchtte. Soms snapte zijn vader niet dat je respect moest verdienen door je gedrag, niet door je geld.
Hij glimlachte toen hij zijn kleine zusje op hem af zag rennen, hij tilde Beatrice op, en zwaaide haar in het rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 12:31 am

Riven was in slaap gevallen met haar talisman(bloem ofzo?) en ze werd langzaam wakker van warme zonnenstralen op haar gezicht. Langzaam ging ze overeind zitten en ze vroeg zich af waarom ze in een bloemenveld sliep. Ze stond op en begon te lopen op zoek naar de bewoonde wereld. (welk land/stad evenaart de bloemenstad?)

James had een zere rug en opende ze zijn ogen. Lag hij nou op stenen? Haastig krabbelde hij overeind. Was het carnaval? Overal liepen mensen in ouderwetse kostuums. Bovendien was het meeste wat hij zag water, de stoep was erg smal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 12:36 am

Falco zette kleine Beatrice neer, die meteen wegrende om te spelen. Met een glimlach ging hij het paleis binnen, zijn vader was aan het overleggen, en Carlo zijn oudere broer, was met hem mee. Hij was dan ook de toonopvolger. Hij zuchtte en dacht aan zijn gezin, het was groot, en iedereen was verschillend. Je had Carlo, die zou zijn vader opvolgen. Je had Geatano, de slimste en je had hem. Hij was het meest geliefd in de familie omdat hij het knapste was. Maar wat had dat nou met liefde te maken? Hij vond het absoluut vreselijk.

Arianna keek naar het water, ze wou dat ze haar masker af kon doen en in het water kon gooien. Haar masker zou dan wegdrijven, samen met haar gebondenheid. En ze zou kunnen doen wat ze wou. Waarom was de Duchessa (bewindsvrouwe Razz ) zo stom geweest om deze wet te verzinnen? Die maskers bonden je vast aan een saai leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 12:40 am

Riven liep verstrooit over de velden en kwam uiteindelijk in de stad uit. Ze keek verwondert om zich heen. Want iedereen liep rond in ouderwetse kleding. Hoe was ze hier in vredesnaam terecht gekomen?

James liep verstrooit rond. Dit leek wel een soort oud venetië.. droomde hij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 12:42 am

Nadat Falco een gesprek had gehad met een paar mensen in het paleis, liep hij snel naar de grote poort, hij wou de stad in, zich mengen met het gewone volk. Niet dat ze koningen waren, maar zo gedroeg zijn vader zich wel, en hij werd er gek van. Hij liep het hek door en snoof de heerlijke geur van alle bloemen op, hier voelde hij zich thuis.


Arianna liep van het bruggetje af, het drukke marktplein op. Ze stond voor een kraampje en kocht een nieuw maskertje, het was simpel zwart, ze hielt van simpele maskers die niet de aandacht zouden trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 12:46 am

Heb je the tourist gezien? is ook in venetië echt leuke film:)
--

Riven voelde zich nogal onbeholpen, die was het raarste wat ze ooit gezien had in haar leven. Niemand leek haar op te merken en toen ze zichzelf bekeek besefte ze dat ze in haar ondergoed liep. Ze droeg een kort sportbroekje en een roze geschikt/ongeschikt hempje.

James werd af en toe boos aangekeken in zijn haast om weg te komen en mensen mopperde. Toen knalde hij tegen een meisje (ari dus) aan en vielen ze op de grond.


Laatst aangepast door Anniek op di feb 15, 2011 12:51 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 12:50 am

Nee maar wil hem wel graag zien!


Arianna viel op de grond. "he kijk uit!; riep ze geirriteerd. Ze keek op naar de jongen die op de grond lag. Hij keek alsof hij geesten zag ofzo. Hij voelde zich in elk geval niet helemaal op zijn gemak hier.

Falco liep rustig over de pleintjes heen, en bekeek de gebouwen die hij al kende sinds hij klein was. Hij liep naar een klein marktkraampje en keek naar de dingen die ze verkochten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 12:53 am

Riven verschool zich achter een boom. Zo kon ze moeilijk rondlopen natuurlijk. Dat zou ze niet eens in haar eigen dorp doen. Ze raakte een beetje in paniek maar zag toen een marktkraampje. De eigenaar was druk bezig en ze sloop erheen en griste een jurk van de tafel af.

James kwam overeind en hielp Arianne ook. "Het spijt me" mompelde hij en hij keek naar het meisje. Ze droeg een masker met daarachter sprekende ogen. Even was hij verbaast. "Het is mijn fout.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 12:57 am

Arianna was verrast dat hij haar overeind hielp, maar ze was nog verbaasder toen ze zijn kleding zag. Waar kwam hij vandaan!!? Hij was vast nooit in Belezza geweest, zijn kleding leek niet eens Taliaans! 'Het geeft niet' mompelde ze.


Falco zag een meisje iets jatten bij een marktkraampje, ze zag er ontzettend vreemd uit, en ze stool ook nog! Met een frons liep hij op het meisje af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 1:00 am

Riven verschool zich weer achter de boom en begon uit te zoeken hoe de jurk aan moest. Ze zou later wel terug betalen maar ze kon niet in deze kleren rondlopen, zo werd ze opgepakt ofzo..

James besefte dat hij in trainingsbroek en t-shirt van een football club rondliep en dat het meisje dat zag. "Sorry.. Ik ben hier een beetje op mysterieuze wijze aangekomen.. Vandaar het geren.." mompelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 1:02 am

Falco bestudeerde het meisje een tijdje, ze droeg een vreemd soort.. ondergoed, of wat het dan ook was, en hij voelde zich een beetje beschaamd als hij naar haar keek. Toch moest hij zachtjes lachen toen hij zag hoe ze aan het frommelen was met de jurk. Hij liep naar haar toe. 'Volgende keer moet je misschien iets stelen wat je wel begrijpt.' zei hij rustig, hij pakte de jurk van haar af, en knoopte de touwtjes open, toen gaf hij hem terug.
Hij bestudeerde haar gezicht, zodat hij niet naar haar lichaam zou kijken, dat zou nogal ongepast zijn.


Arianna hield haar hoofd een beetje schuin. "Waar kom je vandaan dan?'

Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 1:05 am

"New york" zei James en hij keek haar aan in de hoop dat ze wist waar dat was. "Ik weet niet hoe ik hier opeens kom.."

Riven kreeg een knalrood hoofd toen de jongen haar aansprak en ze trok snel de jurk aan. "Bedankt" stamelde ze. Ze probeerde de touwtjes van achter aan te trekken maar dat lukte niet. Dit was toch niet zo'n corcetjurkding die je in films zag? Dat kreeg ze nooit zelf dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 1:07 am

Falco keek haar aan. 'Moet ik je helpen hem dicht te krijgen?' vroeg hij. Hij was best direct, maar hij was vooral erg vriendelijk.


Arianna keek hem niet begrijpend aan. 'New York, waar ligt dat?' vroeg ze, en ze schoof haar masker een beetje recht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 1:09 am

"Amerika, weet jij hoe ik daar weer kom?" vroeg James hoopvol al had hij allang aan haar gezien dat ze er nooit van gehoord had.

Riven knikte verlegen en draaide haar rug naar hem toe zodat hij het vast kon maken. "Ik betaal die man echt terug.. zodra ik geld heb.." mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 1:15 am

'Amirika.' zei Arianna nadenkend. "Ik heb werkelijk geen idee, maar misschien weten mensen hier het.' ze bekeek zijn kleding. 'Is dat normale kledij daar?'


Falco maakte haar jurk vast. 'Ik betaal hem wel voor je, ' zei hij, hij liep naar het marktkraampje, wees naar Riven zodat de man wist welke jurk hij wou kopen, en betaalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 1:17 am

"Dan betaal ik jou terug" zei Riven haastig en ze keek naar Falco. "Waar kan ik geld verdienen, dan ga ik gelijk aan het werk.."

"Ja, als pyama ofzo." zei James kalm. "Maar misschien moet ik iets gepaster hebben hier.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 1:19 am

Falco keek haar rustig aan. 'Vertel me eerst eens wie je bent.'

Arianna knikte langzaam. 'ja dat lijkt me een goed idee' zei ze droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 1:22 am

Riven keek hem aan en haalde een paar keer diep adem om wat rustiger te worden. "Ik ben Riven Johnsson. 17 jaar oud en ik kom uit London" vertelde ze.

"Waar kan ik dat soort kleding krijgen en hoe kom ik aan geld?" vroeg James kalm.,
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 1:24 am

Falco fronste. 'Londen? Kom je uit Anglia?' (engeland daar ;P ) vroeg hij verbaasd. Hij wist niet dat haar kleding de mode was daar maar oke. "Nou uhm, welkom in Giglia' zei hij en hij glimlachte.

Arianna keek om zich heen. 'Hier, op de markt' zei ze. Ze keek hem aan. 'Ik neem aan dat aan geld komen op de zelfde manier hier gaat als bij jou thuis.. werken..;'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 1:27 am

Riven glimlachte terug, hij was heel lief voor haar en daar was ze blij om. In de plek waar ze vandaan kwam waren mensen helemaal niet zo behulpzaam. "Bedankt voor je hulp" zei ze glimlachend. "Kun je me vertellen hoe ik terug kom in Engeland? Ik heb geen idee hoe ik hier terecht ben gekomen.."

"Waar kan ik werken?" vroeg James die zich behoorlijk stom voelde. "Ik ken hier niks... Kun je me een tip geven?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 1:30 am

Arianna keek hem aan, ze beet op haar lip en dacht na. 'Ik weet eigenlijk ook niks.' zei ze. 'Misschien kan je proberen om mandolier te worden..' mompelde ze. Binnenkort was het huwelijk met de zee, de dacht daarna zou de Duchessa de nieuwe mandoliers uitzoeken, hij zou het kunnen proberen, hij was knap, dus hij had vast een goede kans..


Gabe keek haar verbaasd aan. 'Anglia is een heel eind ver van Talia.' zei hij. 'Je zal per voortuig moeten reizen, en dat kost je wel even.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 1:32 am

Riven beet op haar lip. Hoe kwam ze in vredesnaam ooit thuis? Misschien was die engeland ook wel in de 16e eeuw hier. Maar ze had geen plek om naar toe te gaan, om te slapen. Geen geld om van te leven. Ze voelde de wanhoop toeslaan.

"Een mandolier?" herhaalde James verbaast. "Wat moet ik dan doen? Wat houd dat in?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Emptydi feb 15, 2011 1:36 am

Falco zag aan haar gezicht dat ze in paniek raakte. 'Kom, dan gaan we ergns wat drinken, en dan kan je vertellen hoe je hier komt. Misschien kan ik je dan helpen thuis te komen.' hij had met haar te doen.

Arianna keek geirriteerd terwijl ze het uitlegde, dit kwam niet door hem, maar door het hele mandolier gedoe. 'Mandoliers zijn mensen die de mandola's sturen.' zei ze. (Gondels). 'Het mogen alleen maar jongens zijn.' mompelde ze er chagrijnig aan toe. Dit was ook de reden dat ze geirriteerd keek. 'De dag na het huwelijk met de zee, wat er binnenkort aankomt., moeten alle mensen die niet uit Belezza komen weg uit de stad, ben je als buitenstaander in de stad, dan staat daar de doodstraf op.' ze keek hem aan. 'Maar niemand kent je, dus ze kunnen ook niet beweren dat je hier niet vandaan komt.' zei ze. 'Je kan dan auditeren om mandolier te worden. De Duchessa kiest de knapste jongens uit. EN die mogen naar de opleiding om mandolier te worden..'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Gesponsorde inhoud





Anniek en ik weten <333 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek en ik weten <333
Terug naar boven 
Pagina 1 van 12Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~Ruuz en Anniek~
» Anniek en Maaike <3
» Maaike & Anniek <3!
» Anniek & Sifra
» Anniek + Olivier.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: