Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 8:32 pm
Nathaniel liep wankelend naar binnen toe. Hij voelde er niets voor om nu iemand tegen te komen, zeker zijn vader niet, dus ging hij gelijk op weg naar zijn kamer. Kyara had de koets aan zien komen en liep naar buiten toe.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 8:34 pm
rabb stopte niet veel later en zag kyra en hij stapte van zijn paard af, waar is nathaniel...is die al binnen vroeg hij snel aan haar
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 8:36 pm
Kyara keek Rabb verward aan. 'Ja hij ging net naar binnen.. Maar wat is er aan de hand? Waarom zijn jullie terug?' vroeg ze bezorgd. Nathaniel bereikte zijn kamer en liet zichzelf met een plof op zijn bed vallen. Zijn gezicht vertrok van de pijn.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 8:41 pm
de opstandelingen hadden ons verwacht en omsingelt, ze willen niet luisteren en ..en vielen mij aan maar nathaniel beschermde me, legde rabb kort e krachtig uit en hij ging op een drafje naar binnen, kun jij wonden verzorgen, vraagt hij aan kyara
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 8:43 pm
Kyara liep met Rabb mee. 'Een beetje..' zei ze aarzelend. 'Misschien kan ik Benjamin beter halen.' Nathaniel trok zijn shirt uit en gleed met zijn vingers over de wond. Hij klemde zijn kiezen op elkaar.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 8:57 pm
dat is beter jah, kijk of je hem vid dan kijk ik wat ik kan doen, zegt rabb en dan rende hij door naar nathaniels kamer en ging zonder kloppen binnen e keek naar hem en liep naar hem toe, gaat het..vraagt hij met een zuur gezicht als hij de wond ziet
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 9:21 pm
'Het gaat wel,' loog Nathaniel. Hij keek Rabb onderzoekend aan. 'Gaat het met jou?'
Kyara ging opzoek naar Benjamin.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 9:25 pm
maak dat de kat wijs dat zwaard ging door je borstkast, sist rabb rebels tegen hem en hij bekeek de wond, ik heb helaas geen helende karachten, kyara is benjamin zoeken dus nog even vol houden die lopt je wel op, zegt rabb bemoedigent, en als hij naar hem vraagt grijnst hij, ik heb niks, bluft hij hij had een pijl in zijn achter rug onder aan de zij kant maar die had hij een stuk af gebroken dus die zag je gelukkig niet, eerst moest nathaniel geholpen worden
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 9:28 pm
Nathaniel fronste zijn wenkbrauwen. 'Waarom geloof ik je niet?' zei hij. 'Spreek de waarheid.'
feniks vlame
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 9:34 pm
omdat ik een straat rat ben, vraagt rabb terwijl hij een wenkbrouw omhoog haalde en hij pakte een doek en gooide die naar nathaniel toe, doe die op de wond, zegt hij en hij negeerde zijn bevel
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 9:47 pm
Nathaniel ving de doek op en drukte het tegen de wond. 'Niet omdat je een straatrat was, maar omdat ik aan je merk dat je liegt,' zei hij schouderophalend.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 9:50 pm
rabb kon het niet laten te grijnzen, net als ik bij jou, bekent hij dan, ik heb een kleine wond niks ernstigs, verzekert hij hem
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 10:12 pm
benjamin was terug in zijn vertrekken en had in zijn schaal gezien wat er was gebeurt. direct ging hij de benodigde spullen bijeen grijpen.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 10:24 pm
rabb keek nathanel koppig aan en schudde zijn hoofd en hij wachte tot benjamin zou komen, hij liet niet snel iemand zijn wonden zien laatstaan ze verzorgen dat deed hij meestel zelf
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 10:28 pm
Kyara keek op. 'Benjamin! Kunt u zich naar Nathaniel's kamer begeven? Hij is blijkbaar gewond geraakt,' zei ze met een lichte buiging. Nathaniel zuchte. 'Wat jij wil,' zei hij. 'Wat denk je dat we aan deze situatie moeten doen?' vroeg hij vervolgens peinzend.
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 10:30 pm
"ik was al onderweg, ik heb echter een paar dingen niet. zou jij zo vriendelijk willen zijn verband te halen?" knikte hij tegen het meisje.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Two makes the seal. ma apr 11, 2011 10:51 pm
rabb frontse zijn wenkbrauwen en hij dacht na, dat is nogal moeilijk, ze enken tot je bent zoals je vader. we moeten ze laten zien tot het niet zo is..maar hoe, zegt hij denkt