gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Counter Terrorist Unit

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz

Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10

Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptyma apr 11, 2011 9:54 pm

'Vertrouw me. Ik heb zo mijn methodes.' zei Allen kalm. De brieven zou hij gewoon normaal schrijven, een heel sentimenteel verhaal en zo, maar de enveloppen, daar ging het om. Binnen in de envelop zou hij met onzichtbare inkt gegevens opschrijven. Als je de envelop boven een lamp zou houden, zou je alles kunnen lezen. 'Let niet op de brieven die erin zitten. Let liever op de envelop en houd die goed boven een lamp. Met een telefoon kunnen ze me makkelijk afluisteren.' Zei hij.

Laatst aangepast door Ruuz op ma apr 11, 2011 9:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne

Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptyma apr 11, 2011 9:55 pm

Ik ben de hele week vrij, godzijdank. Kan mijn been omhoog Razz

Sherapine keek op. 'Wie, wat, waar,waarom en moet het nu?' Ze grinnikte toen ze Sue in de deuropening zag staan. 'Ooh sorry Sue kom binnen' Ze sloeg het bestand op dat ze net had bijgewerkt over de actieve terroristen in de stad en richtte haar aandacht helemaal op Sue. 'Waar kan ik je mee helpen?' vroeg ze vriendelijk.

Devlin knikte. Dit moest hij goed onthouden voor wanneer hij Sherapine weer zag of op een of andere manier een brief kon sturen. Dat ging hem wel lukken. Brieven, onzichtbare inkt, envelop. Niet zo heel moeilijk. Delvin dronk zijn thee op en zette de mok op een klein tafeltje naast de stoel waar hij op zat. 'Hoelang ga je eigenlijk??' vroeg hij nieuwsgierig.
feniks vlame

feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptyma apr 11, 2011 10:15 pm

met dit, zegt sue en ze liet het apperaatje zien, als je dit aan sluit aan een telefoon of mobile kan je de gene die je belt of jij belt vinden, het duurt even maar hij vind ze wel. glimlacht sue op gewonden, en ik wil hem uit proberen kun jij mij daarbij helpen, vraagt ze dan, ze moest weten of die het nu ook echt deed.

try keek naar allan en knikte, aan zoon dingen dacht hij nooit hij deed altijd meteen wat in hem op kwam, hij dacht nooit lang na, en als hij het wel deed dan was hij ziek, en hij stond op en deed zijn pistool in zien riem die hij net van de tafel pakt, hij ging dan weer zitten en keek van devlin naar allen
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptyma apr 11, 2011 10:29 pm

Sherapine knikte. 'Tuurlijk.' Zei ze terwijl ze het apparaatje aannam en het bekeek. Ze voerde de code van het apparaatje in in een programma dat zei en Sue een tijd geleden hadden gemaakt zodat ze dit soort dingen konden uitvoeren. 'Oké, aan jou mobiel koppelen?' Sherapine keek even op van haar computer terwijl ze de vraag stelde aan Sue. Ze hadden het vaker geprobeerd. Maar er waren altijd wel een paar complicaties geweest zoals afstand of duur dat het apparaatje gekoppeld was aan een bepaalt nummer.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptyma apr 11, 2011 10:38 pm

goed, zegt sue en ze nam het apperaatje aan en deed het aan haar mobile bevestigen en ze toetste het nummer van sherapina in en wachte af als sherapina op nam en lang genoeg aan de lijn bleef zo ongeveer meer dan 2 min kon ze weten waar ze was en zo,sue was helemaal op gewonde want zo konden ze sneller iemand op pakken
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptyma apr 11, 2011 10:42 pm

Sherapine opende het gesprek en legde haar mobiel op het bureaublad. Ze opende een programma'tje op haar computer en wachtte tot ze signaal zouden krijgen. Ze zag al wel waar Sue zich bevond, tot op de millimeter nauwkeurig. Maar haar eigen mobiel zag ze nog niet.

ik ga slapen, tot morgen <3
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptyma apr 11, 2011 10:48 pm

sue wachte gespannen af..en keek naar de computer en za wachte ongeduldig tot naa ongeveer 2 minuten verscheen er een rode stip op het scherm, YES, roept sue blij uit, dit is geweldig, dit moet gewoon lukken, zegt ze opgelucht en blij

oke tot morgen
ps
dat is try
http://browse.deviantart.com/?q=kiba%20wolfs%20rain&order=9&offset=144#/d37e04v
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 10:45 am

'Sue ik wil niet kinderachtig zijn. Maar je staat nu naast me he?' Ze verbrak de verbinding van haar mobiel en keek Sue toen aan. 'Tot hoever werkt het? Tot welke afstand en dan tot hoelang?' Sherapine keek naar de 2 roodknippernde puntjes op het scherm kijken. 'Het zou echt geweldig zijn als het tot ver zou werken. Dat zouden we verder moeten uitzoeken.'
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 10:57 am

binnen een straal van 20 tot 30 kilometer, je weet waar die gene zich bevind, maar als je hem aan de lijn blijft houden weet je ook precies waar hij heen gaat als hij zich verplaats, maar de stip verdwijnt als hij hem af duwt, dus we moeten zo snel mogelijk handelen iedere keer, legt sue uit die nogsteeds opgewonden was.

try keek naar allen, doe voor zichtig zegt hij nog hij zelf moest weer weg hij moest nog wat dingen regelen, en hij keek devlin aan en hij knikte naar hem en hij liep weg, hij wilde altijd zoals gebruikelijk naar de plaats van de aanslag gaan een paar uur vantevoren,
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 11:02 am

'Oke om dat te testen stel ik wat voor. Ik ga precies op de rand van 25 kilometer van hier staan. Ik sms je zodat je weet dat je mij kan gaan bellen. Dan hou ik de lijn open en begin verder weg te lopen. Zo weten we zeker of hij het ook echt doet.' Sherapine was iemand die echt alles duidelijk getest wilde hebben en niet maar half. Dadelijk ging het mis tijdens een operatie die leven of dood kon betekenen.

feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 11:13 am

goed stemt sue tevreden toe ze had dit natuurlijk al verwacht tot sherapina verder wilde testen daarom had ze haar daar juist ook voor gevraagt, oke ik hoor het wel doe voorzichtig wel. zegt sue en ze liep het kantoor uit om op haar eigen kantoortje te gaan ziteen en verder te werken aan informatie en dan af wachten tot sherapina weer terug belde

try liep door de straten richting de plek waar acheter een paar uur de aanslag zou plaats vinden, en hij keek zo on opvallend mogelijk zo veel mogelijk rond en zag camaras hangen zoals gebruikelijk in de groten steden was en hij liep rustig door
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 11:17 am

Sherapine knikte Sue na. Ze kwam overeind en deed haar jas aan die aan een kapstok in het bureau hing. Ze haalde haar geweer uit een lade en hing die in een holder om haar middel. Ze deed haar mobiel in haar jaszak en pakte de auto sleutels. Het eerste stuk zou ze rijden, daarna zou ze gaan lopen. Ze sloot haar computer en bureau af en verliet het gebouw. Ze liep naar haar auto en stapte in waarna ze wegreed.

Devlin kwam overeind hij ruimde de thee mok op, wenste Allen veel succes en liep naar boven, naar zijn kamer. Hier schreef hij, in een schrift dat hopelijk alleen Sherapine zou herkennen, op wat hij te weten was gekomen over Allen en zijn mol missie bij het CTU. Hij hoopte dat Sherapine het snel zou krijgen, voordat Allen schade kon aanrichten op het CTU.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 11:29 am

sue was op haar pc bezig door de cameraas te bekijken in de omgeving en de database van teroristen waar foto's op stonden die te vergelijken met mensen die dooor de straten liepen maar niemand was te herkennen,

try liep door de straten en ging in de dode hoek van de camera's staan en bekeek het gebouw en hij glimlachte lichtjes het was een klein winkelcentrum, dit zou een waarschuwing worden tegen de president ze moesten het krijgen
---

even na de winkel brb
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 11:59 am

Sherapine stopte haar auto in de buurt van het winkelcentrumpje. Het was op 25 km afstand van het CTU gebouw. Ze stapte uit, zette de auto op slot en smsde Sue dat ze haar kon bellen. Ze ging tegen een lantaarnpaal aanstaan en wachtte tot Sue haar zou bellen. Ondertussen keek ze rond of ze iets verdachts zag.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 12:06 pm

sue nam de telefoon op, en fien genoeg afstand..dan gaan we eens kijken zegt ze opgewonden en ze sloot het apperaat aan op haar mobile en ze wachte, en nog iets intresants vraagt ze ondertussen.

try bleef staan in de dodehoek en bijkeek het winkelcentrum en pakte zjn mobile en hij belde devlin op, hey met mij zegt hij as hij opneemt, kijk eens of (naam) klaar is met het pakketje, op de plaats is alles geregelt zegt hij tegen hem
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 12:11 pm

Sherpine keek rond. 'Niet echt. Het leven gaat z'n simpele gangetje hier. Alles is rustig, niets verdachts. Ze kwam van de lantaarnpaal weg en liep een stukje dichter naar de ingang van het winkelcentrum. 'Het is alsof er de komende dagen geen aanslagen meer gepleegd zullen worden zo rustig. Maar dat kan haast niet. Niet na wat wij weten...' zei ze langzaam.

Devlin had opgenomen en liep nu naar de kamer van een ander. Hij klopte op de deur en wachtte op antwoord. Toen hij dat kreeg deed hij de deur open en keek naar het lid. 'Heb je alles bijna klaar?' De jongen knikte. 'Geef me nog 10 minuten dan ben ik klaar.' Devlin knikte en verliet de kamer. 'Nog 10 minuten dan is alles klaar hier.' zei hij rustig door de telefoon.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 12:18 pm

oke. ik kom er nu aan het op halen, zegt try rustig terug en hij hangde op e keek even rond en liep weg uit de dode hoek van de camera en hij begon rustig te lopen.

sue knikte maar wist tot ze dat niet kon horen, oke,...het is inderdaat rustig en vervolgens de bronnen zou er de komende dagen toch iets moeten gebeuren i de stad ze weten jammer genoeg niet waar, zucht ze dan, en ze kreeg de rode stip, yes hebbes , parker straat links van het winkelcentrum sta je, roept sue uit maar dan ziet ze op haar andere computer tot iemand hetkent is en ze kijkt er op...
fien er is een terrorist bij je in de buurt mijn scanner heeft hem er uit gepikt, het is almeda..die terrorist waar we eigelijk niks van weten alleen tot hij ons steeds te slim af is, zegt sue. hij is in de zelfde straat als jou, ik stuur een foto door op je mobile, antwoord ze en ze stuurde het door
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 12:28 pm

Sherapine had echter niet oog voor de foto. Ze zag dat er een jongen uit de dode hoek van een camera weg liep en nog al voorzichtig om zich heen keek. 'Heb hem al gezien Sue.' zei ze zacht terwijl ze haar mobiel ophing en wegstopte. Ze volgde de jongen stilletjes en on opgemerkt. Ze had hem herkent waardoor de foto niet meer nodig was geweest. 'Dit keer leid je me mooi rechtstreeks naar je schuilplaats mannetje.' zei Sherapine zachtjes terwijl ze deed alsof ze in winkeletalages keek maar in het echt hem gewoon volgde en niet uit het oog verloor.

Devlin liep naar beneden toen de jongen hem het pakketje had gebracht en legde het op een tafel in de woonkamer. Hij plofte languit neer op de bank en wachtte tot Try terug zou komen om het op te halen. Het was tijd om dingen te gaan doen wist hij.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 12:31 pm

try liep een geruime tijd rustig door maar ging dan een steeg in als hij eens had omgekeken en zag niks opmerkelijks en hij liep rustg door terwijl hij zijn mobile pakte en er iets op na keek

sue had op gehangen en stond zenuwachtig op en ze dacht na maar ging dan weer zitten ze moest alarm in kunnen roepen als sue haar nodig had
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 12:39 pm

Sherapine was een winkeltje in gelopen waarbij je uitzicht had op de steeg waar Try net in gelopen was. Ze bekeek wat kleren maar hielt haar blik ook op de steeg gericht. Hij mocht niet ontkomen deze keer. Dit was een kans die ze zelden kregen en ze mocht het niet laten schieten.

Devlin wachtte ongeduldig op Try. Normaal deed hij er nooit zo lang over om terug naar huis te komen zodra er een aanslag op het programma stond. Zou er iets tussen zijn gekomen?? Iemand die hem tegenhield? Hij hoopte dat het Sherapine niet was. Hij wist hoe Try kon zijn en doen nu hij hier een aantal maandjes was en wilde niet dat hij haar iets aan deed..
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 12:42 pm

try stuurde een sms naar devlin, ik kon laterder, stuurde hij en hij deed zijn mobile weg en hij begon verder te lopen enkeek eerst even rond voor hij de steeg aan de andere kant uit ging hij had een naar gevoel en dat gevoel zei genoeg tot hij gevolgt werd al wist hij nog niet door wie maar hij zou er achter komen en hij stak de straat over.

sue kon niet tegen zo lang wachten en ze bekeek de camera beelden nog eens terug bij het winkelcentrum
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 12:46 pm

Sherapine verliet de winkel met een tas met daarin een oud kledingstuk dat ze tijdelijk mocht lenen van de winkel. Ze had een vriendin daar en ze begreep heel snel wat Sherapine aan het doen was. Sherapine liep door de straat en keek ondertussen rond of ze Try nog ergens zag. Toen ze hem zag stopte ze bij nog een winkelraam en keek naar binnen. Ze smste Sue dat ze zou bellen, zei het apparaatje moest gebruiken maar vooral niets moest zeggen. Zo konden ze haar op het bureau volgen. Kort daarna belde ze Sue.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 12:50 pm

oke, had sue zacht geantwoord, en bekeek het, ik laat een arrestatie team in de buurt klaar staan voor je, had ze nog even kort geantwoord en zij zelf pakte een andere gsm en belde daarmee naar iemand binnen hun eenheid.

try liep maar door en keek weer even rond en zag een vrouw bij de winkel een man met een krant lopen en dan nog wat andere mensen die gewoon door de straat liepen, en hij liep langs de winkels en dan een winkel in en begon door de kleding rekken heen te lopen en deed net of hij ze bekeek maar hij probeerde zijn achtervolger in de war te brengen
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 12:53 pm

Sherapine grijnsde lichtjes. Haar mondhoek krulde op. 'Mij krijg je niet zo makkelijk voor de gek.' Ze bleef naar de kleren in de etalage kijken en wachtte totdat de jongen weer naar buiten zou komen. Dan zou ze hem aanspreken en kijken hoe hij reageerde. Ze had zo haar trucjes. Als hij niet eens simpel haar vragen wilde beantwoorden zou ze sue waarschuwen. Dan konden zij hem arresteren. Ze moest dan alleen zelf oppassen dat ze niet in hand bereik van de jongen stond.

even eten hoor Smile
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Emptydi apr 12, 2011 12:58 pm

try ging dan naar de balie en vroeg daar of hij gebruik mog maken van het toilet en zoals hij verwachte mog dat en hij ging naar de wc en sloot de deur of en keek naar de raam hij was klei maar hij kon erwaarschijnlijk net door. en hij ging op de wc staan en maakte de raam ope en keek er door, mooi dan kwam hij achter de winkel uit en hij kroop moeizaam door het gat naar buiten en land soepel op de grond en hij haalde allerlei spullen uit zijn vest en gooide die in een prullebak hij had nu een wit t-schirt aan en hij begon verder te lopen. en hij vermeed de straat van de winkel waar hij net was in gelopen
---
komt goed uit ik moet even met de hond wandelen
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 2 Empty

Counter Terrorist Unit
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Real life. :: Real life.-
Ga naar: