gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Counter Terrorist Unit

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne

Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 30

Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 1:06 pm

Sherapine liep de winkel in en vroeg aan de baliemedewerkster waar de jongen heen was gegaan. Sherapine had hem zo goed mogelijk beschreven en de vrouw zei dat hij naar de wc was gegaan. Sherapine knikte en verliet de winkel. Ze rende naar achter de winkel en keek naar de vuilnisbak waar Try zijn spullen in lagen. Ze vloekte zachtjes en rende de aangrenzende winkelstraat in. Ze keek rond en zag Try nog net een hoek om gaan. Ze rende er achteraan en toen ze hem weer in het oog had liep ze weer rustig en deed ze of ze in winkels keek enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 1:28 pm

try lieprustig door en dacht na het was vast en zeker iemand van ctu geweest hij kreeg oderhand wat van de mensen

sue heild het arristatie team op de hoogte
---

rageer even traag moet wat dingen doen:P
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 1:43 pm

Sherapine sneed een stuk af en eindigde uiteindelijk voor Try. Ze keek hem aan. 'Zou ik je wat vragen mogen stellen?' vroeg ze rustig. Ze moest dit goed aanpakken, hij mocht niet meer ontsnappen. Aangezien Sue haar nog altijd volgde en kon horen door de mobiel hoopte ze dat Sue begreep dat het arrestatie team in gang gezet moest worden. Ze had genoeg van dit kat en muis spel.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 1:52 pm

try was niet echt verrast tot hij ineens door iemand werd aan gesproken, en hij dwong zich te glimlachen, tuurlijk waarom niet, antwoord hij rustig en hij bleef waakzaam.

sue zette het arestatie team in werking
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 2:01 pm

'Ik zag dat je naar een van de veiligheidscamera's keek. Wat vind je van de beveiliging van de stad?' Sherapine haalde een klein notitieblok tevoorschijn en een pen en keek naar Try. Ze glimlachte maar in haar hoofd dacht ze: je gaat eraan!!
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 2:09 pm

try keek even naar de veiligheids kamera en deed zijn handen in zijn zei maar dan ineens trok hij het pistool en hij richte op sherapina, dit denk ik er van, snauwt hij vel, zeg tegen het team van je als ze dichter bij durven te komen of als ik ze zie ik je ovehoop knal, zegt hij en hij meende het zijn ogen stonden kil
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 2:18 pm

Sherapine keek Try kalm aan. 'Wat denk je te doen? Ik mag dan misschien een offer zijn als je me dood. Maar geloof me jou leven zal veel erger worden.' Ze stopte rustig het boekje weg. 'En trouwens wat denk je al helemaal te kunnen doen? We weten waar jullie volgende aanslag geplant is, we weten hoe en we weten wanneer.' Sherapine grijnsde. 'Jullie maken geen schijn van kans.'
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 2:25 pm

mijn leven kan niet erger worden dus bedreig me niet, snauwt try en hij bleef haar aan kijken, en daarbij heb ik altijd een plan b dus het maakt niet uit wat jullie weten, zolang ik niet opdaag gebeurt er niks, grijnst hij vals maar hij wist nu wel meer iemand binnen hun het informatie laten lekken anders wisten ze het niet. en hij keek sherapina aan en wilde de trekker over halen maar dan voelt hij een schot in zijn hand en in zijn been waardoor hij eerst het pistool los na een schot die hij loste maar die miste sherapina liet en vervolgens wat door zijn knie heen zakte maar hij vermande zich en begon weg te rennen en ontweek andere schoten
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 2:34 pm

Sherapine raapte het geweer van Try op en hielt de arrestatiepoging tegen. 'Laat hem gaan.' Sherapine keek naar Try. 'het spoor van bloed dat hij mist zal ons rechtstreeks naar hun onderkomen leiden. Sherapine grijnsde. 'Haal mijn auto.' Ze gaf iemand een sleutel en keek toen naar het hoofd. 'Licht het CTU in. Het kan nu niet mis gaan.' zei ze rustig. Sherapine keek in de richting van waar Try naar toe was gerent.'

Devlin begon door de kamer te ijsberen. Hoe kon het dat Try er zo lang over deed?? Dat deed hij nooit, dus waarom nu wel? Hij pakte zijn mantel en sloeg die om waarna hij naar buiten liep en rond keek of er enig teken was van Try.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 2:40 pm

try rende hard door en pakte zijn mobile en belde devlin op, luister er zijn wat problemen licht tony in, zeg tot hij overgaat op plan b nu,je hoort nog van me, zegt hij en hij hing meteen weer op gooide de mobile op de grond en trapte hem kapot en hij raapte de chip er tussen uit en hij begon verder te rennen weg van hun basis die mochten ze nooit vinden hij zou naar een ander gebouw gaan, daar mochten ze hem hebben hij zou toch nooit wat prijs geven.

tony zat op de bank en keek op de klok hij werd er gek van van het wachten waar bleef try...

dit word mijn 3e rol en hij heet jesse, uitleg komt nog hij is 12 en zit bij de terroristen hij heeft familie daar zitten daarom zit hij er en hij is autistiesh dus heel erg slim
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 2:46 pm

en irritant XD hahah nee grapje Razz

Devlin hing zijn mobiel op. Hij vloekte zachtjes maar was van binnen ook blij dat Try gewond was en niet iemand van het CTU. Hij liep naar Jesse en legde de situatie uit. Hij wachtte af terwijl hij naar het jongetje keek.

Sherapine stapte in haar auto en volgde het bloedspoor van Try. Het leidde haar regelrecht naar hem toe. Het was goed als ze hem te pakken kregen aangezien ze wisten dat hij een belangrijke rol speelde bij de terroristen.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 2:54 pm

try ging een gebouw in en keek naar de chip en hij brak die dan door midden en hij keek even naar de wond en hij haalde de kogel er uit, en hij gooide die weg. hij wist tot ze hem gingen pakken als hij dit spoor achter bleef laten en hij liep naar de kraan toe en spoelde zijn handen af en zijn been wat maar het been bleef bloeden...en hij pakte zijn ander pistool en ging achter een deur staa en wachte geduldig

(je had het tegen tony gezegt niet tegen jesse, jesse is gemoon een rol:p)
tony keek op en knikte naar devlin, goed ik breng de bom weg en zorg tot het bericht de president bereikt, blijf jij hier bij de rest oke...en laten we hopen tot try nog terug komt, zoniet moeten we zorgen tot zijn offer niks voor niks is geweest.

jesse zat op de bank tv te kijken zoals altijd om 1 uur en hij keek even naar devlin en dan weer naar de tv
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 2:57 pm

whoepsie oke Razz

Devlin keek Tony na. Hij hoopte dat het voor het CTU goed zou aflopen.

Sherapine belde Sue op. Zodra die opnam begon ze te praten. 'Zorg dat er alsnog een eenheid klaar staat bij het winkelcentrum. Ze mogen de aanslag niet alsnog plegen.' Zodra Sherapine ophing reed ze door. In de verte zag ze een huis opdoemen waar, zo te zien, het bloedspoor naartoe leidde. Ze parkeerde de auto op een kilometer afstand en stapte uit. Ze pakte beide geweren, en die van zichzelf en die van Try, en liep rustig op het huis af.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 3:08 pm

try keek naar het bloed op de grond en dan weer voor zich uit en hij wachte af. maar had zijn pistool in gereed heid gebracht.

sue hoorde het en stemde toe ze zette een groep van de ctu richting het winkelcentrum en zorgde er voor tot daar niks meer kon gebeuren. maar ze maakte zich zorgen om sherapina

tony ging het pakketje halen en ging dan op weg, naar een andere plek dan het winkelcentrum, hij had dat met try af gesproken als wat mis ging

jesse keek nog even tv maar zette hem dan uit en hij keek naar devlin. waar is try vraagt hij ineens
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 3:10 pm

Devlin keek naar Jesse. 'Ik weet het niet. Het loopt niet zoals we gehoopt hadden dus nu is het voor ons afwachten. We kunnen niet anders.' Devlin ging naast Jesse op de bank zitten. 'Maar hij komt wel terug. Dat komt hij altijd.'

Sherapine hielt de troepen op een afstand terwijl ze zelf richting het gebouw liep, in de schaduwen zodat Try haar niet kon zien. Ze zag iets glinsteren in de deuropening waardoor ze tot de conclusie kwam dat daar iemand stond. Ze sloop naar de tuin en ging zachtjes door de achterdeur naar binnen. Ze had een ruitje ingeslagen en toen de deur geopend. Het ging goed dus dat was mooi.

feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 3:17 pm

jesse knikte en keek dan naar de tv die uit stond, dat klopt zegt hij enkel en hij beweegde wat onrustig met zijn handen, en keek dan op zijn horloge. achter 5 min ging hij eten hij deed alles op tijd ook als ze weg moesten hij moest tv kijken of eten rond bepaalde uren en hij keek devlin aan, je lijkt niet teleurgestelt. zegt hij ineens

try wachte gespannen af maar hoorde dan glas rinkelen en hij ging daar metee op af en zag het meisje van net en hij richte en schoot richting haar
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 3:20 pm

Sherapine dook achter een bank maar de kogel schrampte haar arm. Ze kreunde zachtjes en schoot toen op Try. 'Je komt hier niet weg Amelda.' riep ze. 'Buiten staan onze mannen klaar om je te arresteren.'

Devlin keek naar Jesse. 'Ik weet mijn emoties nooit echt goed te plaatsen ik hoop alleen dat alles goed komt en dat en Try en Tony zonder schade terug komen...' zei hij rustig.

Ik ga even naar de huisarts. ben rond 4 uur kwart over 4 wel terug hoop ik Wink
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 3:32 pm

ik moet dan eten halen, weet niet of ik daarna nog on kom misschien heel even maar ik ben vanavond weg trainen ben pas na 10 uur weer on denk ik
----

try dook achter een kast en bleef zitten, het is almeda, roept hij terug en hij kwam achter de kast aan en schoot nog een paarkeer, meen je tot ik dat niet weet, grinnikt try dan tegen haar en hij schoot nog eens en rende dan naar een andere kamer waar een aget stond en die schoot hij dood en dan nog een andere terwijl hij zelf achter een muur ging staan.

jesse keek devlin aan en hij glimlachte, try loopt altijd wel schade op al is het aan zijn verstand, zegt hij, en tony komt niet meer terug hij heeft try een voorstel gedaan hij was ziek...en hij wilde iets betekenen dus..hij neemt de bom mee en blijft er bij, zegt jesse dan somberder

tony liep een straat in een straat waar een busstation was en een maal dicht genoeg in de buurt duwde hij op een knopje en alles binnen de 10 m ging de licht in

try hoorde de knal en grijnsde breed
Ruuz

Ruuz

Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 3:53 pm

Counter Terrorist Unit - Pagina 3 354084-1-1
Allen was al weg gegaan en had zich aangemeld bij de CTU. Ze keken nogal raar naar zijn haarkleur, maar het maakte hem geen donder uit. Hij zat nu achter een bureau en had instructies opgekregen om een gezicht van een persoon te schetsen. Hij was ermee bezig, Allen was erg goed in tekenen, en hij had de gegevens van de persoon op een blaadje op het bureau staan. Hoekig gezicht, kleine ogen, volle lippen, bruine ogen... Allen kon zich de persoon zo inbeelden.
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 4:44 pm

Sherapine schoot maar toen ze de knal hoorde was ze afgeleid. Ze vloekte zachtjes in zichzelf. Hoe had dit kunnen gebeuren? Ze schreeuwde wat naar een agent die naar binnen kwam. Ze moesten naar het rampgebied. Ze zou het hier wel met Try afhandelen. Hoe had het kunnen gebeuren? herhaalde ze in zichzelf. Maar natuurlijk. Ze hadden een plan B gehad. Iemand was ergens anders naartoe gegaan en daar een bom laten afgaan.

Devlin knikte. 'Vandaar dat hij de opdracht kreeg.' Devlin hoorde de knal en zijn blik versomberde. Hij had Tony gemogen. Hij was een goede vriend geweest voor zover je het vriendschap kon noemen.. 'En Allen?? Hoe denk je dat hij het er vanaf zal brengen als mol bij de CTU..??'
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 4:54 pm

jesse keek ook even op

sue hoorde de knap en sprong op en rende naar de raam toe en ze vloekte luid en ze begon mensen te belen die naar het ramp gebeid moesten, dan keek ze naar de nieuwling,kun jij me helpen, met informatie aan mensen te geven in het ramp gebeid vraagt ze als ze hem ziet zitten en bood hem een gsm aan en keek allen aan

try kwam achter de muur vandaan en schoot op sherapina ze was nu af geleid
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 5:00 pm

Sherapine werd in haar boven arm geraakt en in haar been. Ze schreeuwde het uit van de pijn en zakte op de grond terwijl ze haar beide wapens liet vallen en op de schotwonden drukte met haar handen. Ze mocht niet teveel bloed verliezen... Ze probeerde bij een van de wapens te komen en het te pakken maar ze kwam er net niet bij...

Devlin kwam overeind en liep naar het raam. Hij keek naar buiten, in de richting van de grote rookwolk die boven de stad uit kwam. 'Ze hebben een mooi gebied uit gekozen als back off.' zei hij rustig.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 5:06 pm

jesse keek devlin aan, ik denk tot hij het wel goed doet, zegt hij na even denken en dan staat hij op en hij pakte wat khornflix en deed dat in een kom met melk er in en hij begon te eten.

try rende op sherapina af en schopte het pistool aan de kant en richte op haar, nog een laatste woord, vraagt hij nogal kil terwijl hij op het punt stond de trekker over te halen
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 5:11 pm

'Vast wel. Smakelijk.' Devlin liep naar zijn kamer en ging aan zijn bureau zitten. Hij maakte zich zorgen om Sherapine. Kon hij haar maar contacteren...

Sherapine keek Try aan. 'Je bent dom als je me dood. Maar dat moet je zelf weten.' Ze had 112 gebeld met een noodoproep dus met wat geluk konden ze haar vinden als Try haar hier liet leiden.
Ruuz

Ruuz

Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 5:12 pm

Allen keek op toen iemand naar binnen kwam om hem op een missie te sturen. Hij knikte toen hij de missie hoorde en ging naar een scooter toe. Hij deed zijn helm op en stapte op de scooter. Hij reed naar de locatie en stopte daar, waar hij Try met Sherapine zag. Hij vloekte binnensmonds maar rende de hoek om en richtte zijn pistool op Try zijn rug. 'Laat je pistool zakken.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 3 Empty

Counter Terrorist Unit
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Real life. :: Real life.-
Ga naar: