'Wil je weten hoe ik me voel? Verschrikkelijk gefrustreerd, en kwaad. Ik probeer keihard om er iets van te maken, maar je maakt het allemaal zo moeilijk. Ik doe mijn best om je te beschermen en dan nog doet het je niks,' zei Nathaniel kwaad. Hij draaide zich om en liep weg.
Emma liep achter hem aan. 'Ik vind het lastig ok? Het aller laatste wat ik wou was gevoelens voor je krijgen.' riep ze. Ze stond stil. 'Het doet me wel wat.' zei ze zacht.
'Het is niet bepaald aardig om tegen iemand te zeggen dat het allerlaatste wat je wilt is dat gevoelens voor die persoon krijgt,' zei Nathaniel en boog zijn hoofd.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: zo apr 17, 2011 10:27 pm
"Hij wil dat ik daarna met je mee ga" zei Julia zacht.
Emma zuchtte. 'Jij wou je ook afzetten tegen je vader.' zei ze. '.. Je vader huwelijkt je uit, je bent vastbesloten niet naar hem te luisteren, en zover het mogelijk is weiger je zijn ordes op te volgen.. en dan..' ze keek naar de grond. "Wat moet je dan doen als je plotseling gevoelens voor die persoon krijgt. Terwijl die persoon je duidelijk heeft gemaakt dat hij nooit met je zal trouwen.' ze keek hem aan en beet op haar lip. 'Het is me duidelijk, ik ben koppig, ik zeg geen aardige dingen. En je hebt me vanaf het begin al gezegd dat je onaardig tegen me zou doen.' ze haalde haar schouders op. 'Misschien moet ik daar mee leren leven.'
Gabe knikte. 'Dat is snel.' zei hij. 'Ben je daar wel aan toe?'
"Waarom loop je nou elke keer weg!!' riep Emma kwaad. Ze konden allebei echt totaal niet over hun gevoelens praten. Ze liep koppig achter hem aan en pakte zijn hand.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: zo apr 17, 2011 10:41 pm
"Ik weet niet niet.." zei Julia zacht. "Ik denk dat ik heel veel heimwee krijg. Maar dat krijg ik sowieso wel."
Emma keek naar hem, ze dacht na. 'Ondanks dat ik mezelf had gezworen van niet, en ondanks dat ik het probeer te ontkennen heb je het voor elkaar gekregen dat ik continu aan je denk. En ookal maak je me af en toe helemaal gek.. ik.. ' ze keek naar de grond. 'ik..'