gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ik wil nog een rpg met dit onderwerp:

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Ik wil nog een rpg met dit onderwerp: Empty
BerichtOnderwerp: Ik wil nog een rpg met dit onderwerp:   Ik wil nog een rpg met dit onderwerp: Emptyzo okt 02, 2011 10:52 pm

Hij: Een gevallen engel van meer dan duizend jaar oud. Houdend van haar, maar bang om haar voor de zoveelste keer te verliezen. Niet wetend wat te doen om haar bij hem te houden. Elke 17 jaar opnieuw in tranen doordat ze sterft en dit keer bang haar voorgoed te verliezen wanneer ze zal sterven.

Zij: Een doodnormaal meisje. Niets vermoedend en aangetrokken tot het mysterieuze gedrag van hem. Denkend hem te kennen maar niet wetend waarvan. Bang voor zijn botte gedrag wanneer ze kennis met hem wilt maken. Nieuwsgierig wat in hem haar zo aantrekt. Niet wetend dat ze elke 17 jaar opnieuw sterft wanneer ze de waarheid weet.


Bang om haar beter te leren kennen, bang voor herhaling van het verleden probeert de engel haar uit zijn leven te houden. Maar tevergeefs. Keer na keer gaat het mis. Keer na keer sterft ze wanneer ze 17 jaar is en ze hem ontmoet. Hij word hopeloos en wil het niet nog een keer meemaken. Maar voelt zich aangetrokken tot haar, wetend dat het voorbestemd is. Voorbestemd voor hun om samen te zijn. Maar elke keer gaat het verkeerd. Tot nu. Ze zijn al iets meer dan een maand samen. Maar nog steeds is hij bang haar te verliezen als ze teveel te weten zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik wil nog een rpg met dit onderwerp:
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voor Ruuz en Mij Onderwerp=Onbepaalt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Welkom :: Welkom-
Ga naar: