gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hogwarts the Beginning

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptydi okt 11, 2011 10:57 pm

Hej allemaal, na aanleiding van een fanfiction die ik aan het schrijven ben heb ik besloten weer een nieuwe Hogwarts RPG te starten. Het lijkt me leuk om een keer een Hogwarts RPG te doen met alleen eigen personages in de hoofdrol. Zo heb je niet het gezeur dat iedereen familie is.

Daarom had ik bedacht dat we dit RPG laten afspelen op het begin van Zweinstein. Vlak nadat de school werd opgericht. Een veel minder veilig lespakket en vakken zoals drakenvangen zaten ook in het pakket. We kunnen het zo gek niet bedenken.


Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Afdeling:
Jaar:
Door:



Naam: Winter
Leeftijd: 16
Innerlijk: Winter is ontzettend moedig net als elke andere Griffoendor. Ze vind haar vrienden erg belangrijk en is zorgzaam voor iedereen die het verdiend. Ze is verder dol op avontuur en erg nieuwsgierig.
Uiterlijk: Hogwarts the Beginning Slyqdhjxuvcncudb
Afdeling: Griffoendor
Jaar: 6
Door: Anniek











Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptydi okt 11, 2011 11:02 pm

Ik heb geen zin om mijn rollen uit te schrijven, je merkt het wel in het rpg stukje toch ;c?

Emma is 16 en zit dus in het 6e jaar? En Gabe ook, alleen die is al 7. Very Happy! Over de afdeling moet ik even nadenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptydi okt 11, 2011 11:17 pm

Same als maaike... Ik dump morgen plaatjes en een kort uitleg van de rollen maar ik leg ze verder goed uit in het rpg Wink
Ik moet morgen een stel eerste jaars begeleiden terwijl ik eigenlijk vrij zou zijn dus ik ga slapen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptydi okt 11, 2011 11:25 pm

cool ik maak morgen avond mijn rol want ik ga ook naar bed. morgen weer 17 kleuters in de klas.
morgen om 9 uur ben ik er weer, maar moge vroeg maar ik de rol wel
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 6:35 am

Jesse is een rebelse speelse jongen van 16 en vind heel veel dingen een groot spel als kan hij ook serieus zijn en uiterlijk komt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 3:24 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 5:01 pm

Beginnen dan maar! moet van stef en maaike nog wel de afdelingen weten.

Er waren volgens mij nog geen treinen in die tijd. Misschien kunnen we het oplossen met bezemstelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 5:06 pm

stoomtrein toch wel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 5:10 pm

Zweinstein is opgericht in like de middeleeuwenxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 5:15 pm

die stoomtrein komt uit de middeleeuwen... (mijn mening XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 5:26 pm

Eens denke welke afdelink ik wilXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 5:26 pm

hmm volgens mij niet... ik heb het opgezocht en hogwarts is meer dan duizend jaar geleden opgericht dus waarschijnlijk in het jaar 900 ofzo en de stoomtrein is pas ergens eind 1800 uitgevondenxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 5:32 pm

spelbreekster Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 7:39 pm

Met terzielers, dúh. Of andere paarden en koetsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 7:49 pm

Ja precies! Nou laten we dan maar beginnen right?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 8:59 pm

Haha jah

Pfff wat een weer kom ik terug doet de scoeter het niet kon ik lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 9:06 pm

Arm kind:P
-------

Winter zat op een terzieler en ze vloog over uitgestrekte landschappen richting Zweinstein. In de verte zag ze de hoge torens van het kasteel al opdoen en ze glimlachte. Ze snapte niet waarom ze vakantie hadden want het liefst was ze altijd op school. Ze hield van het kasteel en ze hield van de mogelijkheid om les te krijgen in toverkunsten zodat ze zichzelf groots en sterk kon ontwikkelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 9:11 pm

Jesse zat ook op een terezieler en dacht aan zweinstein hij heild zo veel van die plek en toen hij de torens zag begon hij te grijnzen. I am back. Dacht hij er bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 9:22 pm

Winter landde in de buurt van de school en bracht haar terzieler naar de stallen. Daar stonden vele andere terzielers, maar ook eenhoorns en hippogrieven. Ze glimlachte en liet hem achter bij de andere en ging vervolgens met haar hutkoffer naar de hoofdingang van het kasteel. Het was een stroomverkeer van aankomende studenten. Het was een prachtig gezicht. Ze glimlachte, ze had dit gemist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 9:27 pm

Emma kwam aangevlogen op haar terzieler en stapte gracieus af.

Gabe was er al een tijdje, hij leunde in de stallen tegen de muur aan, wachtend op zijn vrienden. Hij hield van zweinstein, maar vooral zijn vrienden had hij gemist.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 9:34 pm

jesse was ook geland en sprong van de terzieler af en liet zich op de grond vallen, AH eindelijk terug. zegt hij dan en na een tijdje stond hij op en nam de terzieler en plaatste hem in de stal, daarna rende hij op een drafje naar het kasteel naar de ingang en een maal daar zag hij de rest van griffoendor, HEY, riep hij blij en op gewonden maar dan struikelt hij en land vol op op zijn buik .
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 9:49 pm

Winter hoorde iemand vallen en draaide zich om. Ze moest lachen toen ze Jesse op de grond zag liggen. Ze liep naar hem toe en hielp hem overeind. "Welkom terug" zei ze grijnzend en ze nam plaats aan de tafel van Griffoendor.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 10:38 pm

jesse ging met een hand door zijn haren nadat hij met hulp van winter wat opgestaan. dat heb ik weer, grinnikt hij dan en hij ging ook zitten aan de tafel, wat moet dat dan al wel niet zeggen voor de rest van het jaar, vraagt hij zachtjes en hij zag stof op zijn buik en veegde het snel af en keek rond, hopent tot niet veel mesen het hadden gezien. hij stond nu echt bekent als 1e klas waaghals
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 10:43 pm

Camiël stond tegen een boom geleund. Hij keek iets wat verveeld om zich heen toen de andere leerlingen een voor een arriveerde. Zelf had hij, door zijn ouders kunnen regelen dat hij in een haardvuur bij Zweinsveld had kunnen komen met brandstof. Aangezien het voor per terzieler te lang zou duren om er te komen. Hij veegde een lok voor zijn ogen weg en keek naar een groepje eerste jaars die een beetje angstig van hun rijdieren weg sprongen toen deze hun kop haar hen toe staken. Tenminste dat zou het moeten zijn. Zelf kon hij de dieren niet zien. Hij had nooit gezien dat iemand voor zijn ogen gedood werd door een vloek of iets dergelijks.

Lucindia zat iets wat onhandig op het rijdier terwijl deze landde. Ze moest voelen waar de vleugels ophielden, waar het dier de kop had en hoe hij stond voordat ze zich van zijn rug af liet glijden. Luce had verschrikkelijke hoogtevrees en vond vliegen maar niets dus hielt ze haar ogen dicht en vertrouwde ze op haar pegasus. Ze kwam uit in buurt van Frankrijk en had eerst op Beauxbatons gezeten maar dat was niets dus was ze overgeplaatst. Ze gleed van het dier af en klopte haar gewaad af. 'pff.' deed ze terwijl ze een pluk haar voor haar ogen weg blies. 'Rot wind. Volgende keer een staart in als ik ga vliegen.' mopperde ze.



wie zit nou in welke afdeling?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Emptywo okt 12, 2011 10:53 pm

Euhm Winter en Jesse in ieder geval griffoendor.

Winter rolde met haar ogen. "Het is juist een goed begin" zei ze lachend. "Nu gaat het helemaal goed komen dit jaar"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hogwarts the Beginning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts the Beginning   Hogwarts the Beginning Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hogwarts the Beginning
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Last Year At Hogwarts
» Hogwarts [Sifra & Ruuz]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Harry Potter RPG's. :: Harry Potter RPG's.-
Ga naar: