Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning wo okt 12, 2011 11:04 pm
dat mag ik hopen, zegt jesse en hij ging met zijn armen op de tafel leunen. ik hoop tot die kleintjes snel komen want ik heb honger, zegt hij dan en hij kon het niet laten om te grijnzen,. dit schooljaar werd geweldig hij kon het al voelen
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning wo okt 12, 2011 11:08 pm
"Ik ook" zei Winter grijnzend en ze keek ongeduldig naar de deur.
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning wo okt 12, 2011 11:12 pm
cam is toch niet in zijn eentje he?? Ik haat dat er zijn bijna nooit zwadderaars :S -------------------------- Camiël zag een paar van zijn vrienden van Zwadderig, liep naar ze toe en liep daarna samen met hem naar het kasteel en de grote zaal waar hij plaats nam aan de lange tafel van zwadderig. Hij keek rond of hij nog meer bekende zag maar niemand uit zijn jaar zat verder in de buurt. Kort keek hij naar de tafel van Griffoendor waarbij hij een walg gezicht trok en en gesprek begon met de jongen naast hem.
Lucindia had al plaats genomen bij de andere Ravenklauwers en was druk in discussie over wat dit jaar het hoogte punt van het jaar zou worden. Er werd veel geroezemoes maar niemand bleek echt iets te weten. Wat ze jammer vond want Lucindia was altijd graag als een van de eerste op de hoogte. Wat dat betrof was ze best een roddel en kwebbel tante.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning wo okt 12, 2011 11:13 pm
Ik moet nog een jongen maken en ik wou hem eigenlijk als Ravenclauwer doen maar als je anders alleen in Zwad zit kan hij ook wel een Zwad worden.. ---
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning wo okt 12, 2011 11:16 pm
Luce is ook alleen. Dan heb ik liever voor haar nog iemand er bij. Ik kijk stef nog wel even lief aan
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning wo okt 12, 2011 11:18 pm
ik ga ook nog eeen meisje maken en dat word een zwad ----
jesse glimlachte en keek rond en zijn blik bleef even hangen op een zwadderaar die hij totaal niet moest cam, en dan hoort hij de deuren open gaan en hij keek snel om en zag de zenuwachtige eerstejaars binnen komen, eindelijk nu de indeling nog zucht hij
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning wo okt 12, 2011 11:21 pm
Camiël keek met opgetrokken wenkbrauw naar de eerstejaars. 'Laat het alsjeblieft opschieten.' mompelde hij. Cam had het totaal niet op de indeling ceremonie, laat staan dat hij het had op het domme verhaal wat die pratende hoed alleen hielt. Hij tikte iemand naast zich aan en mompelde: maak me wakker wanneer het voorbij is. Waarna hij onderuit op de bank zakte en zijn ogen sloot om een beetje te ontspannen.
Luce keek opgewekt naar de eerstejaars. Haar zusje zat er tussen maar zo 1,2,3 kon ze haar niet zien. Dus was het voor haar alleen maar hopen dat ze of bij Ravenklauw kwam net als Luce, of bij Griffoendor zoals hun broer eerst.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning wo okt 12, 2011 11:32 pm
een meisje met blond haar kwam snel aan gehuppeld en ging naast cam zitten. gelukkig ik ben nog op tijd voor het eten zo te zien,grinnikt ze zoetjes en ze draaide een lok haren rond in haar vinger
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning wo okt 12, 2011 11:36 pm
Camiël opende een oog en keek, iets wat geïrriteerd, opzij. 'Ook hallo daar. Zie je niet dat ik probeer te slapen?' vroeg hij zacht terwijl hij haar aankeek. 'Ik hoef dat hele oude zeuren verhaal over ''de gevaren en de problemen die zweinstein wacht niet te horen'' zei waarbij hij met zijn vingers aanhalingstekens vormde om er spot onder te zetten.
Anniek
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning wo okt 12, 2011 11:37 pm
Haha Sanne heeft een nieuwe naam Lang leven Fallen hea? ----------------------
Winter keek naar de eerstejaars. Ze had echt met ze te doen, ze herinnerde zich nog hoe onzeker zij zelf was met de indeling. Toen ze hier op school kwam waren er nog niet veel studenten. Alleen het jaar boven haar. Dit was het jaar dat er voor ieder leerjaar leerlingen waren.
Tulio was naast Luce aan de tafel gaan zitten. Hij was een beetje aan de late kant aangekomen maar gelukkig nog wel op tijd voor de ceremonie. "Wat heb ik gemist?" vroeg hij zacht.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning wo okt 12, 2011 11:42 pm
als of ik dat wil horen cam, en daarbij heb ik alleen gezegt tot ik optijd ben voor het eten. zegt het meijse en ze gaf hem plagent een por, en slapen meneer de schone slaper, doe je in een bed en niet zo onbeschoft hier, zegt ze plagender maar ook terecht wijzend en dan keek ze naar eeeen andere zwadderaar.
jesse zat te kijken naar die kinderen, hij kon zich die dag goed herinneren, hij had een tegroot gewaad aan en struikelde er over tegen een ander kind aan en die was er niet blij mee geweest, en toen vond hij het zo erg tot het gebeurt was
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning wo okt 12, 2011 11:44 pm
Luce schudde haar hoofd. 'Niets. Ze zijn net binnen. Zelfs de soorteerhoed moet zijn verhaal nog beginnen.' zei Lucindia terwijl ze aandachtig de groep bibberende eerstejaars rond speurde op zoek naar het achterhoofd van haar zusje.
'Slapen doe ik niet alleen daar en dat weet je Juna.' Camiël gromde en rolde met zijn ogen. 'En dankjewel nu moet ik het toch aanhoren.' zei hij vlak nadat de soorteerhoed was begonnen met een treurig lang verhaal waar geen einde aan leek te komen. ---------------------------------------------------
ja beide namen he heb eerste 2 delen uit. 3de is als het goed is net uitgekomen in het nederlands dus even gaan rondzoeken
ps stef ik neem aan dat je die naam neemt anders verander ik het zo
feniks vlame
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning wo okt 12, 2011 11:52 pm
juna probeerde niet in lachen uit te barsten maar keek hem speels aan en onder de tafel zwaaide ze met haar benen heen en weer, ze vond dit zaai maar als het voorbij was hoefde ze het ook lang niet meer te horen en ze speelde met haar haren
jesse luisterde naar de sortheer hoied
feniks vlame
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning wo okt 12, 2011 11:59 pm
ik moet ook gaan slapen nu doei xxx
Anniek
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning do okt 13, 2011 5:07 pm
Tulio knikte en keek toe hoe de eerste jaars werden ingedeeld. "Je zusje komt dit jaar toch hier op studeren?" vroeg hij nieuwsgierig aan Luce. Hij herinnerde dat ze dat gezegd had voor de vakantie. Tulio had zwart haar en bruine ogen. Zijn vader was een spanjaard en zijn moeder engels. Hij had veel weg van het spaanse temperament.
Winter nam de eerstejaars die in Griffoendor werden ingedeeld nieuwsgierig in zich op. Haar blik viel op de 4 stichters die het hardst klapte voor de leerlingen die in hun eigen afdeling werden ingedeeld. De stichters zaten trots op hun plaats. Dit zou het 7e jaar van Zweinstein zijn en hun school zat helemaal vol met leerlingen.
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning do okt 13, 2011 5:52 pm
Lucindia knikte. 'Katy was echt heel erg zenuwachtig vanochtend toen we hier heen kwamen dus is ze met mijn ouders hierheen gevlogen.' legde ze uit terwijl ze rond keek. Haar zusje was aan de beurt en werd bij Griffoendor ingedeeld. Luce begon te klappen. 'Ze vind vast haar plaats p[ doe afdeling.' glimlachte waarna ze de indelingsseremonie verder bekeek.
Camiël viel zowat in slaap aan de tafel van zwadderig maar wist toch enig intresse te tonen en klapte zo nu en dan zacht mee als er een leerling bij Zwadderig werd in gedeeld. Hij keek naar de tafel van Griffoendor. Het zooitje ellende zat ook weer bij elkaar dacht hij waarna hij met zijn ogen rolde.
feniks vlame
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning do okt 13, 2011 10:09 pm
marc keek ook toe en klapte voor de meeste leerlingen maar als iemand in griffoendor werd gedeelt floot hij op zijn vingers.
juna speelde met haar haren maar klapte wel als iemand in zwadderich werd gedeelt
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning za okt 15, 2011 9:17 pm
dood dood heel hartstikke dood XD lalalala lalalala la la la la
Anniek
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning za okt 15, 2011 9:36 pm
Winter klapte vrolijk voor de nieuwe eerstejaars griffoendors. Na de indeling kwam de speech
Tulio knikte. "dat denk ik ook wel ja" zei hij
feniks vlame
Onderwerp: Re: Hogwarts the Beginning za okt 15, 2011 10:15 pm
jesse was blij toen het gedaan was en niet veel later kwam het heerlijke eten en hij grijnsde breed. eindelijk eten, zegt hij en hij begon op te scheppen