gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nog een S en S orpg

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Nog een S en S orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een S en S orpg   Nog een S en S orpg - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 8:56 pm

Lj ging in een verdedigende maar toch aanvallende houding staan en hij keek waakzaam maar ook kwaad en rebels naar het mesje van de stars en hij zag de andere benden leden en hij besloot niet af te wachten. En hij maakte een beweging mat zijn hande en schoot een git zwarte bol op haar af. Hij liet zich niet door zoon vreg schandaal tut hola op zojn plaats zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Nog een S en S orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een S en S orpg   Nog een S en S orpg - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 9:12 pm

'Morgan kijk uit!' riep iemand die op haar af rende en haar tegen de grond aanduwde waardoor de bol haar op een haar na miste. Ze krabbelde overeind en keek naar de andere bende leden die zich in een kring om de jongen waren gaan staan. 'Luister eens vriend. Niemand komt aan de zus van de leider. En dan ook echt niemand.' siste eentje die hem aanviel.
Morgan klopte het zand van haar kleren af en keek toe terwijl een van de jongens bij haar bleef staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Nog een S en S orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een S en S orpg   Nog een S en S orpg - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 9:16 pm

Lj lachte vreugdeloos terwijl hij de aanval ontweek. Misschien moet ik dan maar eens meer mijn best doen. En hij vuurde meerdere bollen op de bende leden af. Hij was geen watje en geen opgever. En zijn magie was ook een van de bekenste dingen van zijn bende. En hij keek morgan aan en hij maakte een beweging en schoot een zwarte straal op haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Nog een S en S orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een S en S orpg   Nog een S en S orpg - Pagina 2 Emptywo okt 19, 2011 9:06 pm

Luce slaakte een gilletje toen ze de straal op een haar na wist af te ketsen met een schild van water dat ze voor zichzelf wist te vormen. Ze keek de jongen kwaad aan. 'Luister eens vriend. Wij zijn hier met 15 en jij bent hier in je eentje. Denk je echt dat je dat gaat overleven als je haar nog een keer probeert te verwonden.' Morgan rolde met haar ogen. Ze baalde hier wel een beetje van. 'Jongens laat het. Hij is het niet waard.' zei ze en liep richting de truck. Ze had geen zin in het: ze is het zusje van de baas en ze moet beschermd worden verhaal dat ze altijd hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Nog een S en S orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een S en S orpg   Nog een S en S orpg - Pagina 2 Emptywo okt 19, 2011 9:13 pm

Lj was totaal niet bang en dat zag je aan zijn houding en hij bleef iedereen in de gaten houden en hij zag de jongens die haar beschermde en hoe het meisje weg liep. LAFAART schreeuwt hij haar na en hij keek die jongens aan. als je de leider zijn zusje bent laat je lef zien en vecht een op een met me. zegt hij tegen haar
-----

ik ga zo slapen heb tand pijn heb een ontsteking
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Nog een S en S orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een S en S orpg   Nog een S en S orpg - Pagina 2 Emptywo okt 19, 2011 9:21 pm

Morgan draaide zich om en keek de jongen aan. 'Luister. Ik heb hier geen zin in oke? Ik heb geen zin om een nutteloos gevecht te gaan beginnen terwijl ik moe ben.' zei ze rustig. 'En daarbij komt. Je was in overtreding. Ik heb je gegeven wat je verdiende-' ze gebaarde naar haar hoofd '-en ik hoop dat je er wat van geleerd hebt.' ze opende de deur van de truck en leunde erop.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Nog een S en S orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een S en S orpg   Nog een S en S orpg - Pagina 2 Emptywo okt 19, 2011 9:25 pm

Lj wilde wat zeggen toen 3 andere bendeleden kwamen aan lopen en hij kreeg van 2 een mep, ben je nu helemaal niet goed snik meer idioot, snauwt eentje van hun tegen hem. hij had de zin van morgan mee gekregen, en hij keek de rest aan en knikte van wij nemen hem mee.
en eentje pakte hem vast terwijl Lj zich los trok, laat dat ik kan zelf lopen en beslissen wat ik doe....en daarbij het ging per ongeluk, verdedicht hij zichzelf zo goed mogelijk
bij jou gaat alles perongeluk en nu in loop pas voor je dadelijk niet eens meer kan lopen dreigt de jongen en hij gaf hem een duw en Lj begon te lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Nog een S en S orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een S en S orpg   Nog een S en S orpg - Pagina 2 Emptywo okt 19, 2011 9:39 pm

Luce keek toe hoe de jongen een mep gaf, lekker voor hem had hij verdient, en wachtte tot de Moons weg waren voordat ze in de truck klom. Ze had de Moons na gekeken tot ze echt helemaal uit zicht waren en was toen eindelijk wat gekalmeerd waarna de zee dat ook was. Ze wachtte totdat de Stars terug waren bij de truck en alles was opgeruimd. Ze ging zitten toen de truck in beweging kwam en dacht na over wat er net gebeurt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Nog een S en S orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een S en S orpg   Nog een S en S orpg - Pagina 2 Emptydo okt 20, 2011 8:10 am

Lj liep mokkent en kwaad mee terwijl de andere hem een preek gaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nog een S en S orpg - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nog een S en S orpg   Nog een S en S orpg - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nog een S en S orpg
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» orpg, wie??
» Wie wil orpg??
» Wie wil er met mij een ORPG :C?
» ORPG RUUZ & steff
» thy are angels orpg

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: