gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ORPG RUUZ & steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptydo jul 14, 2011 1:41 pm

oke we weten het

naam:
achernaam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
verleden:
extra:
door:
----------

naam:emilio
achernaam:vilijn (gebruikt de achternaam almeda)
leeftijd:17
uiterlijk:komt
innerlijk:koppig, rebels, slim op een roekeloze manier, heeft het niet zo op vreemden, tegen vrienden is hij heel aardig er tegen en zorgzaam ook,maar hij heeft een kort londje
verleden:hij is opgegroeid in een pleeg gezin gezeten en weet niks van zijn echten familie af
extra:eehm, komt nog wel heb niet veel zin in in te vullen XD
door:feniks
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptydo jul 14, 2011 1:57 pm

Ja, Ruuz expres in grote letters he xD
En sorry, ben verslaafd aan dit karakter xD

naam: Allen
achernaam: Blancneige
leeftijd: 17
uiterlijk: [laat het tekentje om zijn oog weg Razz] :3
innerlijk: Aardig, betrouwbaar, zorgzaam, nieuwsgierig, roekeloos, bang voor spoken(xD), dapper, maar hij kan er niet tegen als je hem waardeloos noemt.
verleden: Er was eens een gelukkige jongen met een fijn gezin en een geweldige jeugd. Die jongen heette helaas geen Allen. Met zijn vader die Allen regelmatig mishandelde, groeide Allen op als een ongelukkig kind. Hij had geen moeder, want die was gestorven bij zijn geboorte, wat ook de reden was dat zijn vader hem mishandelde. School was het enige wat hem van zijn gedachten af kon helpen, en hij stortte zich ook in zijn leerwerk. Helaas duurde het niet lang, want hij was op een gegeven moment klaar met de basisschool. Allen vluchtte kort daarna weg, en trok bij zijn tante in, waar hij nu nog steeds woont. Dit gebeurde op zijn 12e. Hij is naar Zweinstein gestuurd door zijn tante, en hij ging elk jaar succesvol over, maar helaas kwam hij er ook achter dat zijn vader een dooddoener was.
extra: Allen heeft een witte kat met de naam Shiroi. Shiroi betekent wit. Zijn staf: 30 centimeter, kersenbloesemboomhout, kern van drakenbloed.
door: Ruuz


Laatst aangepast door Ruuz op do jul 14, 2011 2:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptydo jul 14, 2011 1:58 pm

ik maak nog een tweede aan, een meisje Wink
en Allen zit bij Griffoendor xD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptydo jul 14, 2011 2:04 pm

emilio verander de naam ik harm en hij zit ook in griffoendor

en ik ga ook nog een meisjes rol maken ben alleen aant denken welke afdeling die zit

naam:gabriela word gabi genoemt
achernaam:ormond
leeftijd:17
uiterlijk:komt
innerlijk:speels, sluw. nieuwschierig, geduldig, tegen bepaalde mensen allee aardig
verleden:ze is opgegroeid in een dooddoeners gezin en daar is ze trots op aangezien ze allenmaal volbbloeden zijn
extra:is een dd
door:feniks
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptydo jul 14, 2011 2:12 pm

Waarschuwing; Mijn meisjesrollen zijn vreselijk xD

naam: Emily
achernaam: Bindinger
leeftijd: 17
uiterlijk: https://2img.net/h/i1133.photobucket.com/albums/m596/lillyluvu/D%20Gray%20Man/114436.jpg
innerlijk: Aardig, vrolijk, spontaan, klunzig, soms nogal bitchy, kort lontje.
verleden: Emily had een gelukkig verleden met twee lieve ouders. Het enige keerpunt was dat haar broertje een dodelijke ziekte had, en dood ging toen Emily 13 was.
extra: Haar staf: 27 centimeter, hulst, kern van eenhoornhaar.
door: Ruuz

Griffoendor Razz


Laatst aangepast door Ruuz op do jul 14, 2011 2:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptydo jul 14, 2011 2:13 pm

Zo, ik heb ook gelijk hun staffen beschreven Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptydo jul 14, 2011 2:17 pm

mijne zit in zwadderich trouwens. en gewoon beginnen maar
uiterlijk komt zo
harm heeft een witten en gabi een zwarte geen zin in verdere uitleg :p
ps beginnen
-----------

harm zat bij de open haart zich wat op te warmen, hij had te horen gekregen tot sneep schoolhoofd was geworden en hij kon het nog steeds niet geloven... en hij zuchte eens diep en keek even naar de raam.

gabi huppelde door de gangen en keek nieuwschierig rond, ze vond het geweldig tot voldemort het minesterie een paar maanden terug had verovert. en nu zelfs zweinstein onder zijn hoede heeft
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptydo jul 14, 2011 2:23 pm

Hijgend kwam Allen de leerlingenkamer van Griffoendor binnen. Zijn kleding zag er verfomfaaid uit, en hij had een rode plek op zijn bleke wang. Hij zag Harm zitten, en kende hem maar half, maar dat maakte even niet uit. Hij had iemand nog om tegen te zeuren. 'Die rot Zwadderaars.' mompelde hij gefrustreerd en liet zijn tas met een bonk op de grond vallen. Hij ging op een stoel zitten en wreef even over zijn wang.

Emily kwam naar beneden lopen toen ze een bonk hoorde, maar toen ze zag dat het de wit-harige jongen was, zuchtte ze opgelucht. Ze was een beetje bang geworden de laatste dagen. Sneep was schoolhoofd, Voldemort had de ministerie verovert... Ze veegde haar natte haren uit haar gezicht en liep naar een stoel toe, waar ze ging zitten. Ze begon haar ravenzwarte haren te kammen in stilte met de kam die ze mee had gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptydo jul 14, 2011 2:28 pm

harm keek naar de gongen die heigent binnen was gekomen. Hij kende hem niet echt eigelijk alleen van zien, maar hij wist wel tot hij goed was. Dat had hij de afgelopen jaren wel op gemerkt maar hij zocht geen contakt dat deed hij nooit maar begreep hem helemaal. Jah ze denken tot ze nu alles zijn omdat hij die niet genoemt mag worden alles voor het zeggen heeft. zegt hij wat gefrustreert en hij keek allen aan. die wang moet je trouwens koelen zegt hij dan en met een zwaai van zijn staf toverde hij voor allen een zak waar ijsklontjes in zatten.

gabi speel ik zo wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptydo jul 14, 2011 2:35 pm

Allen knikte instemmend en nam de zak met ijsklontjes aan. 'Dank je.' zei hij en hield het tegen zijn wang. Het voelde iets beter aan, maar het deed nog wel pijn. Een van de Zwadderaars had hem flink geslagen omdat hij slecht praatte over Sneep, en daarna wouden ze hem ook nog eens naar hem toe sturen. Dàg! Allen had gelukkig weten te ontkomen. 'Ik vraag me af hoe lang dit gaat duren... Waarom doet niemand iets tegen Sneep? Ik wed dat Anderling hem met gemak neer haalt!'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptydo jul 14, 2011 2:42 pm

omdat zowat iedereen bang is. bang voor die martelaars, bang wat die het hun doen of bang wat sneep met ze doet, maar nog banger tot hij zelf hier heen komt, dat denk ik. zegt harm en hij keek allen aan en je zag in zijn ogen de rebelzig heid vonkelen. hij had de laatste tijden vlink wat straffen gehad omdat hij veel dingen niet deed die moesten en andersom weer dingen deed die niet mochten. misschien kunnen we er toch iets aan doen, zegt hij na denkent en hij stond op en keek uit het raam. en deze oorlog ik zzou niet weten hoelang die gaat duren.

gabi =

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://images1.fanpop.com/images/photos/2200000/anime-school-girl-anime-girls-2281858-640-480.jpg&imgrefurl=http://psp.mmgn.com/Forums/PSP-Social/Anime-RPG-Love-Thread-7/Page-59&usg=__DK3oft_ff-Qr3n_QJewTPo-XiIk=&h=480&w=640&sz=54&hl=nl&start=105&zoom=1&tbnid=xkodn7C4j1blOM:&tbnh=143&tbnw=191&ei=sN8eTrW_MIiCOvbAgJkD&prev=/search%3Fq%3Dlittle%2Bgirl%2Banime%26um%3D1%26hl%3Dnl%26biw%3D1058%26bih%3D474%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=368&vpy=169&dur=264&hovh=194&hovw=259&tx=189&ty=172&page=12&ndsp=8&ved=1t:429,r:1,s:105&biw=1058&bih=474
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptydo jul 14, 2011 2:48 pm

Cute ;3

Allen knikte lichtjes. 'Ik ga niet bij de pakken neerzitten.' zei hij en leunde tegen de rugleuning van de stoel.
'Wat wil je doen dan?' klonk Emily's zachte stem. Ze keek naar de twee jongens met een uitdrukking in haar ogen die tussen angst en radeloosheid lag. 'Ik weet niet of jullie het weten maar ik denk niet dat jullie veel kunnen doen met z'n tweeën.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptydo jul 14, 2011 4:48 pm

Sorry internet viel weg en ben toen in slaap gevallen.
___________

Harm keek de 2 aan. We hoeven niet met veel te zijn dan val je juist heen erg op, zegt hij en we kunnen altijd iets doen al is het ze tegen houden met straffen. Zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptyvr jul 15, 2011 8:24 am

'Oké dan, superheld Harm. Houd jij dan maar even een groep Zwadderaars tegen.' zei Emily en vlocht haar haar in. Op haar gezicht lag een strakke uitdrukking.
Allen zuchtte diep. 'Emily, als je ze wilt tegen houden moet je zeker niet zo praten... Jij wilt toch ook dat Zweinstein word bevrijd, of niet soms? Misschien kunnen we een groep mensen oprichten. Net zoals Harry toen de Strijders van Perkamentus had opgericht. Misschien kunnen we dat nu weer doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptyvr jul 15, 2011 10:08 am

harm keek emily dodelijk aan en wilde haar wat zeggen. maar hij heild zijn mond zodra allen wat zei. dat vond hij geen slecht plan. das beter jah. zegt hij dan en hij liep naar de bank en ging er op zitten. en hij was gewend om alleen te werken en misschien zei hij daarom ook tot ze minder zouden op vallen. maar emily had gelijk een groep zwadderaars alleen aan kunnen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptyvr jul 15, 2011 10:29 am

Emily's gezichtsuitdrukking veranderde. Het was duidelijk te zien dat ze twijfelde, maar ze zei geen woord en maakte het uiteinde van haar vlecht vast met een elastiekje. 'Goed. We kunnen het oprichten. Maar wat als Sneep erachter komt?'
'Niks.' mompelde Allen en zakte wat onderuit. 'Hij kan mij zoveel straffen als hij wilt, maar hij zal me daarmee niet ervan weerhouden om door te gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptyvr jul 15, 2011 10:35 am

Mij ook niet. Zegt Harm koppig en hij keek Emily aan. Hij kon best begrijpen tot ze bang was dat waren er heel veel die bang waren. Maar als ze nu niks doen hadden ze strakjes pas echt reden om bang te zijn. Als voldemort alles maar dan ook alles in handen had. `Weetje we kunnen beter doen als hij er is dan als Hij die niet gemoent mag worden hier is.` Zegt hij

Gabi huppelde wat sierlijk door de gangen het was bijna etens tijd zag ze. Dat vond ze leuk kon ze weer griffoendors pesten.
_----------------------------------

heb je misschien zin in nog een RPG ;p
oke heb het totaal gehad op gosuper model, iedereen wijst je af omdat je niet met hoofdletters tiept en al word der gek van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptyvr jul 15, 2011 10:43 am

Is koed :3 waarover? ^^
---

Allen knikte en kwam overeind toen hij zag dat het bijna etenstijd was. Hij haalde de ijszak van zijn wang, en liet die verdwijnen met een zwaai van zijn staf. 'Doe je mee met ons, Emily?' vroeg hij toen en keek haar aan. Emily keek op en staarde hem aan. Ze stond toen op en streek haar rokje glad.
'Oke, ik doe mee. Bovendien ben ik de beste in schildspreuken, en die zullen we wel nodig hebben.' zei ze op een toon die totaal niet arrogant klonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptyvr jul 15, 2011 10:48 am

eehm, star wars X3
eragon
bendes
iets met samurai's
of weet jij nog iets
--------

harm kon een glimlach niet inderdrukken en je zag hem niet snel glimlachen. gelukkig dan tot je meedoet aangezien ik niet goed ben in schild spreuken wel in aanval spreuken, zegt hij dan en ook hij stond op en liep het protretgat uit.

gabi ging op zoek naar een paar zwadderaars en ging vervorlgens richting de grote zaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptyvr jul 15, 2011 11:07 am

Bendes zijn altijd leuk :3
---

Allen glimlachte ook, en liep toen achter Harm aan. Emily volgde hun naar de grote zaal en ging tussen de twee jongens lopen. 'Nu geen woord meer... Ik wil niet nu al gepakt worden.' zei ze zachtjes. Allen knikte lichtjes en liep door. Emily was zeker goed voor hun team, vooral sinds ze goed was in schildspreuken. Allen kon ze ook wel, maar die van haar waren muurvast. Geen mens kwam er door heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptyvr jul 15, 2011 11:11 am

harm rolde met zijn ogen mar des ondanks zei hij er wel niks meer over en hij liep rustig mee en lette op alles. eenmaal in de zaal ging hij aan de tafel zitten.

gabi kwam binnen met een paar zwadderaars.
-------------------

jah klopt:P
wat voorn bazis pakken we...en zijn het broers?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptyvr jul 15, 2011 11:22 am

Ik heb wel een idee; Je hebt dus een tweeling (twee-eiige), en ze waren zegmaar de tegenpolen van elkaar. De ene was heel dapper en rebels, terwijl de andere wat braver en rustiger was. Niet alleen qua gedrag zijn ze tegenpolen maar ook qua krachten. De ene heeft zwarte magie, de andere witte.
Nou, de broers kregen dus op een dag een ruzie, en de verborgen krachten kwamen tot uiting. Ze hadden elkaar toen verwond, en hebben daar natuurlijk nog een litteken van. Hun ouders hebben hun gescheiden sinds het te gevaarlijk werd voor de broers, maar natuurlijk kan licht niet zonder duister en duister niet zonder licht, dus ze misten elkaar wel.
En nou hebben de broers bendes opgericht. Ik wil de witte magie, dus van mij gaat White Blood heten, en nou ja, bedenk maar die van jou xD En zo gaat het verder?
---

Allen liep stilletjes mee, en noch hij, noch Emily sprak een woord. Ze kwamen toen de zaal binnen, en gingen bij Harm zitten. Emily keek wat rond in de zaal met verdrietige ogen. Dit was Zweinstein niet meer... Zweinstein was altijd zo gezellig en warm, maar nu was het koud en verontrustend geworden. Allemaal door Sneep, allemaal door Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptyvr jul 15, 2011 11:26 am

oke is goed je kan je rol al in vullen heb een topic aan gemaakt XD
-----

harm keek de 2 even aan maar hij zei verder niks. en toen het eten verscheen dat er trouwens ook niet meer zo geweldig uit zag als eerst, schepte hij zich wat op en begon zwijgzaam en toch wel wat snel te eten, hij wilde hier zo snel mogelijk weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptyvr jul 15, 2011 11:45 am

Allen schepte wat op zijn bord en begon langzaam te eten. De stilte in de zaal beviel hem absoluut niet, en hij wou hier het liefst weg.
'Ik heb geen honger.' zei Emily toen zachtjes en stond op. Ze liep de zaal uit, en lette niet op de mensen die naar haar keken. Ze sloeg een hoek af en ging op weg naar de leerlingenkamer.
Allen keek Harm even aan en zuchtte diep, waarna hij verder at.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Emptyvr jul 15, 2011 11:50 am

harm keek elimy even naa. hij begreep het wel, en hij keek allen even aan en begon toen snel verder te eten.

gabi keek emily als velemensen na. diewas bang dat had ze in de gaten. die pakken we binnen kort fluistert ze tegen een zwadderaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ORPG RUUZ & steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ORPG RUUZ & steff
Terug naar boven 
Pagina 1 van 10Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~ Steff and Ruuz ~
» Weer Ruuz & Steff
» voor ruuz en steff
» ORPG - Maaike en Ruuz
» orpg anniek en steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: