gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ORPG RUUZ & steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 11:59 am

Allen had niet veel opgeschept dus hij was eerder klaar dan de rest. Hij stond op en liep ook de Grote Zaal uit, zonder iemand ook maar een blik waardig te gunnen. Hij ontweek een paar Zwadderaars die omver wouden lopen, en keek ze even geïrriteerd na.
Idioten... dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 12:05 pm

harm was niet veel later ook klaar en stond op en ging ook op weg om de zaal uit te gaan en hij zag tot gabi hem voor was met nog wat zwadderaars. gab liep allen achterna
harm volgde zachtjes de zwadderaars, en zag dan in een verlaten gang tot eentje allen liet struikelen met een spreuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 12:17 pm

Allen struikelde inderdaad maar viel niet op de grond. Hij wist zijn evenwicht nog maar net te bewaren voordat hij zou vallen. Daardoor strompelde hij wel wat naar voren, maar hij was in ieder geval niet gevallen. 'Haha, erg grappig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 12:22 pm

jah wij vinden van wel, zegt gabi speels maar toch vals en ze keek allen aan, en liep wat dichter bij hem. maar het zou leuker zijn geweest als je was ge vallen, zegt ze, en ze gaf hem een klap op zijn achter hoofd met haar vlakken hand en ze keek met met een grijns aan...en ergens leek ze deze griffoendor van te kennen maar waar van...
wat is je volledige naam..vraagt ze dan

harm keek toe op een afstand en was blij tot de rest hem nog niet gezien had dan kom hij helpen als het nodig mocht zijn
----

moet zo even eten dus kan dadelijk ineens even niet reageren, moet eerst wachten tot mijn pa terug is met de vis XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 12:28 pm

Allen bleef rustig staan, en reageerde niet op de klap op zijn achterhoofd. Hij had de neiging om zijn staf te trekken, maar hield zich in en wachtte af op wat ze ging doen. 'Vind het maar uit. Ik zeg niks.' zei hij koeltjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 12:48 pm

Dan zal ik je maar eens goed bekijken zegt gabi en trok haar staf en liet hem onderster boven hangen en dqn loopt ze rondjes om hem heen en bekijkt hem na denkent

Wie was de vader ook weer. Die dd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 12:57 pm

Ja, een dooddoener Razz
---

Allen trok zijn staf toen. 'Finite.' En de spreuk werd opgeheven. Hij landde op zijn voeten op de grond en keek haar kil aan. Nog één keer zoiets en hij zou zich niet meer inhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 1:11 pm

maar ik wil de naam weten.
----

gabi glimlachte naar hem en ging dichter bij staan en bekeek zijn ogen. je hebt veel weg van je vader weetje, sist ze dan fluisterent
harm vond het lnik worden en kwam dichter bij, durven jullie wel met zun allen tegen een sist hij kwaad
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 1:16 pm

Blancneige o3o (dat is Allen's achternaam en zo heet ook even de niet-bestaande dooddoener xD)
---

Allen keek haar alleen kil aan, zijn grijze ogen fonkelend in het licht van de vuurtoortsen. 'Dat denk je verkeerd. Ik ben niet zo'n klootzak als hem of jullie.' zei hij fel.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 1:23 pm

ahh dus je kent hem al. grinnikt gabi. weetje hij wilt jou graag aan onze kant hebben, fluistert ze en streeld zijn wang. want er bestaan niet veel volbloeden meer weetje, zegt zeen ze negeert zijn gevloek.

harm stond nu aan de rand van de groep en keek de zwadderaars kwaad aan en dan naar allen, bemoei je er niet mee jonge, zegt een vord gebouwde zwadderaar. dat bepaal ik nog altijd zelf, snauwt harm
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 1:31 pm

Allen deed niks tegen het strelen. Hij daagde haar alleen maar meer uit. Hij deed een stapje dichterbij. 'Echt? Nou... ik weet niet anders te zeggen dan... Rot op naar Azkaban.' Het volgende moment deed hij een bezwering waardoor Gabi omhoog zou vliegen en ondersteboven ging hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 1:36 pm

gabi keek hem aan maar dan hangt ze binnen no time ondersteboven.
de andere zwaderaars wisten genoeg en 2 stuurden een vloek op allen af, en harm vuurde een spreuk op de zwadderaars af.
finente, sist gabi en ze land niet veel later soepel op de grond, en richt haar staf op allen, crucio sist ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 1:47 pm

Allen bukte voor de vloeken en stuurde lamstralen op de andere Zwadderaars af. Hij was blij dat Harm er was om hem te helpen, maar toen werd hij getroffen door de Crusiatusvloek. Hij viel op zijn handen en knieën en zijn gezicht vertrok van de pijn, maar hij bracht geen enkel geluid uit terwijl hij gegil in zijn hoofd hoorde. Zijn gegil.

Stop, pappa! STOP! Het doet pijn! Het doet héél erg pijn!
Leer je gedragen, Allen Blancneige, en dan pas zal ik stoppen!
Maar... pappa!
CRUCIO!


Allen voelde dezelfde vreselijke pijn door zijn spieren, zijn aders en zijn vlees trekken, maar hij was er zo gewend aan geraakt door al die mishandelingen, dat het hem niks meer deed. Natuurlijk deed het pijn en verkrampten zijn spieren zich, maar toch kon hij het uithouden. 'Dit... is niks.' bracht hij uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 1:50 pm

gabi vernouwde haar ogen en keek allen aan, ik heb in de gaten tot je er tegen kon, sist ze en ze heft de vloek op. en ze liep wat dichter bij, je vader heeft gelijk allen je hoort bij ons je bent sterk, je maak alleen verkeerde keuzes. maar misschien kan je vriend er bij helpen zegt ze sluw en speels en kijkt naar harm die met een paar zwadderaars was aant dueleren
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 1:56 pm

Allen kwam overeind toen ze de vloek ophefte en hijgde lichtjes, maar vermande zich en keek haar kil aan. 'Wat bedoel je daarmee? Harm zal nooit of te nimmer een dooddoener worden! En dat zal ik ook niet doen.' Hij richtte zijn staf op Gabi en keek haar met koude grijze ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 2:00 pm

heb je me dat horen zeggen dan. nee dus kijk en luister, sist gabi vijandig en kil tegen hem en ze richte haar stok op harm, crucio, sist ze.
harm ontweek de straal van een zwadderaar en vervloekte hem als hij ineens iets voelt wat hij nog nooit had gevoelt, en hij viel stuiptrekkent op de grond en hij kon het niet laten om ook nog te schreeuwen van de pijn.

(niemand weet tot hij de zoon van is, ben alleen aant denken wie het wel weet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 2:04 pm

'Expelli-' Maar voordat Allen zijn spreuk kon afmaken vloog zijn staf uit zijn hand. Hij gromde kwaad en werd zelf toen van zijn voeten geworpen. Hij vloog tegen een muur en viel op de grond. 'Stop daarmee!' riep hij half-hijgend en wou weer overeind komen, maar een van de Zwadderaars schopte hem tegen zijn zij waardoor hij omviel en op zijn zij bleef liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 2:07 pm

gabi glimlachte speels en keek allen aan, waarom zou ik stoppen jongen, vraagt ze zonder haar blik van harm af te halen die kronkelent en schreeuwent van de pijn op de grond lag, en ze liep er zelfs langzaam heen en pakt zijn stok af en gooit het naar een andere zwadderaar, dit is toch kostelijk amusant iemand die schreeuwt alsof zijn leven er van af hangt, grinnikt ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 2:13 pm

'Jij bitch!' riep een stem en voor Allen het ook maar merkte kwam Emily aangerend en stuurde een straal op Gabi af die haar van haar voeten zou werpen en haar meters verder in de gang zou laten vallen. Allen keek op naar Emily en glimlachte naar haar. 'Goed zo, Emily!' riep hij aanmoedigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 2:17 pm

gabiviel een paar meter verderop versuft neer en de vloek was verbroken, maar dat maakte haar alleen maar kwader hoe durvde iemand dat te doen, en ze pakte haat toverstok beter beet, het zal je berouwen snauwt ze, avada kedavra. harm was overeind gesprongen en had een schild van zweinstein van de muur getrokken en heild die voor zich toen hij tussen emily en de spreuk in ging staan en het schild barste in allen splinters uit een.

wat is hier aan de hand, klonk ineens de strenge en kille stem van sneep die kwam aan lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 2:33 pm

Emily had gegild toen ze die vervloeking hoorde, maar gelukkig had Harm haar net op tijd gered. Ze zuchtte opgelucht en richtte haar staf weer op Gabi. Allen krabbelde overeind en sloeg de Zwadderaar neer die hem in het oog had gehouden. Hij raapte zijn staf weer op, maar toen hij Sneep hoorde verstijfde hij. Shit... dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 2:37 pm

sneep kijk allen, harm en emily dodelijk aan, morgen straf om 7 uur sochtens, waag het niet om te laat te komen, sist hij en dan keert hij zich tot zwadderich, ik had beter manieren van jullie verwacht de dingen moeten heel blijven in het kasteel, zegt hij.
gabi keek strak voor zich uit.
en zei krijgen hun geen straf als het aan die stome griet had gelegen was zei nu dood geweest, barst harm los.
sneep keek harm dodelijk aan en liep tot bij hem, heb ik om jou mening gevraagt meneer almeda, ik dacht het niet, dus ik verwacht tot je hem dan ook niet geeft sist hij dreigend,
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 3:01 pm

Allen klemde zijn kaken kwaad op elkaar, en wou Sneep bijna vervloeken, maar hij wist wel iets beters. Soms had Allen opeens zo'n moment waarin hij erg gemeen kon doen, en even niet zichzelf was. 'Bekijk het maar. Ik word nog liever dooddoener dat ik nog straf van u krijg! Donder een eind op en ga huilen bij Lily's graf!' Allen wist heel goed dat dat Sneep's zwakke punt was, want zijn vader had alles meegemaakt en had een gloeiende hekel aan Sneep. Ooit had hij Allen over Sneep verteld. Dat was waarom Allen dat wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 3:05 pm

is dat zo...dus als ik je de keuzen geef dooddoener te worden die je dat inplaats van straf van mij te krijgen, vraagt hij rustig maat kil aan allen, en hij wist tot zijn vader een dd wwas.
harm keek allen aan, ben je helemaal gek geworden, sist hij tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2011 3:14 pm

'Het was maar een vergelijking.' zei Allen kort en draaide zich om. Hij moest hier weg voordat hij nog Sneep ging vervloeken. Hij liep gewoon weg, zonder iemand ook maar een blik te gunnen. Emily keek even naar Harm en ging toen Allen achterna.
'Allen, wat was dat!?' vroeg ze zacht.
'Ik weet het niet... Ik weet het echt niet.' zei Allen toen. 'Ik was gewoon... zo ontzettend boos.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ORPG RUUZ & steff
Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~ Steff and Ruuz ~
» Weer Ruuz & Steff
» voor ruuz en steff
» ORPG - Maaike en Ruuz
» orpg anniek en steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: