gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ORPG RUUZ & steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Emptyma aug 01, 2011 10:07 am

Allen keek naar Harm, nog steeds wat verbaasd, maar liet de uitdrukking toen vallen tot een kille uitdrukking. Hij liep rustig naar voren. 'Sorry voor de onderbreking, heer. Maar ik zou graag mijn staf terug willen.' zei hij na gebogen te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Emptyma aug 01, 2011 10:16 am

voldemort knikte langzaam en haalde zijn stok tevoorschijn en gaf het aan allen, harm keek nog steeds verbaast naar allen en het duizelde hem van alle gebeurtenissen dit was wat te veel van het goede voor hem maar hij bleef ondanks alles recht staan.dan keert hij zich weer naar zijn vader.
goed je wilde bij mij horen, ik zal je het teken geven. zegt hij en hij wenkte hem dichterder bij, harm deed wat hij vroeg en stroopte zijn mouw op maar voldemort schudde zijn hoofd en liet harm zich om draaien, trek je shirt uit mijn zoon, zegt hij dan. harm keek allen aan en hij deed wat zijn vader vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Emptyma aug 01, 2011 10:21 am

'Harm!' riep Emily toen en stond bij de deur van de zaal. Ze keek hem aan en wou naar hem toe gaan, maar Florence stond al voor haar. 'Pech gehad, bitch. Hij is al van ons.' zei ze en glimlachte vals. Daarna sloeg ze Emily in haar gezicht. Emily deinsde achteruit maar bleef nog recht staan, ondanks haar neus die bloedde. Ze keek kwaad naar Florence. 'Wil je zo graag met je vuisten vechten? Kom maar op dan!' Emily stak haar staf in haar zak en sloeg Florence in haar gezicht, waarna ze haar haar greep en haar tegen de grond gooide. 'Hoe durf je om Harm zo te gebruiken!? Hoe durf je om hem op zijn zwakste moment te grijpen! Lafaard!'

Allen pakte alleen rustig zijn staf en liep de zaal uit xD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Emptyma aug 01, 2011 10:25 am

harm keek naar emily en allen hij wist het alenmaal niet meer, en hij keek naar emily, maar dan voelde hij een pijngolf over zijn rug heen komen en dat was de doorslag en hij zakte van uitputting en verwarring ineen op de grond. voldemort keek naar harm die op de grond viel nadat hij hem het teken had gegeven op zijn rug. die jongen moest nog heel veel leren om dingen te verdragen.
dan keek voldemort naar de meisjes XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Emptyma aug 01, 2011 10:28 am

Emily keek om toen ze Florence knock-out had geslagen xD Ze stond op en zag het teken op Harm zijn rug. Haar ogen werden groot. 'Harm!' riep ze en rende naar hem toe. Ze knielde naast hem neer, en tranen verschenen in haar ogen. 'Harm, hoe kun je dit doen?' vroeg ze verdrietig en nam zijn gezicht in zijn handen. 'Ik dacht... Ik dacht...' Ze kreeg het er niet meer uit. Dit was te veel voor haar. Allen een Dooddoener, Harm een Dooddoener. Wat moest ze nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Emptyma aug 01, 2011 10:34 am

harm was bewusteloos hij was dood op en dat zag je ook heel duidelijk aan hem.
voldemort glimlachte vals naar emily en hij keek haar aan, mensen doen veel dingen als ze verward zijn weetje, zegt hij tegen haar en hij staat op en loopt naar haar toe,
------

ik weet hier niks meer? jij?
anders een nieuw rpg makenXD ipv deze
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Emptyma aug 01, 2011 10:40 am

Offtopic:

'Jij bent echter niet langer meer nodig.' klonk een tweede stem en Nocte liep op Emily af, die nog steeds in tranen was door wat er zojuist gebeurd was. Emily keek op naar die kille blauwe ogen. 'We hebben ons doel bereikt. We hebben twee superieure Dooddoeners erbij. Jou tijd is nu officieel voorbij.'
Het laatste wat Emily zag was een groene flits en de gezichten van haar twee beste vrienden, die uiteen vielen en verdwenen in as en vuur.

THE END
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Emptyma aug 01, 2011 10:43 am

hahahah oke dit was echt giniaal op een best wel lacherige manier XD

maar nu...ander rpg maken...iets over star wars of zo...ik heb zoon schattige rol in gedachten met het uiterlijk van mokuba kaiba, this gewoon zoon schatje
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Emptyma aug 01, 2011 10:45 am

Wahahah xD
Oke, star wars dan? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Emptyma aug 01, 2011 10:47 am

jah, doen we weer broers, zo jah mag ik de jongste zijn dat past bij mijn plaatje
en gaan we gewoon in deze topic verder?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Emptyma aug 01, 2011 10:49 am

Doe maar niet Razz Ik maak wel een nieuwe topic xD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Emptyma aug 01, 2011 10:51 am

oke. ps dit filmpje zie je hem in
de janoge met zwarten haren

https://www.youtube.com/watch?v=rb1gUbfxizg
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Emptyma aug 01, 2011 10:52 am

Aww, schattig <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ORPG RUUZ & steff
Terug naar boven 
Pagina 10 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~ Steff and Ruuz ~
» Weer Ruuz & Steff
» voor ruuz en steff
» ORPG - Maaike en Ruuz
» orpg anniek en steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: