gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ORPG RUUZ & steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 1:49 pm

Allen schrok zich een ongeluk door de groene straal en dook naar de grond met zijn handen op zijn hoofd. De straal raakte gelukkig de tafel in plaats van hem. Hij krabbelde weer overeind en probeerde een dooddoener weer te vervloeken. Hij raakte het masker van de dooddoener met een duwspreuk, die toen afvloog. Allen's ogen werden groot toen hij zag wie daar stond, maar eigenlijk was het ook niet zo gek. De persoon die daar stond was zijn vader. Eerst was Allen sprakeloos maar toen voelde hij weer die vreselijke woede ontwaken die altijd op kwam dagen als hij zijn vader zag. 'Wat doe jij hier!? Heb je al niet genoeg schade aangebracht!?' riep hij woedend.

Emily bukte voor de straal en vuurde daarna een serie ontwapeningsstralen af. Ze werd even afgeleid door Allen, en haar ogen werden groter toen ze zijn vader zag, maar ze sprong vlug achteruit voor een andere vervloeking van een dooddoener. 'Allen, Try! We moeten hier weg!' riep ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 2:06 pm

weet ik weet ik, roept try die spreuken ontwijkt en ze blijft af vuren,en hij had ook even naar allen gekeken hij baalde als een stekker tot ze nu niet konden verschijnselen op zweinstein. en hij zorgde tot hij dichter bij allen en emily stond en hij maakte van zijn schoudn die hij uit had geschopt een viavia. en ondertussen bleef uhij aanvallen.
gabi richte op emily. crucio sist ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 2:29 pm

Ijsblauwe ogen kruisten Allen's zilvergekleurde ogen, en het leek alsof de twee een staarwedstrijd aan het houden waren. Het duurde niet erg lang, want Allen's vader richtte toen simpelweg zijn stok op Allen en vormde het woord dat Allen zijn hele leven lang had moeten horen. 'Crucio!' Allen kon onmogelijk opzij gaan, anders zou Try geraakt worden, maar een schild zou ook niet werken want zijn schilden hielden geen Crusiatusvloeken tegen. Hij liet zich maar raken en hoopte maar dat Try opschoot met die Viavia. Hij zakte voor de tweede keer op zijn knieën en voelde de pijn door elke spier trekken. Het liet zijn lichaam van top tot teen trillen, maar Allen bracht geen enkel geluid uit. Nooit meer zou hij een schreeuw uitlaten voor die man. 'Ah, wat een zonde dat je tegen mijn vloek kan...' zei Allen's vader met een kalm gezicht.

Emily trok net op tijd een dooddoener voor haar, die werd geraakt door de Crusiatusvloek. Hij zakte schreeuwend op de grond, en Emily kon alleen maar grijnzen. 'Nu weet je eens hoe het voelt he?' siste ze, zo nijdig als een kat en schopte de dooddoener in zijn zij. 'Try, ben je klaar?' vroeg ze terwijl ze zich nu naar Allen's vader keerde en die wou vervloeken, maar in plaats daarvan werd ze ontwapend. Haar stok vloog door de kamer en werd opgevangen door een Dooddoener. 'Mijn staf!'

Allen's vader:
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 2:37 pm

harm ging door met de via via maken en toen die klaar was grijnsde hij. hij is klaar zegt hij dan tegen emily en hij keek van haar naar allen en hij trok gabi mee en hij pakte de viavia op en hij stuurde een spreuk op de vader van allen. LAAT HEM METRUST. Schoft, snauwt hij tegen hem.de via via werkte gelukkig pas als hij zelf tot 3 telde

grijp ze. roept gabi naar de dders
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 2:59 pm

Ik noem Allen's vader even Nocte ;P (dat betekent nacht)
Regulus betekent trouwens ''prins'', wist je dat? Razz
---

Emily keek pissig naar de Dooddoener die haar staf had en bukte voor een andere spreuk des Doods. Ze stond nog maar half overeind toen ze werd meegetrokken door Try en struikelde bijna over een Dooddoener, maar wist nog net overeind te blijven. 'Allen!' riep ze.
Nocte bleef harteloos toekijken hoe zijn zoon aan het lijden was, en wist dat de Crusiatusvloek niet meer op hem zou helpen. Hij moest iets anders verzinnen om hem koest te krijgen, maar wat? Hij creeërde een schild toen Harm hem aanviel met een spreuk, en daardoor werd de spreuk op Allen opgeheven. Allen krabbelde overeind en liep achteruit, zodat hij nu dichterbij Try en Emily kan. 'Rot weg in de hel.' gromde hij naar zijn vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 3:05 pm

nee dat wist ik nog niet (ben gek op die rol, jammer tot ze niet veel van hem weten:(
-------

harm heild met een arm amily en de viavia vast en toen allen dicht bijgenoeg was pakte hij hem ook vast. 1.2.3 zegt hij dan snel maar duizelijk, en hij zag een paar vloeken die gestuurt werden maar hen net niet raakte n ze vielen ergens neer in dorren bladeren
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 3:10 pm

Allen voelde de grond onder hun voeten verdwijnen en alsof hij in een achtbaan met tientallen loopings en kurkentrekkers zat, zoefden ze weg. Hij zag de omgeving als een draaikolk van verscheidene kleuren, maar toen werden alle kleuren somber en grijs, en het volgende moment lag hij in de dorre bladeren van de herfst. Hij hoorde Emily's gil nog, die bovenop Try belandde(haha xD). 'Bedankt voor de zachte landing...' zei ze en stond op, maar Allen kon nou niet uit haar toon opmaken of ze het sarcastisch of grappig bedoelde. Hij krabbelde overeind en klopte de bladeren van zijn kleding. 'Waar zijn we?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 3:17 pm

harm kreunde even en toen zijn longen waar lucht in zat geleegt werden door emilly boven op hem. en hij komt recht als emily van hem af is. en hij komt ook recht en keek allen aan. hier ben ik eens geweest toen ik klein was, met kamperen was dat volgens mij. zegt hij dan en keek de anderen aan. waarom stonden die ons op te wachten. ik weet tot ze wat hebben tegen bepaalde mensen maar zo op school hebben die nog nooit iemand proberen weg te krijgen op zweinstein, op ons na dan. zegt hij na denkent
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 3:27 pm

'Volgens mij zien ze ons als een bedreiging. Net zoals met de Strijders van Perkamentus. Ze verwachten hoogstwaarschijnlijk dat wij ook zo'n groep op zouden richten... Daarom wouden ze ons elimineren...' zei Emily nadat ze even had nagedacht. Allen knikte instemmend en leunde met zijn rug tegen een boom, uitgeput. 'Of ze wouden ons straffen met de Crusiatusvloek, maar dat had Sneep ook wel kunnen doen...' Hij liet zich langs de boom naar beneden glijden tot hij op de grond zat, en keek naar de grond met verschillende emoties op zijn gezicht: Woede, vermoeidheid, leed(door zijn vader natuurlijk) en wel meer dingen die hij tegelijk voelde. Maar de leed, dat overheerste alles. Het was gewoon niet gezond meer... De relatie tussen hem en zijn vader. Ze waren de grootste vijanden van elkaar geworden... Allen wist dat hij ergens wel een lijn moest trekken, dat het afgelopen moest zijn, maar nog deed het hem pijn dat zijn bloedeigen vader hem dit aan deed. Emily beet lichtjes op haar lip en keek naar de bewolkte lucht, radeloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 3:34 pm

harm knikte en ging vermoeit naast allen zitten enm hij zag zijn blik. en hij vond het vreselijk voor hem. maar hij wist weer niks van zijn ouders. ooit is alles weer goed zegt hj dan tegen hem om hem op te vrolijken en hij pakte zijn toverstok en met een zwaai lagen stokjes bij elkaar, en na nog een andere zwaai vatten ze vlam
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 3:46 pm

Emily draaide zich om naar de twee jongens en pakte toen Allen's staf. 'Schildspreuken.' zei ze kort en ging gelijk bezig. Allen knike enkel lichtjes en wreef even in zijn ogen. 'Het zal wel.' mompelde hij op Try's peptalk. 'Maar goed, we kunnen nu duidelijk niet terug naar Zweinstein, dus moeten we een plek zoeken waar we veilig kunnen blijven... Nou, mijn huis raad ik helemaal af.' zei hij. 'Mijn huis kun je ook beter niet betreden... Mijn ouders willen niks met magie te maken hebben.' zei Emily terwijl ze weer door ging met het oproepen van schildspreuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 3:52 pm

ik wil mijn huis wel aan beiden maar helaas licht die op zweinstein zegt harm dan en hij keek het 2 tal aan. ik woon in een tent zegt hij dan ter bevesteging waar over hij het heeft. ik ben in een weeshuis opgegroeit en had genoeg gezien en was weg gelopen. een paarjaar terug kwam een leerkracht naar me toe en die hielp me naar zweinstein. zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 4:00 pm

'Oh...' mompelde Allen, die Harm raar had aangekeken toen hij zei dat hij op Zweinstein woonde. Hij knikte lichtjes en liet een diepe zucht. Hij dacht even diep na over een plek om te blijven, maar toen hij dacht aan dat Harm in een tent woonde kreeg hij een idee. 'Ik heb een idee! Mijn familie is rijk, en mijn vader en ik zijn dat ook. Ik kan naar ons huis gaan en de sleutel van onze kluis stelen. We kunnen dan naar Goudgrijp gaan, en wat geld uit onze kluis pakken. Daarmee kunnen we een tent kopen, of andere benodigdheden. Wat denken jullie?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 4:07 pm

harm glimlachte het klonk heel aanlokkelijk en ze moesten toch iets. oke we doen het...wanneer kunnen we het beste naaar jui hiusgaan vraagt hij aan hem en hij keek even naar elily
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 4:11 pm

'Goed plan. Ik heb toch een nieuwe staf nodig.' zei Emily en was klaar met de spreuken. Ze gooide Allen's staf naar Allen toe, die hem opving en even nadacht. 'Hij is altijd 's nachts actief als Dooddoener, dus we kunnen mijn huis beter 's nachts bezoeken. Ergens rond 1 uur of zo.' zei hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 4:21 pm

goed zegt harm met een grijns, dan rusten we eerst even uit en dan gaan we richting jou huis even voor 1 uur en dan slaan we toe, zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 4:31 pm

Allen en Emily knikten allebei. Emily ging naast Allen op de grond zitten, die moeite had met zijn ogen open te houden. Emily zette haar hand op zijn hoofd en duwde die zo op haar schouder. 'Slaap. Ik voel me prima, maar jij ziet er uit als een lijk.' zei ze. Allen proestte het bijna uit. 'Je kan soms echt overdrijven, Emily.' zei hij en sloot zijn ogen. Aan Emily's gezicht was echter te zien dat ze bezorgd was. Ze keek naar Harm. 'Jij ook. Slaap. Ik houd de wacht wel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 4:38 pm

nee dankje, ik heb nog genoeg aderaline stromen als ik nu ga slapen krijg ik zeker nachtmerrie's grapt hij al was niet echt een grap hij had veel nacht merrie's en hij ging zitten en keek rond
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 4:49 pm

Emily glimlachte lichtjes en leunde haar hoofd tegen die van Allen aan. 'Hopelijk komt het goed met Zweinstein... En word Sneep ontslagen of... Het liefst gevangen. Al kan ik me de lessen eerlijk gezegt niet voorstellen als Sneep géén leraar Toverdranken was. Allen gooide altijd propjes naar zijn hoofd. En ik liet altijd mijn ketel overlopen.' Ze lachtte zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 4:56 pm

harm knikte maar barste evenlater in het lachen uit om wat emily zei. sjha, zegt hij dan enkel en hij keek naar allen die blijkbaar al sliep
----

moet nu eten bij oma kom rond 7 uur weer on
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 5:13 pm

'Dat waren leuke tijden...' zei Emily zachtjes en zuchtte toen diep. Ze hief haar hoofd even en haalde de staarten uit haar haar, die haar nu even irriteerden. Ze liet haar zwarte lange haar los, en leunde haar hoofd weer tegen die van Allen. Ze staarde naar de grond, denkend. Allen sliep al en ving niks meer van hun gesprek op.

---
Okies :3 Eetze!
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 7:02 pm

Die tijden mist ik wel zegt harm en hij dat sinds de tijd van het toverschool toernooi toen begon dit allenmaal deze tweede oorlog. Ooit zal het weer gelijk zo zijn zegt hij tegen emily en hij stond op en ging aan de andere kant naast haar zitten zijn aderaline was weg en dat merkte je goed aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 8:39 pm

'Ik hoop het, Harm...' zei Emily zachtjes en staarde naar het vuurtje. Ze glimlachte lichtjes, en viel toen zelf in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 8:42 pm

harm glimlachte en ging rustig wat liggen maar bleef toch wakker wel met wat moeite maar het lukte hem.

om kwart voor een schudde hij eerst allen wakker, he wakker worden this bijna tijd, emily. en hij schudde ook zachtjes aan haar, jij ook wakker worden zegt hij en keek alleen aan van jahoor wacht houden,

----

regelius
http://viria13.deviantart.com/gallery/24966310#/d323m5w
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Emptywo jul 20, 2011 8:48 pm

Wauwie, mooi hoor! ;D
---

Allen werd zoals gewoonlijk weer eens niet wakker en viel opzij tegen de grond. Emily werd echter wel wakker, en gaapte even voordat ze Allen nog slapend zag liggen. Ze zuchtte diep en porde hem in zijn zij, waardoor hij gelijk wakker werd en omhoog schoot. 'Emily!' riep hij geschrokken. Emily lachtte alleen. 'Sorry Al, maar anders krijgen we je niet wakker.' Ze stond op en stak haar hand uit naar Allen. Allen knikte en nam die aan, waarna hij overeind kwam. Hij bleef haar hand vasthouden. 'Pak Emily's hand, Harm. Ik verdwijnsel ons naar mijn huis.' zei hij. Met een simpele spreuk doofde hij het kampvuurtje, en Emily hief het schild op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ORPG RUUZ & steff
Terug naar boven 
Pagina 4 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~ Steff and Ruuz ~
» Weer Ruuz & Steff
» voor ruuz en steff
» ORPG - Maaike en Ruuz
» orpg anniek en steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: