Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Avatar: A new anime di aug 24, 2010 11:42 am
oke we gaan een vervolg van de avatar serie eens doen:p
alles in de 4 naties lucht,water,aarde en vuur zijn weer bijna het oude na de val van vuurheer ozin 19 jaar geleden. maar dan op een dag door onbekende redenen kan azula ontsnappen uit haar gevangenis...waarna ze nog een paar trouwe volgelingen heeft en weer van voor af aan begint om de gehele naties in haar macht te krijgen zal het haar lukken of houden ze haar toch weer tegen
oke er kunnen oude rollen en nieuwe rollen gemaakt worden en ik heb wat verandert katara is niet met aang getrouwt maar met zuko. en toph is met aang getrouwt:p en sokka is met yuki getrouwt.
naam:emilio leeftijd:14 uiterlijk:hij lijk erg op zuko alleen zijn ogen niet die heeft hij van zijn moeder die zijn blauw. innerlijk:koppig, rebels,roekeloos, nieuwschierig,vind alles maar een groot spel,aardig, niet snel bang element:vuur zelfde als zijn vader extra:hij is de jongste zoon van zuko en katara, hij is de gene die azula vrijlaat niet met opzet hij lette nooit op in de les dus wist niet tot zei het wasX3 door:feniks
Laatst aangepast door feniks vlame op di aug 24, 2010 1:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Avatar: A new anime do aug 26, 2010 7:31 pm
Ik ben bijna klaar met het kijken van seizoen 1 8D
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Avatar: A new anime do aug 26, 2010 9:18 pm
Ik wil Zuko:) en eigen rol naam: Kaida leeftijd:16 uiterlijk: Lang donkerbruin haar, grijze ogen, lichte huid innerlijk: Moedig, fel, uitdagent, nieuwsgierig, zorgzaam element: Vuur extra: door: Anniek
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: Avatar: A new anime za aug 28, 2010 5:10 pm
oke, als de gene die meedoen allenmaal zoonbeetje on zijn beginnen we XD ik ben aant denken welke rol ik nog neem X3
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: Avatar: A new anime vr sep 03, 2010 9:47 am
En nu?
feniks vlame
Onderwerp: Re: Avatar: A new anime vr sep 03, 2010 9:51 pm
dat vraag ik me ook af
Darcy Duvessa
Aantal berichten : 355 Registratiedatum : 17-10-10 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: Avatar: A new anime ma okt 18, 2010 1:39 pm
naam: Elena leeftijd: 17 uiterlijk: Heeft lang zwart haar en blauwe ogen, ze is vrij slank. Better gezegt ze lijkt sprekend qua uiterlijk op haar moeder. innerlijk: Ze is vrij kalm en rustig (In gevechten, ruzie's etc.) Is ook emotieloos, ze laat nooit haar positieve emoties zien. Ze laat ook geen liefde tonen aan iemand, ze is juist bang om dat te voelen en te tonen, ze heeft een eigen wil, ze is soms eigenwijs, ze is kil, koel, hard, en fel. element: Vuur extra: Elena is de oudste dochter van Katara en Zuko door: Darcy Duvessa
Laatst aangepast door Darcy Duvessa op wo okt 27, 2010 2:17 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Olivier
Aantal berichten : 230 Registratiedatum : 24-10-10 Leeftijd : 27
Onderwerp: Re: Avatar: A new anime zo okt 24, 2010 9:38 pm
Ik wil wel meedoen =) Mijn eigen rol, als dat mag:
naam: Igoralis leeftijd: 16 uiterlijk: Bruin haar, rode ogen, hij heeft ook krassen in zijn armen. innerlijk: zelfstandig, vurig (oftewel snel boos), alsnog vriendelijk en behulpzaam en vriendelijk. Maar als hij je niet mag, zal je ook nooit mogen en zal hij je ook niet bepaald leuk behandelen. Hij kan moedig zijn, maar element: Vuur. extra: Hij is zijn ouders kwijt geraakt in de oorlog tussen het aarde rijk en de vuur natie. Zijn moeder had als element vuur, en zijn vader aarde, en ze zijn gescheiden in een ruzie over welk element het beste was en welke ze tijdens de oorlog moesten kiezen. Ze hebben allebei gevochten voor hun rijk en elementen zijn zo gestorven in gevecht met elkaar. Igoralis wil zijn familie nooit meer zien, vanwege deze stomme actie die de HELE familie is begaan. Ze hebben allemaal ruzie gemaakt met vrienden, echtgenoten, en familie over dit onderwerp. Hij was 11 toen dit gebeurde, en is vast beraden over zijn besluit in verband met zijn familie. door: Olivier.