Onderwerp: RPG - Anime Mix Up zo nov 07, 2010 4:04 pm
Dit is gewoon een heel droog RPG, waarin je een anime karakter moet spelen. Ik speel bijvoorbeeld Zero van STxW, en iemand anders speelt bijvoorbeeld Kakashi, en die twee ontmoeten elkaar of zo. In dit geval is er een oorlog aan de gang in de wereld waar ze elkaar ontmoeten en je hebt de kant van Xiphos, en de kant van Claymore Claymore is goed, Xiphos is slecht. En zo strijden ze tegen elkaar :3
Dus, zeg maar gewoon welk karakter van welke anime je wilt spelen. Ik ebn te lui om nu een lijstje te maken xD
Onderwerp: Re: RPG - Anime Mix Up ma nov 08, 2010 6:43 pm
OKE, WE BEGINNEN :3 Kies je kant; Claymore de wijze of Xiphos de kwaadaardige xD
Gilbert kon zijn hand net op zijn hoed leggen voordat die door een opstekende wind weg waaide. Het was middag, maar het was donker bewolkt. Alsof er een storm aan kwam. Hij keek op naar de lucht met zijn gouden ogen, en wist dat hij een schuilplek moest zoeken. De volgelingen van Xiphos doden, kwam wel een andere keer. Hij begon te rennen, want hij wou niet nat worden, maar de regen stortte al neer voordat hij een grot kon vinden.
Onderwerp: Re: RPG - Anime Mix Up ma nov 08, 2010 8:52 pm
ik denk toch Xhipos kant :p
Kaname zat in een boom. Hij keek naar de donkere lucht terwijl zijn ogen licht rood kleurde. De geur van bloed overal om zich heen maakte hem hongerig, maar hij moest zich weer houden. Tenzij hij echt niet anders kon wilde hij voorlopig niet drinken. Dat zou hem wel is waar afzwaken in een gevecht maar wel sterker maken naar zijn lust naar bloed.
Onderwerp: Re: RPG - Anime Mix Up di nov 09, 2010 5:40 pm
Gilbert zuchte diep toen het regende en versloomde zijn pas. Hij was toch al nat, dus een grot was niet meer nodig, al moest hij wel ergens overnachten. Hij ging onder een boom staan, en was blij dat hij zijn hoed had, ookal hielp het niet veel mee in het drooghouden van zijn kleding. Hij keek omhoog naar de lucht, en hoopte dat de regen snel voorbij zou gaan.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG - Anime Mix Up di nov 09, 2010 5:44 pm
Juliet vloog door en plotseling regende het ook waar zij was. Het voelde alsof er stenen in haar gezicht geschoten werden. (Ja ik heb in de efteling in de python ontdekt dat snelheid en regen pijn doenxD)
Onderwerp: Re: RPG - Anime Mix Up di nov 09, 2010 5:51 pm
xD ---
Gilbert liet zich naar beneden glijden, met zijn rug langs de boom, tot hij op de grond zat. Het zou nog wel een tijdje duren. In de tussentijd moest hij goed opletten dat hij geen aanhangers van Xiphos tegen kwam.