Onderwerp: Re: RPG - Anime Mix Up di nov 09, 2010 6:28 pm
Gilbert wist dat hij hier niet eeuwig kon zitten. Hij moest maar even doorzetten en naar een dorp gaan. Hij stond weer op en begon langzaam te lopen over het bospad. De regen stortte neer, harder dan ooit, en Gilbert wist wel zeker dat hij ziek zou worden. Hij keek om zich heen en zag een jongen in de regen staan.
Onderwerp: Re: RPG - Anime Mix Up di nov 09, 2010 6:37 pm
Hinata is cuuuute x3 ---
Gilbert kwam nu oog in oog met de jongen. Hij wist niet of hij aan Xiphos' of aan Claymore's kant stond, maar als het de eerste was, was het foute boel. Hij had nu niet veel zin in een gevecht en liep verder over het pad, verder niet lettend op de jongen.
Onderwerp: Re: RPG - Anime Mix Up di nov 09, 2010 6:46 pm
Ik ben Angel Beats aan het kijken xD ik was het alleen vergeten te zeggen xD ---
Gilbert keek om toen hij iemand anders dan de jongen voelde en zag Kiba. Hij fronste en trok een gezicht toen Kiba over katten begon. ''Haha... erg grappig...'' antwoordde hij. Plotseling trok hij zijn pistool, die hij richtte op een bosje. 'Kom tevoorschijn.' zei hij kil. Een man stond op, en die stond duidelijk aan Xiphos' kant. Dat kon Gilbert zien aan zijn wapens, waarop het embleem van Xiphos was gegrift. Gilbert voelde nog iemand in de buurt en richtte zijn pistool in een andere richting, waar net een andere man vandaan kwam. Hij haalde de trekker genadeloos over, en de man viel neer met een bloedende wond tussen zijn ogen. ----
SORRY! Ik dacht dat Kiba aan claymores kant stond xD
Laatst aangepast door Ruuz op di nov 09, 2010 6:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG - Anime Mix Up di nov 09, 2010 6:49 pm
Juliet hoorde schoten. Geschrokken kwam ze overeind en keek ze uit de grot of ze iemand zag. Maar ze zag niemand. Waarschijnlijk was het ver weg.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: RPG - Anime Mix Up di nov 09, 2010 6:52 pm
nog altijd even genadeloos zegt kiba als hij naast hem staat en kijkt naar het lijk, hij was niet zo genadeloos hij wachte ook vaker ipv te doden
Onderwerp: Re: RPG - Anime Mix Up di nov 09, 2010 6:55 pm
Gilbert keek om toen de andere man aan viel en ontweek zijn aanval. Hij greep zijn nek vast en met een beweging van zijn arm, ramde hij de man op zijn gezicht op de grond. Hij drukte zijn pistool tegen zijn hoofd en schoot ook die man dood. ''Serieus, zijn dit jullie beste mannen?'' vroeg hij kil en stond op. Hij draaide zijn pistool in zijn hand rond en hield die weer vast.
--- Jaja, ik weet dat Gilbert niet zo is in het hele PH-verhaal, maar toen Oz weg was, was hij wel zoals ik hem speel xD (zie: de manga)
Onderwerp: Re: RPG - Anime Mix Up di nov 09, 2010 6:59 pm
Gilbert hoorde een schot en dook vlug naar de grond. Hij richte zijn pistool op de desbetreffende persoon, de jongen die hij eerder had gezien, en schoot.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG - Anime Mix Up di nov 09, 2010 7:05 pm
Juliet hoorde meer schoten en sprong op Page en ze vlogen weg op het geluid af.
Onderwerp: Re: RPG - Anime Mix Up di nov 09, 2010 10:20 pm
Gilbert dook achter een boom toen Hinata schoot en knielde neer. Hij trok zijn linkerhandschoen uit en verzamelde alvast een beetje kracht van zijn chain, of beter gezegt: monster.