Christopher haalde zijn schouders op. 'Ik heb zo'n mijn manieren,' zei hij aarzelend. Brooke ging opde grond zitten en sloeg haar armen om haar knieen. Ze keek naar james.
Brooke stond op. 'Je lachte me uit, dus nu wil ik het weten ook!' zei ze en sloeg haar armen over elkaar. Christopher glimlachte. Hugo was een boek aan het lezen.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: do aug 26, 2010 8:31 pm
Katherina zat nog steeds in de Astromonie toren. Het was koud maar toch bleef ze zitten. Ze was wel gekalmeert, maar ze wilde zich niet meer mengen onder de mensen, Nog niet.
Lily liep rustig door. ''Ik heb het voordeel bij mijn broers gehaalt. Die hadden alles natuurlijk allang ontdekt voor ik hier kwam. Ze hielden vanalles voor me verborgen maar ik heb volgens mij alles wel ontdekt."
Het eerste jaartje werd saai dus liep Tristan door naar de torens van het kasteel. Hij kwam er vaak, het had een mooi uitzicht. Hij liep de trappen op.
Roos schreef.
Edan keek naar Isis.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: do aug 26, 2010 8:45 pm
Lily keek hem aan. "Ja, ze houden me in de gaten.. Soms is het best vervelend, zoals net. Ze hoeven zich niet overal mee te bemoeien" zuchte ze.
Katherina staarde naar het ijskoude meer. Ze dacht aan James. Hij was vast lol aan het maken met zijn nieuwe schatje.
NOU anniek XD je praat me een schuld gevoel aan :X
James keek haar aan. 'Ik lachte je niet uit, ik moest aan het begin van het jaar denken.' zei hij. 'Ik moest nog iets verzinnen om je terug te pakken...'
Tristan kwam boven en zag iemand zitten. Hij kuchte een keer. 'Je zit op mijn plek.' zei hij rustig. Tristan was tegen de deuropening gaan staan met zijn armen over elkaar en keek rustig naar Kathrina.
'Dan blijf ik wel kijken he.' zei Edan en ging Isis weer aanstaren toen hij was gaan zitten.
Onderwerp: Re: do aug 26, 2010 8:56 pm
Katherina schrok op uit haar gedachten en ze keek om. "Ik had niet verwacht dat iemand hier zou komen.." zei ze zacht. Ze hoopte dat je niet meer kon zien dat ze gehuilt had.
Lily keek naar hem. "Maar ze bedoelen het natuurlijk goed, er zijn mensen die om die reden broers willen"