Isis pakte Edan's hand en trok hem gewoon mee naar de GZ.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: do aug 26, 2010 9:23 pm
Katherina keek hem aan. Zijn Kaname gezicht was onweerstaanbaar. Maar haar hart was nog steeds gebroken. Ze beet op haar lip "Ik heb niet echt behoefte aan gezelschap" zei ze zacht.
Isis praatte vrolijk met iemand en keek af en toe naar Edan, ze zuchtte.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: do aug 26, 2010 9:52 pm
Katherina keek hem aan. Ze aarzelde, ze wist dat het een stomme vraag was maar ze wilde er met iemand over praten, iemand die haar niet kende. "Heb je ooit een gebroken hart gehad?" vroeg ze zacht.
Tristan trok zijn wenkbrauw op en keke toen naar de grond. 'Ja, vaak genoeg.' Hij keek op. 'Maar ik moet toegeven dat ik er ook vaak genoeg zelf voor een gezorgd heb. Maar dat was dan niet mijn bedoeling geweest.' zei hij rustig.
'Weetje, het liep op die dagen nogal vaag.' Tristan ging zitten en leunde tegen de muur aan. 'Ik heb die meiden hun hart gebroken, maar zei die van mij.'
Anniek
Onderwerp: Re: do aug 26, 2010 10:11 pm
"Hoe kun je nou van elkaar het hart breken?" vroeg Kathrina nietbegrijpent. James was nu waarschijnlijk gelukkiger dan ooit. anders had hij haar nooit ingeruilt voor die ooh zo perfecte brooke..
'Heel simpel. Je houd van elkaar, gaat uit elkaar en merkt dat het samen toch beter was maar geeft het geen kans meer omdat het uit was gegaan.' Tristan keek opzij naar Katherina.
als ik weg ben is mijn laptop leeg. De oplaader doet het niet goed meer. Laat ik zeggen: Heeft het nooit goed gedaan en vertikt nu mijn laptop op te laden.