Eehm... niet heel veel. James heeft Katherina gedumpt en gaat nu met Brooke. Christopher en Lily zijn helemaal over hun oren enzo en Albus heeft Christopher dus gewaarschuwd. Tristan was saai en is met Katherina aan het praten over gebroken harten En Roos houd een dagboek bij over wat Harm haar aan heeft gedaan
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: vr aug 27, 2010 11:36 am
oke XD
harm lag nog in de zieken zaal en deed nu eindelijk zijn ogen eens open en een zuster liep naar hem toe, meneer rabb eindelijk u wordt eens wakker u hebt flinke koorts gehad zegt ze bezorgt en geeft hem een glas water terwijl ze hem recht heilp harm keek even rond hij was in de ziekenzaal en dan kijkt hij na het water en drinkt het gulzig op, hij voelde zich nog niet helemaal top. volgens mij heb je te veel aan je hoofd jongen zegt de zuster dan tegen hem, harm haalt zijn schouders op en gaat weer liggen
Isis knikte. "Ja dat weet ik ook wel' mompelde ze. Ze sloeg haar ogen neer.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: vr aug 27, 2010 11:51 am
de zuster deed harm onder zoeken en zei toen tot hij uit de ziekenzaal mocht maar wel nog rustig aan moest doen, harm liet zich dat geen 2 keer zeggen en ging rustig de ziekenzaal uit
Isis opende haar ogen. "Ik had niet verwacht je te zien.'
feniks vlame
Onderwerp: Re: vr aug 27, 2010 11:59 am
harm liep door na de bibiotheek en liep naar de rekken toe en liep helemaal achterdoor en ging toen tussen de rekken in een hoek op de grond zitten met een boek waar hij een beetje in bladert en denkt aan zijn keuze, zijn gevoel zei tot hij de goede kant moest pakken maar zijn geweten de slechte
'Niks ' zei ze zacht en ze glimlachte flauwtjes naar hem.
feniks vlame
Onderwerp: Re: vr aug 27, 2010 12:13 pm
harm zuchte diep en stond op en loopte terug en zag toen roos zitten en hij voelde een schuldig gevoel en hij tw*jfelde en dan raapt hij zijn moed bij een en loopt met gebogen hoofd er heen...eehm roos, begint hij zachtjes
Isis keek hem aan. 'Er is niet echt iets, er is wel iets, maar ik moet er eerst over nadenken voor ik het met anderen deel.' zei ze zacht. Ze pakte zijn hand vast om hem weg te halen, zodat ze kon weglopen, maar iets hielt haar tegen. En daarom bleef ze nu zo staan.