Onderwerp: Re: Pillars Of The Earth vr okt 22, 2010 6:46 pm
Elizabeth veegde de modder van haar jurk. 'Mijn vader was de voormalige graaf van Shiring. Het komt erop neer dat het land wat nu van hem is, eigenlijk aan mij toebehoort,' zei ze. Aidan fronste zijn wenkbrauwen.
Onderwerp: Re: Pillars Of The Earth vr okt 22, 2010 7:21 pm
Elizabeth knikte. 'Ik probeer het land terug te krijgen, en dus ziet hij mij als bedreiging,' zei ze, bijtend op haar lip. 'Hij deinst echt nergens voor terug volgens mij,' mompelde Aidan. Hij wreef over de plek waar net nog het zwaard van de graaf had gezeten.
Onderwerp: Re: Pillars Of The Earth vr okt 22, 2010 7:24 pm
Arianna dacht na,ze wou dat ze Elizabeth kon helpen. Ze zag iemand raar naar haar kijken, en vlug probeerde ze haar haar onder haar pet te duwen, te laat, de man kwam al op haar af. 'Arianna' zei hij geschrokken. 'Heeft deze jongeman je iets aangedaan DX ?' Arianna keek geirriteerd. 'nee helemaal niet, juist andersom.' mompelde ze. De man trok aan haar arm. 'Ik breng je naar huis, je hoort niet dit met dit soort mensen om te gaan.' en hij trok haar mee naar haar huis. Arianna probeerde zich zelf los te trekken. 'Jaja, ik ga al!' Ze keek nog even achterom naar Elizabeth en Aidan, spijtig, ze zou liever bij hun blijven, en Elizabeth helpen ofzo.
Onderwerp: Re: Pillars Of The Earth vr okt 22, 2010 7:37 pm
Arianna werd thuis gebracht, waar ze een enorme preek kreeg, dat ze nooit meer zonder toezicht naar buiten mocht ofzo. xD En als straf moest ze voor altijd van die idiote jurken aan 8D.
Onderwerp: Re: Pillars Of The Earth vr okt 22, 2010 7:46 pm
Arianna werd wakker, en een van haar eventuele aanstaande verloofdes xD nam haar mee uit wandelen. Arianna werd helemaal opgemaakt en weet ik het, en nogal chagrijnig verliet ze het huis, met een of andere kerel die 10 jaar ouder was.
Onderwerp: Re: Pillars Of The Earth vr okt 22, 2010 7:53 pm
Arianna wou perse langs de kerk lopen om te kijken of Aidan daar was, en meneerdeaanstaandeverloofde zat nu alle werkende mannen uit te lachen, waar Arianna zich kapot aan ergerde.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: Pillars Of The Earth vr okt 22, 2010 7:55 pm
kan en mag ik misschien hier ook aan meedoen, verveel me nogal en op gsm is nu geen kip
Onderwerp: Re: Pillars Of The Earth vr okt 22, 2010 7:58 pm
Aidan keek op toen hij Arianna zag. Hij wilde net zijn hand opsteken om naar haar te zwaaien toen hij merkte dat ze met iemand anders was, en bedacht zich.
Onderwerp: Re: Pillars Of The Earth vr okt 22, 2010 8:00 pm
Arianna glimlachte en ze keek naar Aidan, ze wou naar hem zwaaien, of eigelijk gewoon naar hem toe gaan. Maar het kon niet. Dinges waar ik geen naam voor heb trok haar dichter naar de kerk, om te kijken hoe ver ze al waren.
Onderwerp: Re: Pillars Of The Earth vr okt 22, 2010 8:12 pm
Arianna hing verveeld aan die man zijn arm, ze wou zelf lopen, in plaats van meegesleurd worden. Ze ergerde zich kapot aan haar jurk en haar kapsel, ze hadden haar uitgedost alsof iedereen moest denken dat ze de prinses was. Wat zowel een belediging voor de prinses was, als voor haar. Ze had hier absoluut geen zin in en keek chagrijnig voor zich uit, terwijl die man haar nog verder trok. Die man richtte zich tot Aidan. "Hoelang duurt het nog voor het af is?' vroeg hij, zonder hem aan te kijken.
Onderwerp: Re: Pillars Of The Earth vr okt 22, 2010 8:16 pm
Aidan haalde zijn schouders op, en zei niets. Het was iets typisch van hem dat hij niet sprak tegen mensen die hij niet vertrouwde, maar hij kon het gewoon niet loslaten. En deze man wantrouwde hij absoluut.
Onderwerp: Re: Pillars Of The Earth vr okt 22, 2010 8:17 pm
Arianna keek naar Aidan. De man keek hem kwaad aan. 'Als ik je iets vraag, dan geef je antwoord' zei hij kil. Arianna keek kwaad. 'Ach laat hem, zijn antwoord was toch duidelijk.? Hij weet het niet'
Onderwerp: Re: Pillars Of The Earth vr okt 22, 2010 8:23 pm
Arianna schrok van zijn blik en zijn woorden. De man pakte hem bij zijn schouders, en hij had zijn dolk getrokken die hij nu tegen zijn keel drukte. 'Pardon?' gromde hij. Arianna trok aan zijn schouders. 'Laat hem los!' riep ze.
Onderwerp: Re: Pillars Of The Earth vr okt 22, 2010 8:26 pm
De man vernauwde zijn ogen. 'hier ga je spijt van krijgen.' mompelde hij, hij pakte Arianna bij haar schouder en sleurde haar mee. Arianna probeerde zich los te rukken. 'Laat me los' riep ze. 'Je doet me pijn' ze was ontzettend kwaad.