Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 7:27 pm
Naam: Elliot Aurelius Blackheart Leeftijd: 17 Innerlijk: Elliot is ERG koppig en eigenwijs, en luistert nooit naar iemand anders dan zichzelf. In het begin is hij kil en gesloten, maar als mensen hem beter leren kennen is hij erg aardig en betrouwbaar. Uitelijk: -zoekt plaatje- Element: Geest Dier: Een grijze kat met opmerkende paarse ogen. Haar naam is Velvet. Extra: / Door: Ruuz
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 7:30 pm
Jeaah! Zet je erbij:P
Riven staarde afwachtend naar Try. Een jongen sloop door de bossen. Hij was op jacht en hield zijn boog gespannen en richte op zijn doelwit.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 8:02 pm
yaj ruuz
niet tot ik weet, zegt try eerlijk en kijkt riven aan hij kwam haar bekent voor
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 8:05 pm
Aliena kwam overeind en keek even om haar heen. Dan trok ze snel haar kleren uit en dook de rivier in. Ondanks dat het water ijskoud was genoot ze ervan.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 8:10 pm
"Ben je op reis?" vroeg Riven.
De jongen schrok van een geluid en liet de boog zakken en keek om zich heen. Hij had heel duidelijk een plons gehoort.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 8:24 pm
Chyper schoot als een gek richting het water. Hij wilde weten wat het was toen hij de plons hoorde. Sherapine had het ook gehoord. Normaal was het hier een heel rustig stukje bos. Ze vroeg zich af wie er nog meer in de omgeving was.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 8:27 pm
ik weet niet of ik daar een rol bij had:O
try keek riven aan, zo zou je het kunnen noemen, antwoord hij zacht en hij scheurde een stuk van de mou van zijn t-shirt en doet dat rond de wond
Anniek
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 8:38 pm
"Hoe bedoel je?" vroeg Riven vragent.
De jongen die trouwens John heette zag oppeens een (even kijken wat Chyper voor een beest was hoor!) voorbijrennen en grijnsde. Perfecte vangst en hij richtte zijn boog op het dier.
feniks vlame
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 8:42 pm
try was even stil maar het voelde goed aan om het toch te vertellen dus, ik ben op de vlucht, ik ben een(ben de naam kwijt), en dus daarom zegt hij dan
Anniek
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 8:43 pm
"Meen je dat?!" vroeg Riven ongelovig. "Ik dacht dat ik nooit de andere zou vinden. Ik ben ook een geleider"
Darcy Duvessa
Aantal berichten : 355 Registratiedatum : 17-10-10 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 8:44 pm
Angel hoorde iets in de verte en meteen vloog ze er op af. Ondertussen liep Elenore door het bos toen ze opeens een jongen zag (John), ze zag dat die een pijl en boog had. Ze zag net een tijger (Chyper) voorvij rennen. Elenore keek met verbaasde ogen ernaar, ze moest iets doen eigenlijk en wel nu. Ze keek met haar ogen naar de lucht en meteen werd het zo mistig dat je geen hand voor ogen kon zien.
feniks vlame
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 8:48 pm
dat meen ik, zegt try en keek riven aan en zijn gezicht klaarde op, gelukkig eens iemand die ook een geleider is, ehm wel element heb je als ik vragen mag
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 8:49 pm
Aliena hoorde geluiden en draaide zich met een ruk om zodat ze naar de bosrand keek, maar ze zich niets.
Anniek
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 8:51 pm
John hield zijn pijl strak op de tijger gericht en sloot 1 oog. Hij wou bijna de pijl loslaten.
Riven glimlachte en liet een vlammetje in haar hand branden. "En jij?"
feniks vlame
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 8:58 pm
zwarte magie, maar die is nu nog voor een uurtje uitgewerkt omdat ik geraakt ben door een pijl met gif zo kunnen ze je beter de baas zucht try en keek riven aan, zullen we samen reizen
Anniek
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 9:03 pm
Riven knikte. "Graag. Ik wil ben het zat om alleen te zijn.. Misschien komen we meer geleiders tegen onderweg. Ik denk dat we snel compleet moeten zijn"
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 9:21 pm
Aliena richte haar handen op haar nu natte kleding en liet het water verdampen zodat het weer droog was. Hetzelfde deed ze met haar haren.
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 9:26 pm
Elenore liet de mist weer verdwijnen en ze liep verder, ze ging maar naar het beekje toe. Angel vloog en zag toen een meisje die net uit het water kwam. Angel draaide even met haar hoofd en snel vloog ze terug naar Elenore. Elenore zag vanuit de verte Angel komen en ze strekte haar arm uit en Angel lande erop. 'Zo ben je er weer" sprak ze en streelde Angel over haar veren. "En is er nog iets opvallendst" Angel keek schuin naar haar en Elenore begreep het meteen. Ze liep en liep, ze was druk aan het praten met Angel dat ze niet in de gaten waar ze liep en botste tegen John op. Angel schrok er even van en was van de arm van Elenore er af gegaan. Ze hield zich vast aan John voordat ze op de grond belande. "Sorry" sprak ze, ze keek waar haar havik was. "Angel" riep ze en meteen kwam Angel en ging weer op haar arm zich settelen.
feniks vlame
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 9:30 pm
try knikt dat lijkt mij ook, wanneer wil je weer vertrekken...? ik zou het liefste even een uurtje rusten ofzo als ik eerlijk ben ze hebben me vandaag nogal op de heilen gezeten ekent hij dan
Anniek
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 9:33 pm
"Rust maar zolang je nodig hebt. Wij hebben de tijd" zei Riven kalm.
John had Elenore opgevangen en zette haar recht. "Het maakt niet uit" zei hij kalm en hij bekeek haar onderzoekend. "Wat doe je hier zo alleen?"
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 9:34 pm
even voor de duidelijkheid anniek: sherapine zit op zijn rug :p
maar ik ben ncis kijken, daarna kom ik
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time zo nov 07, 2010 9:36 pm
Elenore snoof grinnikend. "Ik ben niet alleen, ik heb Angel" sprak ze en Angel keek John onderzoekend en erg waakzaam aan. "En jij? Wat die jij hier alleen in het bos? Toch geen dieren neer schieten" ze wende met haar blik op zijn pijl en boog. Angel vertrouwde het eigenlijk niet, maar dat gelde ook voor Elenore eigenlijk.