Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 16, 2010 7:11 pm
Aliena luisterde even. 'Ik hoorde paarden,' zei ze, met een angstige blik in haar ogen. Ze wist heel goed wat dit betekende, soldaten. Aidan had ook niets door.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 16, 2010 7:14 pm
Arianna had ook iets gehoord, maar aangezien gewoon verder reed was er vast niks aan de hand. Gabe had om zich heen gekeken en gezien dat Aliena en Riven waren gestopt. 'Wat is er?'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 16, 2010 7:20 pm
"weet je zeker dat je niet onze eigen dieren hoorde" vroeg Riven fluisterend maar ze knikte naar Feniks dat hij even moest kijken.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 16, 2010 7:21 pm
Gabe pakte ook langzaam zijn zwaard vast. ''Wat hoorde je precies?'
Arianna keek angstig achterom.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 16, 2010 7:23 pm
Riven mompelde iets waardoor ze door de ogen van Feniks kon kijken en snel kwam ze weer tot haar eigen zicht. "Ze zitten aan die kant" zei ze zacht en ze wees en trok vervolgens ook haar eigen zwaard.
John richte zijn boog op de kant waar Riven op had gewezen en wachte af.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 16, 2010 7:26 pm
Ook Sherapine had haar boog getrokken en gespannen. Ze richtte de pijl in de richting van het groepje bomen en struiken dat Riven had aangewezen. Wachtend tot ze iets zou horen of opmerken. Chyper had zijn oortjes gespitst en keek ook in dezelfde richting.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 16, 2010 7:45 pm
Sherapine begon soldaatjes neer te schieten met pijltjes.
omg ik ben heel irritant vandaag XD
Anniek
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 16, 2010 7:45 pm
Riven raakte in een hevig gevecht met een soldaat. Ze was erg sterk maar ze had niet veel met een tegenstander gevochten waardoor ze merkte hoe moeilijk het was om ogen overal te hebben.
John schoot de soldaten neer en zorgde dat zoveel mogelijk werden uitgeschakelt voor ze schade konden aanrichten.
Onderwerp: Re: RPG The Wheel of Time di nov 16, 2010 7:50 pm
Gabe vocht, en Arianna denk ik ook? Want Ruuz haar karakter zou ook wel vechten, dus ik vind dat Arianna van het paard af donderde, en dus meevocht vanaf de grond.