Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 6:49 pm
Arianna keek kwaad. 'Je weet dat mijn moeder bijna niks meer kan door de dooddoeners, en ik geef Gaberial daar niet de schuld van. Hij kan er niks aan doen dat die man zijn vader is! En hij zit in Griffoendor, hij is geen dooddoener, hij is een prima jongen! Je kan mensen niet straffen voor de daden van hun ouders'
Darcy Duvessa
Aantal berichten : 355 Registratiedatum : 17-10-10 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 6:52 pm
"Hoe weet jij dat nou. Misschien wil hij ons in de val lokken" sprak ze fel. Ze zuchtte, meteen was de vrolijke sfeer verpest eigenlijk.
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 6:54 pm
Arianna keek kwaad. 'Wees niet zo achterdochtig, je kent hem niet eens goed!'
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 6:58 pm
"Nou sorry hoor, ben gewoon op mijn hoede. Is dat soms zo erg?" vroeg ze met een zucht. Ze wende zich naar het raam toe en hoorde de fluit van de machinist, de trein ging vertrekken.
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:01 pm
'Nee' zei Arianna zacht. "Maar je mag niet de verkeerde mensen beoordelen'
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:05 pm
"Hoe kan je weten of iemand nou goed is of slecht. Je hebt slechten mensen die alsof dat ze goed zijn en goede mensen die alsof ze slecht zijn. Hoe weet je dat?" zei Elenore meer tegen zichzelf dan tegen Arianna. "Ik moet even naar de wc kom zo weer" sprak ze, ze glimlachte licht naar Arianna en ging de coupe uit. Ze zou eens stieken kijken war Gabriel nu aan het doen was.
Nou veel te hebben gezeten was Damian het zat en liep door de gangen van de trein. Hij zag Elenore net een coupe uit gaan en zag nu dat Arianna alleen was en een grijns kwam terecht op zijn gezicht.
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:08 pm
Arianna keek haar na. 'oke' zei ze rustig.
Gabe was met vrienden in gesprek, hij liep half door de trein met zijn beste vriend.
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:12 pm
Elenore zag opeens Gabriel samen met een vriend van hem te praten, ze moest weten waarover ze aan het praten zijn en langzaam liep ze hem rustig achterna en deed alsof ze gewoon aan het lopen was.
Damian liep koel langs de coupes en deed de coupe van Arianna open. "Hallo Wemel" sprak hij met een grijns. "Wat doe je zo alleen? Hebben je vrienden je verlaten?" zei hij lachend.
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:14 pm
Gabe en zijn vriend praatte over de vakantie, en de lessen die er aan zaten te komen, gewoon een vrolijk gesprek.
Arianna keek Damian rustig aan. 'Nee, in tegenstelling tot jou heb ik echte vrienden' zei ze, met een minachtende glimlach.
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:17 pm
"Je hebt geen echte vrienden nodig. Je moet alleen op jezelf vertrouwen en slaafjes kan je altijd gebruiken." sprak hij. Hij liep naar binnen en pakte toen Arianna's kin op. "Wil jij soms mijn slaafje zijn" sprak hij met een charmante grijns.
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:19 pm
Arianna sloeg zijn hand weg. 'Blijf van me af' zei ze, terwijl ze hem recht aan keek.
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:21 pm
Elenore hoorde waar Gabriel het over had en het was een beetje saai eigenlijk. Toen had ze een idee "Ja sorry mag ik er langs" de duwde Gabriel en zijn vriend opzij en liep nu koelbloedig voor hun.
Damian grijnsde toen ze hem weg sloeg. "Kom nou kitten doe nou niet zo"'sprak Damian nep triest en ging toen tegenover haar zitten.
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:24 pm
Gabe lachte. 'Sorry hoor' zei hij, 'Je kan het ook zeggen als ik in de weg sta' mompelde hij en hij grijnsde. Toen ging hij verder met zijn gesprek.
Arianna keek hem aan, haar houding bleef rustig, ontspannen.
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:27 pm
Elenore snoof toen ze Gabriel hoorde liep door, maar nog wel op zo'n afstand dat ze kan horen waarover ze het hadden.
Damian keek emotieloos naar Arianna. "Weet je? Het zoou best fijn zijn als je meer met me optrekt en die Potter dumpt" sprak hij met een gemene grijns en legde een hand even op haar been.
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:36 pm
Gabe's vriend had het inderdaad over Arianna X] Gabe zelf ging er niet tegen in, ze was wel knap ja, maar hij zei dat er meerdere meiden waren die leuk waren.
Arianna keek met haar grote groene ogen in die van hem. 'Oh?' zei ze sceptisch. 'En op wat voor manieren ben jij goed voor mij?'
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:39 pm
Elenore rolde onopvallend met haar ogen toen ze hoorde dat een vriend van GAbriel het over Arianna had. Dacht ik het niet, dacht ze in zichzelf. Ze zuchte en bleef luisteren eigenlijk.
"Nou ik ben sterk en ik kan je goed beschermen?" sprak hij een beetje luchtig, maar hij grijnsde wel.
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:42 pm
Arianna tuitte haar lippen en keek hem aan. 'Waarom zou jij mij willen beschermen?'
Gabe praatte verder over alle mooie meisjes, en ze noemde Elenore ook.
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:46 pm
Elenore schudde haar hoofd toen ze opeens haar naam hoorde. Wat? vind Gabriel me mooi? Onmogelijk, dacht ze meteen. Wie zou haar nou mooi vinden. Ze zuchte even en bleef lopen. Na een tijd keerde ze zich om en moest weer langs Gabriel en zijn vriend heen. "Kan ik er even langs" sprak ze op een koele en beetje kille toon tegen Gabriel en zijn vriend.
"Nou omdat knappe meisje zoals jij verdient om beschermd te worden" sprak Damian met een charmate glimlach. Maar alles was minder waar, hij wou gewoon een vrouwtje aan zijn zijde die alles voor hem deed. Zoals zijn moeder voor zijn vader deed.
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:47 pm
Arianna keek hem aan. 'Hm, dan zoek je lekker een ander meisje dat net zo'n idioot is als jij'
Gabe praatte verder.
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:49 pm
Na een tijd keerde ze zich om en moest weer langs Gabriel en zijn vriend heen. "Kan ik er even langs" sprak ze op een koele en beetje kille toon tegen Gabriel en zijn vriend.
"Dan moet je het zelf weten Kitten, maar ik hou je in het oog""hij knipoogde charmant naar Arianna en verliet toen de coupe.
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:51 pm
Gabe ging voor haar aan de kant. 'Sure' zei hij, en hij keek naar zijn vriend en grijnsde.
Arianna keek hem aan. 'Sukkel' mompelde ze.
Darcy Duvessa
Onderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike ma nov 08, 2010 7:55 pm
Elenore snoof en liep door Gabriel en zijn vriend die allebei opzij gingen. Ze keek even achter om en kon net zijn grijns zien. Ze zei niet eens bedankt tegen Gabriel, ze ging terug naar de coupe.