Arianna keek hem aan. 'Dat zal je nooit doen' zei ze zelfverzekerd. 'Ondanks dat je verandert, het zit niet in jou aard.. je bent de liefste, en leukste jongen die ik ken... die er bestaat' zei ze. 'En je vrienden, iedereen, ook ik, we zullen er alles aan doen om jou en anderen veilig te houden, dat beloof ik!' fluisterde ze. En ze veegde zachtjes een traan weg.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: zo nov 14, 2010 9:59 pm
"Ik heb hem gestuurt dat het me spijt, dat ik hoop dat hij gelukkig word" zei Winter en ze keek Raven aan. "Ik zal hem niet meer tot last zijn. Hij zal iemand vinden die hem wel alles kan geven"
Yund grinnikte. "Je bent een verrader, een nepert, ik heb de verhalen gehoort. Het is zwak van je om ze zo te verlaten, dit krijg je nooit meer goed"
Lily glimlachte en viel al snel in slaap.
Haha ik typte serieus maar niks er er kwam yund uitXD
'Maar misschien kwam het in eersten instantie bij mij helemaal niet te binnen dat je hem in de gek aan het houden was. Dat hij het ook zo voelde..' Raven keek Winter aan'.
'Luister eens Yund, ik doe tenminste wat. Jij loopt als een keffende puppy achter ze aan en durft niks.' Sherapine kon hier totaal niet tegen. Dan had ze al een onzeker gevoel en dan gingen andere het nog even erger maken ook.
Remus keek Arianna aan. 'Je zag me laatst toch? Ik had geen controle over mezelf.' zei hij zacht.
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: zo nov 14, 2010 10:16 pm
Keith streelde met zijn vingertopjes zacht over haar hals. Er waren zoveel dingen die hij voor haar wilde doen. Helaas moest het nog eventjes wachten want hij zat in de ziekenzaal.
Sherapine draaide zich nieuwsgierig om. 'En hoe dacht je dat ik dat kon doen? Zodra ik naar Jonas ga word ik of gemarteld of gedood.' zei ze rustig. Maar haar blik kreeg wel iets van zijn sluwheid terug.
Remus keek naar Arianna. 'Ik geloof je.' zei hij zacht.
Raven keek Winter aan. 'Ik weet zeker dat het goed komt.' zei hij rustig.
Laatst aangepast door Sanne op zo nov 14, 2010 10:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: zo nov 14, 2010 10:41 pm
ik had vorige weekxD (nouja alleen vrijdagxD)
Winter keek hem aan. "Waarom zeg je dat? Je weet dat het een minimale kans is.." zei ze zacht. Ze hoopte diep van binnen dat Sirius haar terug zou schrijven.
Keith tilde Cassie op en legde haar op zijn bed en kroop zelf naast haar. Hij wou niet dat ze rugklachten zou krijgen.
Yund grinnikte. "Ben je echt zo stom? Je moet gewoon iets voor ze doen wat ze heel graag willen, dan bewijs je je trouw"
Arianna liet zijn hand los en keek naar hem, toen keek ze om zich heen en begon een beetje te lopen, ze hield niet zo van lang stil staan, ze liep naar buiten.