Arianna knikte. 'Ok' zei ze zacht, ze keek nog even naar James en zuchtte. Toen kwam de familie Potter binnen en begon die moeder hartverscheurend te huilen. Arianna's adem stokte en er gleden een paar tranen over haar wangen. Snel liep ze de ziekenzaal uit, naar de leerlingen kamer.
Olivier
Aantal berichten : 230 Registratiedatum : 24-10-10 Leeftijd : 27
Onderwerp: Re: wo nov 24, 2010 4:59 pm
Off: Oke ik ben inspiratie loos met sneep. Kan iemand me helpen? Ooh wacht ik heb al een idee xD
On: Sneep kwam de kamer van hoge nood binnen. De kamer was verandert in een kleine ruimte, met aan de wanden alleen maar sierlijke en antieke ramen waar de zon erg vel door heen scheen. In het midden van de ruimte stond een spiegel. Hij liep naar de spiegel toe. Maar inplaats van zichzelf te zien, zag hij...
Off: xD
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: wo nov 24, 2010 6:38 pm
Winter had het tegengif af. Nu moest ze nog iets bedenken om het aan James te geven.
Sirius rende naar de ziekenzaal. Hij stormde met een hoop kabaal naar binnen, maar stond abrupt stil toen hij James' ouders zag.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: wo nov 24, 2010 8:11 pm
Mevrouw Potter zat aan James bed en huilde om de dood van haar enige zoon. Meneer Potter had zijn hand op de schouder van Mw Potter en hij rouwde in stilte.
Lily zat op de grond in de gang in elkaar gedoken. Ze was gebroken.
Winter duwde Sherapine opzij en rende naar de ziekenzaal.
Olivier
Aantal berichten : 230 Registratiedatum : 24-10-10 Leeftijd : 27
Onderwerp: Re: wo nov 24, 2010 9:04 pm
Off; Wtf. Oke mn inspiratie is nu écht gone. Ik ga dat kamer van Hoge nOod gelul weglaten xD Dit is dus nooit gebeurt.
Sneep rende door de gangen. Waar zat Winter? Hij moest haar vinden. Hij wist hoe winter was. Ze ging vást en zeker weer wat doen om James levend te maken ofzoiets. Hij moest haar stoppen. Hij had Lily bijna...
Anniek