'Ik weet het zeker... al die jaren dat hij al van je houd. Dat kan niet zomaar weg zijn!' Ze keek naar de gang waar James met de meiden stond. 'Ik denk dat we hem moeten helpen..' zei ze, en ze stond op.
James probeerde ze nog steeds af te schudden.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: ma nov 29, 2010 9:38 pm
"Ga jij maar.. Ik heb hier geen zin in" mompelde Lily.
Arianna knikte, ze liep naar de groep toe, trok James met zich mee en liep weg. James vond het irritant, niet dit meisje ook al! Arianna trok hem een geheime gang in, en uiteindelijk kwamen ze terug bij Lily, zonder meisjes. James glimlachte naar Arianna. 'Dankjewel' zei hij. Hij keek naar Lily. 'Gaat het wel met je?'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
James ging naast haar zitten. 'Je klinkt niet echt overtuigend' zei hij en hij glimlachte lichtjes. Hij voelde zich anders bij dit meisje, en ze was kennelijk verdrietig.
Anniek
Onderwerp: Re: ma nov 29, 2010 9:47 pm
Lily beet op haar lip, ze kon elk moment in huilen uitbarsten. "Maakt het wat uit dan?" zei ze.
James zuchtte. 'Weet ik veel' mompelde hij, hij merkte dat het andere meisje was weggelopen. 'Je ziet er verdrietig uit.. en.. ' hij keek ontzettend geĂŻrriteerd. 'En dan voel ik me.. raar.. en ongelukkig' zei hij bijna onhoorbaar. Stom geheugen gedoe.
Anniek
Onderwerp: Re: ma nov 29, 2010 9:54 pm
Lily zweeg en keek hem niet aan. Ze stond op uitbarsten en ze wilde niet huilen, hij kon het toch niet begrijpen. Als ze iets zou zeggen wist ze dat het in tranen zou eindigen.
James bleef staan, hij slikte en draaide zich om. Moest hij haar troosten? Hij snapte er niks van. Een beetje onhandig bleef hij staan. 'Sorry..' mompelde hij.
Anniek