Aantal berichten : 230 Registratiedatum : 24-10-10 Leeftijd : 27
Onderwerp: Re: zo nov 21, 2010 9:34 pm
Off: BenikweerxD
Sneep zat lonely in de leerlingenkamer. Hij had alles verpest. De dooddoeners zaten achter hem aan, de heer van het duister ook, en de rest van de school haatte hem sowieso al.
James zat bij de boom bij het water, na te denken over alles wat er gebeurd was.
Arianna wou Sherapine ontmaskeren.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: ma nov 22, 2010 12:57 am
Lily liet haar hoofd rusten op James schouder. Ze begon zich fijn bij hem te voelen. Ookal was dit natuurlijk vreemd.
Winter stuurde een patronus naar Sneep waarin ze het volgende vertelde. "We zitten in hetzelfde schuitje.. We hebben iemand lief waar we niet mee kunnen zijn. Help me om Jonas te vermoorden, het zal een eerste stap zijn."
James sloeg automatisch losjes zijn arm rond haar middel en dacht na, hij keek ondertussen naar het water en de inktvis. Het was een mooie dag, een warme zomerdag. Maar door alle gebeurtenissen had James het gevoel dat het net zo goed winter kon zijn.
Olivier
Aantal berichten : 230 Registratiedatum : 24-10-10 Leeftijd : 27
Onderwerp: Re: ma nov 22, 2010 12:32 pm
Hij kreeg de patronus binnen. Hij wist niet wat hij er mee moest. Moest hij zichzelf alweer in de problemen werken? Hij besloot naar buiten te gaan. Hij ging naar het meer. Daar zag hij James en Lily knus bij elkaar zitten. Hij wist niet wat hij hier nou weer mee moest. Hij besloot om ze te negeren. En hij draaide zich om naar de richting van het water en dacht na.
Darcy Duvessa
Aantal berichten : 355 Registratiedatum : 17-10-10 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: ma nov 22, 2010 5:58 pm
off: Kan iemand me even uitleggen wat er allemaal gebeurt is?
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: ma nov 22, 2010 6:06 pm
Winter hoopte op een reactie, maar als ze die niet kreeg zou ze het probleem alleen aan gaan pakken.
Lily glimlachte en keek naar James. "Vreemd he? Het is nu zo vredig"
Onderwerp: Re: ma nov 22, 2010 11:47 pm
Lily glimlachte en sloot haar ogen. "James" zei ze uiteindelijk zacht. "Ik hou van je.." het was raar om het te zeggen maar ze meende het. Ze was van hem gaan houden deze tijd.
James zweeg en keek naar haar gezicht. Hoelang hield hij al van haar? Al vanaf het moment dat hij haar zag, en nu had zij eindelijk die woorden gezegd waarvan hij had gehoopt ze ooit uit haar mond te horen. Hij wist niet goed wat hij moest zeggen.
Anniek
Onderwerp: Re: di nov 23, 2010 12:05 am
Lily keek hem aan en drukte toen haar lippen zacht op de zijne.
James werd nu al helemaal overdondert, van zijn macho gedrag was even helemaal niks te zien. Hij sloeg zijn arm die hij al om haar heen had, iets steviger om haar middel om haar iets naar zich toe te trekken en zoende zachtjes terug.
Anniek
Onderwerp: Re: di nov 23, 2010 12:26 am
Lily legde haar hand in zijn nek en streek door zijn warrige haar terwijl ze doorzoende.
James lachte. 'Ik hou al van je vanaf het moment dat ik je zag, en ondanks alles wat er gebeurd is, ben ik alleen maar meer van je gaan houden' zei hij zacht, en hij streelde haar haar.