Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: di nov 16, 2010 6:01 pm
Keith werd weer wakker. Hij hield zich heel stil. Hij wilde Cassie niet wakkermaken. Hij keek naar haar.
Winter staarde somber uit het raam. Een zacht windje waaide in haar gezicht. Ze keek naar beneden. Het zou zo makkelijk zijn om zich te laten vallen. Maar ze deed het niet. Ze moest hem maar vergeten, haar leven opnieuw starten en het lot wat haar opgedrongen was accepteren.
Lily sliep geloof ik ook al dus ik besluit nu dat ze ook langzaam wakker word en overeind ging zitten.
Jonas keek nog even aarzelent naar Sherapine. "Oke, je kan terugkomen, Ethan, ik wil dat jij voorlopig een oogje in het zeil houd.
Lalala ik ben aan het nadenken over een evil rol. :X
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: di nov 16, 2010 6:19 pm
Lily ging overeind zitten en keek de LLK rond.
Winter staarde naar het mistige weer buiten. (jaa niet normaal er was hier de hele dag mist). Ze dacht aan de tijd dat ze op zweinstein was, ook al was dit een erg korte periode geweest, ze had het fijn gevonden.
"Dan is dat geregelt" zei Jonas kalm. "Ik vertrouw erop dat je jou taak goed uitvoerd Ethan, anders zitten jullie allebei zwaar in de problemen"
Keith streelde een haar uit Cassie;s gezicht. Hij kon niet geloven dat ze zo dicht bij hem lag nu. Ze was het enige meisje wat hij echt bij zich wilde hebben, de enige waarvoor hij onzeker was geweest, de enige waar hij verliefd op was.
Ethan grijnsde. 'Waar zie je me vooraan.' Sirius rolde het stuk perkament op en gaf het aan zijn uil, die naar Winter toeging. Cassie sliep rustig verder. Ze sloot haar hand om die van Keith.
'Je vertrouwd me niet omdat ik een vriend in nood hielp? Ik begrijp het.' zei Sherapine langzaam. Ze draaide zich om. 'Jammer. Aangezien Severus niet echt meer te vertrouwen is hebben jullie nu geen pool in zweinstein. Achjah, je moet het helemaal zelf weten he.' Sherapine deed een stap richting de deur, kijken of dit Jonas op andere gedachten zou brengen. Toen hoorde ze Ethen en Jonas. Ze draaide zich om en gniffelde. 'Gaat leuk worden.' Haar sluwe blik was weer helemaal terug XD
Anniek
Onderwerp: Re: di nov 16, 2010 6:28 pm
Keith glimlachte en streelde haar handpalm met zijn duim terwijl hij naar haar lieve mooie slapende gezicht keek.
Winter zag een vlek in de mist steeds dichterbij komen. Toen de vlek dichterbij kwam besefte ze dat het een uil moest zijn en niet veel later landde de uil voor haar op de vensterbank en hij stak zijn poot naar haar uit. Voorzichtig haalde ze het rolletje perkament van zijn poot en met trillende handen rolde ze het open.
"Ik waarschuw je alleen maar, verspil mijn vertrouwen niet" zei Jonas kalm. (Haha Jonas is echt een brave naam vind ik).
Lily glimlachte liefjes naar James toen haar blik op hem bleef rusten.
Fail, ik had op gsm bij mijn motto ding: "Stuur mij de naam van je huisdier en je krijgt een knuffel" En nu krijg ik dus 22 mailtjes van 1 meisje, met haar 22 konijnen namen.
'Keith,' mompelde Cassie zachtjes in haar slaap. Ze kroop wat dichter tegen hem aan. Sirius had niet veel in de brief geschreven, alleen maar gevraagd ze niet naar de rand van het verboden bos kon komen om 8 uur. Ethan grinnikte.
XD Ik mag mijn schoen zetten! "Mama Sinterklaas zei gister op tv dat IEDEREEN zijn of haar schoen mag zetten." "Nou dan moet je dat maar doen, vind Sinterklaas ook leuk" "Dan moet jij ook je schoen zetten (: "
Arianna liep buiten.
Anniek
Onderwerp: Re: di nov 16, 2010 6:37 pm
Winter keek naar de brief en ze voelde haar hart tekeer gaan. Natuurlijk zou ze komen, misschien was hij toch niet boos. Ze gaf de uil een uilesnoepje als dankje en keek op de klok. Het was al half 8, ze moest snel zijn. Godzijdank was Raven niet op haar kamer. Ze trok haar mantel aan en ging even voor de spiegel staan.
Keith glimlachte en gaf haar een zachte kus. Ze was perfect.
Sherapine rolde met haar ogen. Ze dacht: man zeik toch niet. maar zei het toch maar niet hard op zoals ze eerst van plan was. Ze keek Jonas daarna uitdagend aan. Dat was gewoon Sherapine ze zag veel dingen als een spelletje, vooral het geklooi met de meeste jongens, maar dat begreep niet iedereen. Ze keek om naar Ethan. 'Ik zal jullie niet teleur stellen.' zei ze kalm en serieuzer.
'We zullen zien,' zei Ethan met opgetrokken wenkbrauwen. 'Zeg, kun je niet iets te drinken voor me halen?' grapte hij. Cassie werd wakker. Ze opende langzaam haar ogen en keek Keith half glimlachend aan. Sirius stond op en keek uit het raam van de leerlingenkamer.
Anniek
Onderwerp: Re: di nov 16, 2010 6:45 pm
Nee want dat is juist de grapxD dat hij een onschuldige naam heeft:P
Winter sloop het hoofdkwartier uit en verdwijnsdelde om vervolgens te verschijnselen in het verboden bos.
'Luister eens even Ethan. Je kan me nu niet als slaafje gaan gebruiken. Daar is mijn ego te groot voor.' Sherapine trok een uitdagend gezicht. 'Gaat je niet lukken ook.' vervolgde ze.