OH AHHAHAHA gister, ik zag zo'n plaatje van disney en ik zo:
"Op zoek naar Magie?"
Maar ik zat in een engelse bui, dus ik zei zegmaar: Op zoek naar Meggie? Als in Magie - naam. En toen. HUH, oh, magie. DX
Arianna sloeg haar armen om hem heen en knuffelde hem.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: zo nov 14, 2010 11:30 pm
Keith sliep Lily sliep Winter schudde haar hoofd. "Nee, maar jij mag gaan als je wil" Jonas keek naar Sherapine en dacht na. (Lekker hoor laat mij het maar verzinnen!:O Ik weet niks).
ik ook niet, sief kan ook helpen Ethan zit ook in de kamer :p aah shaiya reclame hier boven
Sherapine keek afwachtend naar Jonas. Raven keek naar Winter. 'Ik wil niet dat je gekke dingen gaat doen dus ik blijf liever nog even hier.' zei hij serieus. Remus zoende en was in de 7de hemel
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: zo nov 14, 2010 11:36 pm
"Wat voor gekke dingen zou ik uit kunnen halen dan?" vroeg Winter. Jonas dacht na. "Ethan, weet jij iets wat waardig genoeg is om haar eer te herstellen?"
Ethan keek naar Sherapine. 'Ik weet het niet. Maar waarom moet ze zich bewijzen? We weten dat ze een goede dooddoener is, ze maakte gewoon een fout,' zei hij kalm.
'Ik kan in iedergeval een spion voor jullie zijn op zweinstein. De griffoendors hebben me zo goed als geaccepteerd omdat ik Sirius heb geholpen.' Sherapine keek naar Jonas. Raven was naar beneden gelopen en keek naar Ethan. 'Weet je al wat je vind? Eerst vond je het het slecht wat ze deed en vind je dat het een kleine fout is.'
Onderwerp: Re: di nov 16, 2010 4:54 pm
Sorry! Internet lag er anderhalve dag uit!:O Echt vervelend maargoed ben er weer!
Jonas keek nadenkent naar Sherapine. "Het probleem is dat ik niet weet of we haar kunnen vertrouwen na wat er gebeurt is.. Ik zou je zo terug nemen dame, maar het is gewoon een risico.." zei hij langzaam.