MP keek gepikeerd. 'Als er een tegengif was had ik dat wel gemerkt' zei ze bot, ze checkte wat dingen bij James en keek Lily aan. "De kans is klein dat hij nog wakker wordt' zei ze zacht. 'Ik kan niks voor hem doen.' ze liep weg om mevrouw en meneer Potter te vertellen dat er ergens nog hoop was.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: za nov 27, 2010 9:04 pm
Lily keek MP na en keek weer naar James. "Trek je maar niks van haar aan, ik weet dat je weer zult ontwaken" zei ze glimlachend.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: za nov 27, 2010 9:04 pm
oke welke rol kan ik doen of moet ik een nieuwe aan maken:p
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: za nov 27, 2010 9:07 pm
Je favo rol van Regulius is nog vrij als je wil:P Je mag zelf ook rol maken! Kijk maar!
James mompelde dingen. Af en toe kwamen de namen van zijn vrienden, maar vooral de naam van lily voorbij. Hij begon te woelen en half om zich heen te slaan.
Anniek
Onderwerp: Re: za nov 27, 2010 9:21 pm
Lily vond het veel energie voor iemand die een kwartier geleden nog dood was maar ze was er blij mee, hij kreeg kracht terug. "Ik ben hier James, dicht bij je" zei ze zacht.
ja maar hij was niet dood, het was een schijndood, xD en als dat lang genoeg doorging was hij echt dood, maar door het het tegengif, ging de schijndood weg, en was hij dus eigenlijk niet dood.
Even een verklaring voor James weirde gedrag. Maar ik moet even wat laten doen door James. XD
James mompelde.
Anniek
Onderwerp: Re: za nov 27, 2010 9:26 pm
Jaa maar Lily en iedereen dacht dat hij wel dood was.
Lily bleef bij hem en keek en luisterde naar hem.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: za nov 27, 2010 9:27 pm
aaaaaaaaaaaah net wij 24 doen ze dat ook wel eens dan is iemand paar minuten dood echt geweldig