'Wat.. wie?' mompelde hij, en hij probeerde overeind te komen. "Waar ben ik' mompelde hij, en hij keek wazig om zich heen.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: za nov 27, 2010 9:58 pm
Lily duwde hem zachtjes terug in zijn kussen. "Stil maar, je bent in de ziekenzaal.. Je was bijna dood" zei ze zacht. "Godzijdank herstelde je jezelf, ik was zo bang dat ik je kwijt was"
James keek haar aan. "Mijn.. mijn naam.' zei hij langzaam. Je zag aan zijn gezicht dat hij aan het denken was. 'Mij naam' mompelde hij. Waarom wist hij zijn naam niet?
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: za nov 27, 2010 10:05 pm
"Het komt vast wel weer boven.." zei Lily zacht en ze keek naar hem. "Ik denk dat het een bijwerking is.."
James slikte. 'Wil jij me mijn naam vertellen?' vroeg hij uiteindelijk. Hij bekeek het meisje, ze was ontzettend mooi, maar hij herkende haar helemaal niet.
Anniek
Onderwerp: Re: za nov 27, 2010 10:08 pm
"Je naam is James Potter." zei Lily. "Je bent op de ziekenzaal hier op Zweinstein"
James dacht na. 'Zweinstein' herhaalde hij. Wat was zweinstein? Hij zuchtte diep, hij wist het niet. Hij kende dit mooie meisje niet, hij kende de plek niet waar hij was, hij kende zichzelf niet eens.
Anniek
Onderwerp: Re: za nov 27, 2010 10:15 pm
Lily kneep zachtjes in zijn hand. "Maak je geen zorgen, James. Ik weet zeker dat je over een tijdje weer jezelf bent" zei ze zacht.
James keek haar aan, hij wist niet wat hij er van moest vinden. Dit meisje was nieuw, vreemd. En ze hield zijn hand vast, vertelde hem dat het goed zou komen. Wie was ze? Zijn zus, vriendin, vriendinnetje?
Anniek
Onderwerp: Re: za nov 27, 2010 10:20 pm
"Misschien moet je wat gaan slapen.. Misschien weet je als je wakker komt meer" zei Lily toen. Ze vond dit ontzettend moeilijk.
James trok zijn arm terug, naar zich toe en keek voor zich uit. Hij dacht na. 'Je zei dat ik bijna dood was?'
Anniek
Onderwerp: Re: za nov 27, 2010 10:37 pm
"We waren aan het eten en oppeens zakte je ineen. De zuster heeft alles gedaan wat ze kon en toen ademende we je niet meer.. We dachten dat je dood was. Winter, gaf je iets en even later ademde je weer.." legde Lily uit/