Sirius hief met een ruk zijn hoofd op. 'Je zag ons?' Ethan richtte voor de zekerheid zijn toverstok op Jonas. 'Dat doen we wel, dat zie je toch,' zei hij kil.
Arianna slikte. 'Ik zag eerst alleen Sherapine.' zei ze. 'En ik zweer je, ik heb niet naar jullie geluisterd ofzo, ik probeerde alleen uit te vogelen wat Sherapine daar deed!'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: di nov 16, 2010 11:07 pm
Jonas keek naar Ethan. "Waarom bescherm je een veraadster?" vroeg hij koud.
'Hier los je niks mee op Jonas. Als je haar dood is alles wat je gedaan hebt voor niks geweest.' Raven hielt Jason vast. Remus keek naar Sirius. 'Rustig. Laat haar even uitpraten.' Sherapine wachtte op enig bericht.
Arianna keek Remus aan. 'Het zit gewoon niet goed.. ik bedoel.. ze zei dat ze Sirius wou beschermen.. maar ik vertrouw haar nog steeds niet'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: di nov 16, 2010 11:17 pm
Jonas rukte zich los en keek Raven aan. "We weten allemaal dat je haar heel aardig vind. Ze heeft ons veraden, we hebben niks meer aan haar" zei hij kil.
Winter keek met angstigetraanogen toe. Ze rilde van top tot teen.
'Als je niks aan haar had gehad had je haar meteen gedood. Ik ken je Jonas. Je kan je eigen dochter niet doden.' Raven liet Jonas los en ging naast Winter staan.
Sherapine zat in de leerlingenkamer en verveelde zich.
Remus luisterde. 'Klinkt inderdaad niet echt betrouwbaar...'
Onderwerp: Re: di nov 16, 2010 11:31 pm
Jonas keek naar Raven. "Ze heeft die jongen alles verteld. Ze wil niet eens aan onze kant staan. Denk maar eens na, of je echt samen wil werken met iemand die je niet kan vertrouwen!"
'Dat jij haar niet vertrouwd wil niet zeggen dat niemand haar vertrouwd. IK sta volledig achter Winter. Ze heeft goede dingen voor ons gedaan, ga dat nou niet afkraken door 1 enkel akkefietje.' Raven keek Jonas strak aan. Sherapine was saai.
Anniek
Onderwerp: Re: wo nov 17, 2010 10:25 am
Jonas keek Raven vernietigend aan. Uiteindelijk zei hij. "Nou je hebt geluk dame.. Vandaag heb je geluk dat die twee ellendeligen je kwamen redden. Maar ik wil niks meer merken van wat er gebeurt is begrepen?" snauwde hij.
Winter knikte, ze was nog steeds doodsbenauwt. Ze wist dat Jonas misschien vannacht als iedereen sliep zijn slag zou slaan.. Of tijdens een gevecht zodat het een ongeluk zou lijken..
Arianna keek niet naar Sirius, ze wist niet of hij nu kwaad op haar was omdat ze hem met Winter had gezien, en ze wist ook niet of hij vond dat ze zich aanstelde wat betreft Sherapine, ze zuchtte.
Arianna liep door het kasteel. Eigenlijk wou ze Sherapine gewoon aanspreken, maar ze wist ook wel dat die niet zou toegeven, ze moest iets bedenken. Dus ze liep maar naar de ziekenzaal om te kijken of dat jongetje daar nog was.
Anniek
Onderwerp: Re: do nov 18, 2010 7:53 pm
Keith kreeg eindelijk het goede nieuws dat hij de ziekenzaal uitmocht. Hij deed weer zijn eigen kleding aan en vertrok met een brede grijns naar de leerlingenkamer.
Terwijl Raven Winter trooste kreeg Winter een evil plan. Jonas moest dood.