Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 12:43 pm
Shiki keek naar Servio's rug toen die zijn shirt uit deed, en zag een tatoeage. Het leken op de golven van de zee, maar er waren ook drie handen in verwerkt. Een van de handen droeg Shiki's rug. Shiki hief zijn hand en keek even naar de zilveren ring met de zwarte edelsteen in het midden, die hij om zijn wijsvinger had. 'Ik zou het ook niet weten.' zei hij.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 12:52 pm
servio deed zijn shirt weer aan en keek shiki aan, ik heb het al zolang ik me kan herineren, maar als ik er na vraagde zeiden mijn ouders niks, maar ze wisten wel meer, zucht hij en keek dan weer na de ring, sinds wanneer heb je hem vraagt hij dan nieuwschierig
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 12:55 pm
'Ik heb hem sinds ik een piraat was geworden. Een piraat was in de zee gevallen, en ik sprong erin om hem te redden. De piraat lag al op de bodem, en toen ik daar kwam zag ik de ring op de bodem liggen. Toen heb ik hem maar meegenomen. Ik draag hem al 6 jaar.' zei Shiki.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 1:02 pm
servio knikte en wist niet wat hij verder aan moest denken en hij zuchte, oke dat wilde ik je laten zien ik probeer er achter te komen wat het is of waarom ik dat heb zegt hij dan en kijkt naar boven als hij een vliinke dreun hoort, wat is dat...vraagt hij dan
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 1:04 pm
Shiki knikte. 'Misschien heeft het iets met de mensen te maken die die sieraden hebben, misschien-' Hij stopte toen hij een dreun hoorde, en rende snel naar boven. 'Wat in hemelsnaam was dat?' riep hij.
feniks vlame
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 1:08 pm
je zag een vreemd piraten schip naast het ship van shiki liggen, en piraten die met zijn bemaning vochten servio rende vlak achter shiki aan, en trekt zijn zwaard als hij een aanval blokkeert en nog een aanval,shiki kijk uit. roept hij als hij ziet hoe een piraat hem aanvalt
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 1:16 pm
Shiki trok in een vlugge beweging zijn zwarte zwaard uit de schede en zwiepte zijn arm naar achteren, waarbij de man zijn arm verloor. Shiki draaide zich om en doodde de man met één dodelijke slag, die zijn borst open haalde. Hij keek naar het andere schip en gromde boos. 'Laad de kanonnen!' riep hij, terwijl wat piraten de kanonnen gingen laden en ze klaar maakten om te vuren. 'Klaar? Vuur!' riep Shiki. De kanonnen vuurden kogels af op het vijandige schip. Shiki doodde piraten terwijl hij rond keek naar hoe de piraten op dit schip kwam. Hij zag al snel een loopplank staan, die de twee schepen verbond. Hij pakte de loopplank vast en gooide die moeizaam in de zee, samen met de piraten die er nog op stonden.
feniks vlame
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 1:21 pm
servio vechte door met een piraat en hij kon het best goed en hij ontweek een ding door gouw in de touwen te klimmen. die..hij heeft de ring zeht een piraat dan en wees naar shiki en een paar piraten stormen op hem af
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 1:24 pm
Shiki keek op toen een piraat zei dat hij de ring had. Was die zo belangrijk? Hij keek er even naar. 'Kom hem maar halen dan.' zei hij kil. Hij greep zijn zwaard met twee handen vast, en viel de piraten aan. Hij kon ze aan, al ging het moeilijk omdat het er meerdere waren, maar de wonden die hij op liep waren niet meer dan een paar sneeën. Hij was al 6 jaar lang piraat, en kon bijna vechten als de beste.
feniks vlame
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 1:29 pm
servio klom hoger en hoger terwijl een piraat hem volgde en afent toe sloegen ze met hun zwaarden na elkaar, en een maal boven bij de mast begonen ze pas goed na elkaar te vechten een priraat kwam aan lopen en haalde vloeient uit naar shiki en dan naar zijn benen
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 1:33 pm
Shiki ging naar achteren om het zwaard te ontwijken, en sprong er toen over heen. Hij haalde soepel uit naar de piraat en was niet van plan om genade te tonen.
feniks vlame
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 1:40 pm
de piraat blokkeerde het, goed voetenwerk jongen, sist hij en dan haalt hij een paarkeer snel na elkaar uit naar shiki, en dan valt een andere piraat shiki van opzei aan, servio was nog met iemand aan het vechten boven op de mast en ze wisten bijde te blijven staan en elkaar te ontwijken, en servio keek na de piraat en maakte eenbepaalde beweging en sloeg zo het zwaard uit zijn handen, maar de piraat trekt dan zijn pistool
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 1:46 pm
Shiki blokkeerde zijn uithalen en zag de piraat van opzij niet. Hij deinsde wat achteruit, en voelde warm bloed over zijn arm lopen. Hij keek even naar zijn bovenarm, waar een diepe snee zat, maar gaf geen kik en viel de twee piraten snel aan.
feniks vlame
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 1:51 pm
de 2 pirarten vochten tegen shiki en deden alles zo listig mogelijk om hem te pakken zien te krijgen servio deinstde nog wat achter uit en toen de piraat schoot sprong hij van de mast af richting de zee
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 1:57 pm
Shiki wist ze goed van zich af te houden en probeerde zijn magie niet te gebruiken, anders zouden ze meer redenen hebben om achter hem aan te gaan. Deze piraten waren heel wat sterker. Ze waren waarschijnlijk net zo lang als Shiki piraat geweest. Shiki kreeg een vuist in zijn maag, en daarna een dreun tegen zijn borst, waardoor hij op de grond viel. Hij greep snel in toen een van de zwaarden op hem af kwam en hield zijn eigen zwaard horizontaal, zodat het andere zwaard tegen de zijne aan ketste.
feniks vlame
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 2:09 pm
servio kwam boven water en hoeste kort en voelde zijn schouder prikken en hij keek hoe hij terug aan boord kon komen en hij begon daarna te klauwteren en zag hoe meet piraten aan boord gingen en als hij op het dek komt ziet hij shiki op de grond liggen en hij beukt een piraat weg die hem weer wou aan vallen
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 2:15 pm
'Dank je!' riep Shiki en schopte de piraat weg. Hij krabbelde weer overeind en stak zijn zwaard door de borst van de piraat heen. Hij keek even naar zijn bemanning die tegen de piraten vochten en ging toen zelf verder met piraten verslaan.
feniks vlame
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 2:21 pm
servio vocht ook mee en zag hoe de piraten zich toen terug begonnen te trekken
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 2:34 pm
Shiki merkte dat de piraten zich terug trokken en pakte een granaat uit zijn broekzak. Met zijn tanden trok hij het lipje eraf, en gooide de granaat op het andere schip. De piraten begonnen te schreeuwen, en toen kwam er een enorme explosie. 'Dat krijg je voor het overvallen van mijn schip!' riep hij en stak een van de weinige vijandige piraten dood.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 3:06 pm
Riven was in gevecht met een grote stinkende piraat. Waarschijnlijk had deze piraat haar onderschat want hij had duidelijk veel moeite met het ontwijken van Rivens snelle en behendige zwaard steken. Maar hij bleef groter met meer spieren dus toen greep hij Riven met beide handen en smeet hij haar op de grond. Riven vloekte en krabbelde overeind en gooide haar dolk naar zijn hart.
feniks vlame
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 3:09 pm
servio stak een piraat neer en keek rond en hij zag hoe de meeste piraten al weg waren en hij glimlachte naar shiki en hij dode nog een piraat waarna hij zijn zwaard weg stak
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 3:25 pm
Shiki ramde een piraat in zijn buik met zijn elleboog, die naar achteren deinsde en dan over de reling die zee in viel. Hij stak zijn katana in de schede en veegde zijn haar uit zijn gezicht. 'Dat was dat.' zei hij en glimlachte naar zijn piraten toen die juichtten. 'Goed gedaan, jongens!'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 3:27 pm
Riven grijnsde en juichde met de andere piraten mee.
feniks vlame
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 3:33 pm
Onderwerp: Re: pirats legend vr dec 31, 2010 4:11 pm
Shiki liep naar beneden om een ander shirt aan te doen, sinds deze nu besmeurd was met zijn bloed. Hij deed zijn shirt langzaam uit en keek naar de wond op zijn arm. De snee was recht door de barcode gegaan. Hij beet op zijn lip en begon de wond schoon te maken en te verbinden. Daarna deed hij een shirt zonder mouwen aan en ging het dek weer op.