gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

The lost Princess

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra

Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29

The lost Princess - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 10:51 pm

Lily stond stil en keek over haar schouder naar Gabe. 'Tegenwoordig zijn niet veel mensen te vertrouwen,' zei ze en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike

Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 10:53 pm

Gabe knikte. 'Ok dus jij gaat er ook van uit dat ik niet te vertrouwen ben?' vroeg hij nieuwsgierig.
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 10:59 pm

'Ik ben er niet zeker van, maar ik denk wel dat je te vertrouwen bent,' zei Lily. Ze liep naar Gabe toe en stak met een glimlach haar hand uit. 'Mijn naam is Lilibeth, maar je mag me Lily noemen,' zei ze.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 11:03 pm

Gabe glimlachte en schudde haar hand. 'Gaberial' zei hij. "maar iedereen noemt mij Gabe.'
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 11:05 pm

'Mag ik vragen wat je hier zo diep in het bos doet?' vroeg Lily nieuwsgierig.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 11:06 pm

Gabe zweeg een tijdje, hij was opzoek naar de uitverkorenen, en hij wist dat zij er waarschijnlijk een was. Ze had magie, niemand had magie. Tenzij ze bij de kwade kant hoorde, en dat geloofde hij niet. Maar als hij vertelde dat hij opzoek was naar de uitverkorenen, en zij was er een.. hij wist gewoon niet goed wat hij moest zeggen. "Ik ben op zoek.'
Anniek

Anniek

Aantal berichten : 5006
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 11:26 pm

Aaah jullie zijn begonnnen! Maakt niet uit, was slapen want ik was echt superbenauwd ben nog steeds aant piepen! Word er gek van. Maar nu valt het wel mee!

--
Julia reed op haar witte grote hengst over het verlaten pad. Het was geen hoofdpad en er werd weinig gebruik van gemaakt omdat het door het bos liep. Ze was op reis, op zoek naar haar bestemming.
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 11:55 pm

Arianna liet nog steeds de witte magie bol verschijnen op haar hand. Ze oefende haar kracht.
feniks vlame

feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 7:43 am

ryan liep door het bos en niet op een hoofd pad dat riskeerde hij zich niet aangezien veel mensen hem herkende als soldaat van de koning en de soldaten wisten tot hij een verader was, en hij zuchte zachtjes en hij liep door terwijl hij na dacht of er een dorp in de buurt was of hij weer een nacht in het bos moest door brengen
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 4:53 pm

'Op zoek naar wat?' vroeg Lily.
James reed stapvoets verder. Hij keek om zich heen.
Sanne

Sanne

Aantal berichten : 1285

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 7:13 pm

oke ik heb echt zin in een rol erbij, een spion/pion van die magiër geval ding XD
maar ik weet niet hoevaak ik kan reageren ben druk druk druk met school :S
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 7:34 pm

Wanneer hebben jullie vakantie eigenlijk? Ik volgende week, daarom heb ik het RPG voornamelijk ook gemaakt, omdat ik dan de tijd heb, hahaha.

Gabe zweeg een tijdje. 'Op zoek naar de redding van het land.' zei hij rustig.

Arianna ging opzoek naar iets te eten ofzo.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 7:47 pm

ik kijk dadelijk eens maar ik heb denk ik pas achter 2 weken vakantie:(
maar heb woensdag wel vrij
-----

ryan liep een tijdje door tot hij bij een meertje uit kwam en hij keek rond het leek hem hier goed verlaten en hij had geen sporen gevonden van mensen, dus hij besloot een verfrissende duik te nemen en hij deed zijn bovenstuk uit en deed zijn schoenen uit en zijn wapen riem af en lag het netjes bij een waarna hij het meer in liep
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 8:08 pm

Ik heb ook pas over 2 weken vakantie ^^

Lily fronste haar wenkbrauwen. 'De redding van de wereld? Wat en waar denk je die 'redding' dan te vinden?' vroeg ze verbaasd.
James reed verder.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 8:13 pm

ryan liep steeds verder het water in en zwemt dan en niet veel later duikt hij onderwater om zijn haren nat te maken en hij genoot er van. dan als hij boven komt keek hij even rond en zag niemand en hij ging op zijn rug dreiven en hij genoot van de stilte
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 8:15 pm

Er glibberde een slang voorbij en het paard van Julia stijgerde geschrokken en sloeg op hol. Julia had het niet aan zien komen en greep het dier stevig vast en probeerde het te kalmeren maar het hielp niet.
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 8:18 pm

Jame hield zijn paard in toen hij hoefgetrappel hoorde. Hij luisterde fronsend naar het geluid, en reed er op af.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 8:20 pm

Julia slaakte een gil toen haar paard een heel vreemde sprong maakte en ze viel bijna van zijn rug af maar wist zichzelf net vast te houden. Ze zat nu ontzettend onhandig op het paard en deed haar best een handigere houding te krijgen.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 8:29 pm

ik zie helemaal voor me hoe ze op het paard zit XD
--

ryan hoorde een gil wat verder op en hij kwam recht en keek richting het geluid, er was iemand dichtbij en hij zwemde naar de kant en deed alles weer snel aan als eerste zijn wapenriem, en hij was benieuwt na wat het was en hij liepop de gil af
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 8:40 pm

James spoorde zijn paard aan toen hij een ander paard voorbij zag racen en galoppeerde er achteraan.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 8:42 pm

Julia voelde dat ze bijna ging vallen. Ze trok aan de teugels maar dat hielp niet.
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 8:45 pm

James drukte zijn hielen in de buik van zijn paard en haalde het andere paard in, waarnaar hij stopte en de weg blokeerde.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 8:48 pm

ryan bleef staan als hij duidelijk hoefgetrampel hoorde die ineens stil vielen en hij keek door de bosjes en zag een jonge en een meisje te paard
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 8:52 pm

Het paard kwam tot stilstand en Julia haalde opgelucht adem en ging recht zitten. Ze zag dat een jongen de weg geblokkeerd had. "Bedankt' zei ze buiten adem en ze keek hem aan. "Hij luisterde nergens meer naar.."
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 8:53 pm

James grijnsde. 'Ja dat was te merken,' zei hij.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 2 Empty

The lost Princess
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Fantasy. :: Fantasy.-
Ga naar: