Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 8:56 pm
ryan bekeek de 2 aandachtig, hij zou niet lang blijven hij wilde met niemand samen reizenaan gezien hij gezogt werd
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 9:00 pm
Riven zuchtte, ze schaamde zich kapot. "Ik heb maar geluk dat jij in de buurt was, ik had niet veel langer kunnen blijven zitten.." zei ze en ze voelde dat ze lichtjes bloosde, ze hield er niet van om weerloos te lijken.
Heeft iemand van jullie pfeiffer gehad? Ik zei net tegen iemand dat ik vet benauwt was en die kwam dus aan dat iemand die zij kende pfeifer bleek te hebben. en aangezien ik al 4 weken last van allemaal kwalen heb begin ik te twijfelen..
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 9:04 pm
als je er aan twijfelt kan je het beste na de dokter toe gaan en het laten testen als het dat niet is kan je ook suiker te kort hebben of zo dan kan je je daar ook op laten testen, en als het dat niet is kan het ook iets met stres te maken hebben, ik ben al een half jaar vaker overdag zo moe en soms krijg ik het heel warm en misselijk en na een half uur uurtje is het weer weg en ze weten niet wat het is maar ik raad je aan even na de dokter te gaan ---
ryan had genoeg gehoort en sloop zachtjes weg en lette er op tot hij geen takjes aan raakte
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 9:07 pm
Ja ik heb pfeiffer gehad ^^ Ik zou inderdaad gewoon doen wat Steffanie zegt, dat is het slimste. Hoop alleen dat je het niet, want pfeiffer is echt een hel.
James draaide zijn paard om. 'Geen dank,' zei hij. Hij stak zijn hand op en reed weg.
feniks vlame
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 9:10 pm
ryan liep terug naar het meertje en ging daar zitten en keek in het water en maakte van zijn handen een kom en hij begon er van te drinken
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 9:11 pm
Nouja ik ben in ieder geval niet moe:P Alleen benauwt en weinig eetlust, afgelopen week had ik ook misselijkheid, hoofdpijn, keelpijn enzo dus best kut.. Vooral omdat ik me prima gedragen heb, amper uit ben geweest en het 2 en een halve maand geleden is dat ik gezoend heb. Maarja heb wel een vriendin die veel zoent misschien heb ik uit haar glas gedronken ofzo.. URG hoop het echt niet, een vriendin heeft echt een half jaar niks kunnen doen door die rotziekte..
--
Riven keek James verbaast even na en haalde haar schouders op. Ze klopte even op de hals van haar paard en reed toen ook weer verder.
feniks vlame
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 9:15 pm
ryan hoorde hoefgetrampel en keek even op als het maar niet zijn kant uit kwam en het liefst hoopte hij tot ze hem niet herkenden van soldaat zijn of iets anders in die transe
Anniek
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 9:24 pm
Riven reed op een rustig tempo door. Ze was waakzaam zodat haar paard niet nog eens zou schrikken.
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 9:28 pm
Dat kan ook gewoon de griep zijn hoor. En ja die kan je weken lang hebben, daar heb ik ervaring mee !
Gabe keek haar aan. 'geen flauw idee eigenlijk.' zei hij. 'Ik vertrouw op een legende, maar ik weet niet eens op het waar is.' hij haalde zijn schouders op. 'Nouja desnoods hou ik het bij een groep mensen die zich willen verzetten.' mompelde hij.
Arianna plukte meneer Augurk, die wel heel erg vervelend was, uit de lucht, en keek hem streng aan. 'En nou moet je ophouden.' ze begon een hele preek tegen het uiltje, wat voor een vreemdeling die haar zag staan misschien wel raar was. Aangezien je het uiltje niet kon zien, in haar hand. En dan leek het dus alsof ze een gesprek tegen zichzelf voerde.
Buuh ben ik de enige die volgende week vakantie heeft :C
feniks vlame
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 9:32 pm
ryan hoorde nog wat en kwam recht en zag wat verder op een meisje praten tegen haar vuist, fijn dit bos was drukker dan hij dacht,
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 9:38 pm
Arianna zuchtte, ze kon wel doorlopen maa ze had werkelijk geen flauw idee waar ze heen moest of heen wou. Ze stopte en keek om zich heen, naar de bomen, etc. Meneer Augurk vloog richting Ryan en kwetterde.
feniks vlame
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 9:41 pm
ryan keek na het uiltje. ksst maak je weg, sist hij er tegen, dat meisje hoefde hem ook niet te zien misschien herkende ze hem ook als iemand van de magier ook al hoorde hij er niet meer bij al een paar jaar niet meer maar je wist het nooit, ksst. sist hij nog een s en maakt een waai beweging met zijn handen
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 9:42 pm
Meneer Augurk begon schel te kwetteren, en Arianna liep ernaar toe, toe zag ze Ryan. Ze bleef staan en keek naar hem, zwijgend.
feniks vlame
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 9:47 pm
ryan keek arianna aan, ik neem aan tot dit jou uil is, vraagt hij dan rustig en was zelf eigelijk nieuwschierig wie zei was zo wist hij toch met wie hij te maken had
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 10:01 pm
Arianna bleef daar een beetje ongemakkelijk staan, ze wist niet of hij nog wat ging zeggen ofzo.
feniks vlame
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 10:03 pm
mag ik je vragen wat je in het bos doet, je hoeft het niet te zeggen als je dat niet wilt zegt ryan meteen nadat hij niks had kunnen vinden van wapens,
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 10:04 pm
Arianna keek hem een tijd aan. 'Ik ben opweg.' zei ze uiteindelijk.
feniks vlame
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 10:09 pm
ryan knikte, ik ook, zegt hij en hij hoort wat en trekt arianna mee na de grond en het uiltje en er vliegen een paar pijlen over, rennen sist hij dan als hij terug op staat
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 10:14 pm
Arianna slaakte een gil toen ze opeens op de grond geduwd werd, toen kwamen de pijlen. Ze kwam vlug overeind en greep meneer Augurk beet, toen rende ze weg, de tegenstelde richting uit van de pijlen.
feniks vlame
Onderwerp: Re: The lost Princess wo feb 16, 2011 10:20 pm
ryan blaast in de richting er van en er komt een zwarte rook uit zijn mond en dan rend hij achter arianna aan