gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 division rs

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 28  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyvr maa 18, 2011 6:10 pm

Lj luisterde terwijl ze vertelde en hij dacht even na en grijnst dan. slapen doe ik graag, en wel eens op stap gaan vind ik ook leuk. ik mag alleen niet te veel alchol op hebben zegt hij en hij neemt een slok van zijn rode wijn die hij gekregen haden bij katherina hadden ze de witten wijn neer gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyvr maa 18, 2011 6:13 pm

Katherina knikte. "Oke, alchohol is ook slecht voor je dus dat is een goed iets" zei ze glimlachend terwijl ze wat van haar wijn dronk. "Wat is je lievelingseten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyvr maa 18, 2011 6:15 pm

ik vind best veel lekker dus daar heb ik geen antwoord op, en die van jou, vraagt hij terwijl hij de menukaarten pakte en eentje aan katherina gaf en hij keek op de menu kaart maar hij bleef katherina in de gaten houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyvr maa 18, 2011 6:23 pm

"Ik hou het meest van elk soort italiaans eten" vertelde Katherina hem en ze bekeek de kaart grondig. "Maar ik probeer ook graag nieuwe smaken uit"

--
Ik gaa! Doeeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyvr maa 18, 2011 6:26 pm

oke doei.
-----

Lj bekeek de menu kaart en besloot om de sphagetti te pakken dat had hij al lang niet meer gehad, en hij legde de kaart weer weg en wachte tot katherina ook gekozen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 1:52 am

Katherina koos voor een frisse salade met warme rijst en nam nog een slok van haar drinken. "Weet je? Ik dacht dat je me nooit uit zo vragen, ik ben blij dat je het gedaan hebt" zei ze
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 8:41 am

Lj bestelde het eten en keek katherina aan.dacht ik eerst ook weetje. bekent hij met een glimlach maar waarom ben je blij tot ik het gedaan heb...vraagt hij nieuwschierig en hij keek keek van haar na het glas wijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 2:34 pm

"Ik wil je graag beter leren kennen buiten het werkveld" zei Katherina glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 9:41 pm

dat gaat nu toch dus vraag maar raak.glimlacht Lj die het wel fijn vond tot ze hem beter wilde leren kennen, maar hij haar ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 9:56 pm

Katherina glimlachte en keek naar hem. "Gewoon door iets gezelligs doen leer ik je al kennen. Wanneer heb je besloten om schouwer te worden en waarom?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 10:02 pm

Lj knikte en keek van katherina naar zijn wijn en nam de wijn vast en speelde even met het glas in zijn hand, het was vakantie ik was 15 en nou ik woonde alleen met mijn moeder en zusje en ik was buiten mijn zusje bleef slapen bij mijn tanten en toen ik thuis kwam lag alles over hoop en ik vond mijn moeder..ze was dood. vertelt hij langzaam, ik heb die gene gevonden en die heeeft de zelfde prijs betaald. zegt hij dan bot weg meer tegen zich zelf en nam een slak wijn. dan keek hij katherina aan en jij.vraagt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 10:06 pm

"Wat erg voor je" zei Katherina zacht en ze kneep zachtjes in zijn hand. "Bij mij is het niet zo bijzonder, ik wil gewoon van betekenis zijn. Niet alleen dat mooie meisje waar elke man door afgeleid word"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 10:11 pm

Lj glimlachte,ik heb het een plaats kunnen geven zegt hij eerlijk en keek naar hun handen en dan naar katherina. dat vind ik een bizondere reden weetje, de meesten meisjes denken niet zo de meesten denken alleen aan hun uiterlijk jij niet. daarom vind ik je zo leuk. zegt hij en hij bewoog zich wat naar haar toe maar op dat moment kwam de ober en zette hun eten neer, en lj kon hem wat doen maar zij tog beleeft bedankt, en hij keek katherina aan, smakkelijk zegt hij en hij begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 10:20 pm

"Ik geef wel om mijn uiterlijk, maar ik maak er ook gebruik van voor het werk" zei Katherina glimlachend en ze bedankte de ober en begon rustig te eten. "Het is heerlijk" zei ze na een tijdje en ze dronk nog wat. "Een mooi plekje hier"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 10:22 pm

Lj at ook rustig door en glimlachte. ik dacht al tot je het mooi zou vinden zegt hij en hij at rustig verder tot hij het na een tijdje op had, wil je ook een toetje of wil je verder gaan en iets anders gaan doen, vraagt hij aan haar terwijl hij een slokje van zijn wijn nam
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 10:26 pm

Katherina glimlachte. "Misschien kunnen we samen een ijsje delen" stelde ze voor. Ze had niet echt zin in een hele grote ijs, maar delen was perfect.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 10:29 pm

Lj glimlachte klinkt goed. antwoord hij. jij mag kiezen maar niks met amandelen, voor die nooten ben ik allergies. zegt hij met een scheve glimlach hij vond het gezellig met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 10:30 pm

Katherina glimlachte. "Je bent veel te lief" zei ze en ze keek naar de kaart. "Wat dacht je van een dame blance?" vroeg ze vervolgens en ze keek naar hem. "Vind je dat lekker?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 10:32 pm

jah. zegt Lj hij vond veel dingen lekker, en hij riep de ober en bestelde weer en niet veel later kregen ze het ijs met 2 lepels er bij XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 10:44 pm

Katherina glimlachte en nam een klein hapje van haar lepel. "Heb je dromen voor later?" vroeg ze nieuwsgierig aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 10:47 pm

Lj grinnikte zachtjes dat over ging op een korte lach, sorry ik denk niet echt aan de verre toekomst hoogstens een week vooruit, en dingen die ik graag wil doen doe ik meestal meteen tenzij ik werk heb, zegt hijen hij nam ook een hapje van het ijs, en jij....
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 10:50 pm

Katherina keek hem even nadenkend aan. "Ik denk dat ik hoop op een rustige vredige tijd." zei ze langzaam. "Zonder gevechten en oorlog bedoel ik."

--

ik ga:( Doeeg<3
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyza maa 19, 2011 10:57 pm

Lj knikte, ik denk tot vele dat hopen in deze tijd, zegt hij na denkent en hij nam weer een hapje en hij keek katherina aan en hij voelde zich fijn, normaal sprak hij nooit over die dingen met iemand soms met zijn zusje maar meer niet

---
oke doei <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyzo maa 20, 2011 1:09 am

"Waarschijnlijk" zei Katherina glimlachend en ze bekeek hem. Dit ging makkelijker dan ze dacht. Hij gaf zichzelf volledig.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Emptyzo maa 20, 2011 7:57 am

Lj glimlachte naar katherina. heb jij nog familie vraagt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





division rs - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
division rs
Terug naar boven 
Pagina 14 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 21 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» the division

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: