Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 4:54 pm
lj sliep en hij droomde lichtjes
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 4:55 pm
Doorspoelen naar iets?
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 4:56 pm
jah wat, het moets spannend zijn ps zit hier te janken bij de filmf flica 2 :O
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:00 pm
ZielepietxD
Weet jij iets?
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:02 pm
:p
eehm tot ze elkaar wat langer kennen en dan savond samen uit gaan.XD
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:08 pm
Of dat Lj haar uit vraagt danxD haha ik vind het goed
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:12 pm
oke is goed, maar dan werken ze wel al een tijdje same ongeveer een halfjaartje:p -----
Lj zat in de keuken hij was aant wachten op katherina die meestal rond deze tijd de keuken in ging, hij wou haar mee uit vragen iets wat hij nog nooit eerder had gedaan een meisje mee uit vragen en hij speelde zenuwachtig met zijn toverstok
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:14 pm
Katherina kwam de keuken inlopen. Ze had een veel te groot sweatshirt aan en droog haar lange zwarte haar in een hoge paardenstaart. Ze voelde zich hier prima thuis op het hoofdkwartier. "Hej" zei ze glimlachend tegen Lj en ze ging aan tafel zitten.
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:16 pm
hey. zegt lj opgewekt terug en hij bekeek katherina even iets wat hij de laatste tijd wel vaker deed, en hij schraapte dan zijn keel. ehm heb je vanavond iets te doen. vroeg hij wat on gemakkelijk.
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:21 pm
Katherina keek hem glimlachend aan. "Nee ik heb nog geen plannen" vertelde ze hem. "Hoezo?"
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:23 pm
nou, dan wou ik je mee uit vragen, dus bij deze zou je met me uit willen, vraagt Lj en hij keek katherina aan en hij glimlachte lichtjes en ook wel wat verlegen iets wat je eerder nooit zag bij hem. maar zijn vroegere ik was niet meer precies het zelfde er was nu plaats voor liefde gekomen, maar hij gaf het wel niet hard op toe
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:26 pm
Katherina keek hem even aan en knikte toen. "Dat lijkt me leuk" zei ze glimlachend. Eindelijk, ze kwamen dichterbij. Haar plan zou beter uitpakken dan verwacht.
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:29 pm
oke...rond 8 uur en zullen we naar de weg is weg gaan, daar hebben ze ook een dicotheek als je dat wilt of wil je ergens anders heen. vraagt Lj die blij was tot ze mee wilde en hij bleef haar aan kijken en hij voelde zich hemels
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:32 pm
Katherina keek naar hem en glimlachte. "Misschien kunnen we eerst uit eten gaan." zei ze toen. "De discotheek is zo onpersoonlijk"
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:35 pm
Lj kleurde wat rood waarom had hij daar niet zelf aan gedacht. maar hij was dit gewoon niet gewend om een meisje mee uit te vragen. tuurlijk...wil daarna na de discotheek of liever iets anders doen vraagt hij en hij stond op en keek katherina aan en hij ging even door zijn haren heen met een hand.
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:37 pm
"We kijken wel" zei Katherina glimlachend. "Je hoeft zo nerveus te zijn hoor, ik zal je huis niet bijten"
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:43 pm
Lj grijnt dan. weetje ik ben niet echt gewend om met een vrouw uit te gaan, de laatste keer ror ik met iemand ben uit geweest was in mijn 5e jaar. nou daarna heb ik me alleen gekoncentreert op schouwer worden en mijn werk. zegt hij en hij keek katherina aan. nou tot vanavond dan zegt hij en hij ging de keuken uit, en hij voelde zijn hart te keer gaan,
tops liep net de keuken in en keek katherina aan, wat heb je met Lj gedaan hij is nogal rood grinnikt ze terwijl ze de achtentprofeet van de tafel pakt ----- door spoellen -------
Lj stond voor de deur van katherina en klopte, hij had een t-shirt aan getrokken met een v hals een witten. en daar over een gewoon dun vest die licht grijs was en daar onder een nette spijker broek en hij zag er niet zo slordig uit als normaal
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:46 pm
Katherina deed de deur open en glimlachte naar haar. Haar lange haar hing in loss sierlijke krullen over haar schouders en ze droeg een mooie heldegroene avondjurk. "Goede avond" zei ze glimlachend en ze haakte haar arm in die van hem. "Zullen we dan maar gaan?"
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:50 pm
Lj keek haar aan hij vond haar mooi, tuurlijk, zegt hij dan tegen haar en hij begon te lopen. je ziet er mooi uit, zegt hij onder het lopen door hij had een mooi resturantje uit gezocht het was ergen aan de top van een gebouw zo kon je goed over londen heen kijken, en toen ze binnen waren wees een man hun tafel aan en Lj begelijde haar er heen en bood haar de stoel aan zo als een echte heer dat zou doen.
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:53 pm
Katherina glimlachte breed naar hem. "Ik wist niet dat je ook een gentlemen was" zei ze grijnzen terwijl ze ging zitten. "Dat vind ik wel leuk"
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:54 pm
geloof me je weet veel niet over me. glimlacht Lj en hij ging ook zitten en keek haar even aan. wat wil je drinken, vraagt hij
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 5:59 pm
"Doe maar een wit wijntje" zei Katherina glimlachte naar hem. "Dus je houd werk en prive apart? Wat is er nog meer dat ik niet weet?"
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 6:03 pm
Lj knikte en riep de ober en bestelde een witte wijn en een rode wijn, en dan kijkt hij katherina aan. ik kan totaal niet koken, en jij vraagt hij nieuwschierig hij wilde ook wel wat dingen van haar weten
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 6:03 pm
Lj knikte en riep de ober en bestelde een witte wijn en een rode wijn, en dan kijkt hij katherina aan. ik kan totaal niet koken, en jij vraagt hij nieuwschierig hij wilde ook wel wat dingen van haar weten
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 6:06 pm
"Ik kan eetbaar eten op tafel zetten, maar ik ben geen chefkok of iets" vertelde Katherina glimlachend. "Wat vind je leuk om te doen?"