Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: division rs do maa 17, 2011 6:35 pm
Kathrina glimlachte en knikte. "Dat klinkt als een goed plan. Hoe goed ken je die gast?"
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: division rs do maa 17, 2011 6:57 pm
Lj grijnsde zelfvoldaan hij had aandacht er aan besteed zo kreeg hij de meesten te paken. veel. zegt hij tegen katherina en hij loopt het kantoor uit
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: division rs do maa 17, 2011 7:01 pm
Katherina rolde met haar ogen en liep achter hem aan. "Waar ga je heen? Misschien kunnen we beter eerst even onze informatie delen"
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: division rs do maa 17, 2011 10:57 pm
Lj keek katherina aan dat was hij vergeten aangezien hij meestal alleen werkte. ja je hebt gelijk zegt hij tegen katherina, en hij begon snel maar toch goed uit te leggen wat hij al wist van hem en dat was toch wel wat. we gaan nu dadelijk bij de verdonkerde maansteeg kijken als hij daar niet is kijken we wel. zegt hij en hij loopt door terwijl hij na dacht
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 12:11 am
"Wat dacht je van een afleidingsmanouvre?" vroeg Katherina. "Dan is hij bezig met jij terwijl jij de klus klaart."
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 7:59 am
lj dacht na. het zou kunnen lukken. we kunnen het proberen zegt hij tegen katherina, we moeten wel op letten tot er geen andere dooddoeners zijn, en hij pakte zijn vest en deed hem aan, kleed je je nog om of ga je gewoon zo mee, vraagt hij, hij hoopte tot ze zich nog ging omkleden
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 9:39 am
"afleiden in lelijke gewaden is vast niet effectief, waarom wil je me zo graag uit de jurk hebben?" vroeg katherina met een flauwe glimlach.
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 9:54 am
Snap je dat dan niet, jij leid mij zo af van mijn werk, zegt Lj eerlijk en hij keek katherina aan. hij had welis waar een zwak voor vrouwen en alchol maar als hij was aant werken probeerde hij die 2 dingen voornamelijk te verwijderen. ik heb wel niet gezegt tot je een gewaad aan moest hoor. die heb ik toch ook niet aan. helpt hij haar herinneren
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 10:04 am
Katherina keek naar hem en glimlachte. "sorry daar had ik niet aan gedacht, wat leid je het minste af?" vroeg ze kalm
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 10:08 am
Lj baalde tot ze dat ook nog moest vragen en hij kleurde wat rood en hij bekeek haar even, je benen die ik volledig zie bevoorbeeld, zegt hij en hij draait zich om en begint te lopen, je mag het nu aan houden want we moeten gaan. zegt hij en hij keek op zijn horloge. ze waren al wat tijd kwijt en dat vond hij jammer
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 10:13 am
Katherina grinnikte even. "ik trek wel een panty aan als dat helpt" zei ze en ze rende even naar boven en kwam 1 minuut later terug met zwarte panty aan.
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 10:16 am
goed. zegt lj en hij ging naar de haart en keek katherina aan, goed leid jij hem af dan grijp ik hem ik hou je in de gaten van een afstand, probeer hem mee te krijgen naar een verlaten steeg. wil je dat, vraagt hij en je merkt tot hij niet dwingend wilt zijn
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 10:21 am
Katherina knikte kalm. "maak je maar geen zorgen ik hen gewend aan deze klusjes" zei ze glimlachend en ze stapte sa haard in
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 10:23 am
Lj knikte, goed dan. en hij wachte tot ze verdwenen was en hij stapt in de haart en verdween ook en hij ging de winkel uit en deed net of hij rond liep eers maar gaande weg kwam hij in de verdonkerde maansteeg en hij keek zoekent maar on op vallend rond of hij katherina zag
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 10:28 am
Katherina had die gast al gevonden en stond met hem te praten. Haar charmes werden in de strijd gegooid en de man werd meegelokt
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 10:31 am
lj liep ongemerkt mee en bleef eerst even om de bocht staan toen katherin de steeg in was en ging toen de hoek om en liep geluid loos er op af en trok zijn staf en zijn blik was vast besloten, en hij stuurde een lam straal af.(zo makkelijk was het voor hem nog nooit gegaan:O)
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 11:35 am
Katherina glimlachte en legde de man op de grond. "kassa" zeize geamuseerd
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 2:20 pm
lj keek katherina aan, zeg dat en deze keer heb ik eens niks kapot gemaakt, grijnst hij en hij loopt naar de man toe en tilt hem op. goed we verschijnselen terug naar de orde, daar wilt dolleman hem eerst verhoren en daarna mag hij naar azkaban of eerst langs het ministerie, zegt Lj en hij wachte tot hij haar vast zou pakken
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 4:23 pm
"Niemand zal weten wat er gebeurt is." zei Katherina tevreden en ze pakte hem vast zodat ze konden verdwijnselen
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 4:30 pm
Lj glimlacgte wat en verdwijnselt dan in de woon kamer en een paar mensen keken op tops had moeite haar lach in te houden. dolleman kwam aan lopen en pakte de man over en knikte naar katherina en keek Lj aan. je moet vaker met haar werken je hebt geek kleer scheuren, zegt hij tops barst in het lachen uit Lj zuchte en keek dolleman na
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 4:36 pm
Katherina glimlachte. "Een goede afleiding is het halve werk" zei ze en ze bekeek de mensen in de ruimte. De meeste had ze nog niet ontmoet.
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 4:42 pm
tops knikte in stemment toen ze bij was gekomen van het lachen. lj keek katherina aan en zag haar kojken, en hij stelde nog wat mensen aan haar voor en haar aan de mensen. dan kijkt hij op de horloge. zijn dienst was op. ik ga naar mijn kamer als ik nodig mog zijn hoor ik het wel zegt hij en dan keek hij naar katherina. jij hebt nu ook vrij zegt hij en loopt naar de deur toe
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 4:46 pm
Katherina glimlachte en liep ook de kamer uit. "Ik zie je vanavond wel dan" zei ze en ze ging naar buiten en verdween.
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 4:50 pm
Lj keek haar na, ze was best mooi maar daar mog hij niet op letten en hij ging terug naar zijn kantoor en daar had hij een bank ztaan waar hij ook op sliep en hij plofte er op neer en sloot zijn ogen
Anniek
Onderwerp: Re: division rs vr maa 18, 2011 4:53 pm