Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 6:52 pm
ryan volgde riven en pakte haar hand dan langzaam vast
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 7:29 pm
Riven voelde zijn warme hand die van haar omklemmen en glimlachte terwijl ze doorliep.
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 7:57 pm
ryan glimlachte ook terwijl hij door liep ---------
en nu.....
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 8:00 pm
I dunno, ze kregen kinderen en leefde nog lang en gelukkig?XD
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 8:36 pm
jah he ----
zullen we weer een hp rs doenX3
Anniek
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 8:44 pm
wat is je idee?
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 8:51 pm
ze zijn van school af. en ze werken bijde bij de schouwers, een hoort bij de orde en de andere niet die hoort bij voldemort en werkt onder cover zeg maar. maar door dat ze smaen werken en zo onstaat er een band die meer dan alleen vriendschap is en we zien hoe het loopt;p
Anniek
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 9:00 pm
Oke we kijken wel hoe het afloopt:)
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 9:03 pm
goed zullen we gewoon op deze verder gaan of waar? wil jij hem maken ik ben achter een half uurtje terug ga even nudels maken en eten XD
Anniek
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 9:21 pm
We gaan hier wel even verder:)
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 9:39 pm
oke welke rol wil je, ik neem aan tot je een meisje wilt
Anniek
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 9:41 pm
I quess, maar jij mag kiezen van me:)
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 9:42 pm
ik ben aant twijfelen. ik wil ook eens gewoon de goede zijn maar aan de andere kant ook weer slecht
Anniek
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 9:47 pm
kies maar, jongen meisje, goed of slecht, haha combinatie maakt natuurlijk niet uitxD
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 9:50 pm
ik pake een jonge en maak hem....eens goed(kijken hoe dat gaat eens)
Anniek
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 9:54 pm
Oke dan maak ik een evil bitch:D Misschien kan ze de jongen gebruiken voor info en dan echt verliefd worden.
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 10:03 pm
naam:linkcon (word link of Lj genoemd) achternaam:jonson leeftijd:20 uiterlijk:zwart warrig haar, licht grijze blauwe ogen. mooi lichaam al lijkt hij wat aan de magere kant. draagt meestal een spijkerbroek met een t-shirt en een sipel vest er over innerlijk:koppig als hij een idee heeft krijg je hem er niet meer van af, rebels, slim op een roekeloze manier,moeddig, hij houd van het leven en na zijn werk geniet hij er ook van al blijft hij wel op letten, hij is erg zorgzaam over familie en vrienden die hem dicht bij staan extra:hij is een schouwer en weet best veel van alles af is zijn korte loop baan heeft hij al een paar dd te grazen genomen door:mij
Anniek
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 10:06 pm
naam: Katherina (Kath) achternaam: Timeld leeftijd: 18 uiterlijk: Lange zwarte pijpenkrullen, lange donkere wimpers met daarboven sierlijke iets bredere wenkbrouwen, ze maakt haar ogen vaak donker op en is dol op rode lippenstift. innerlijk: Slim, sluw, charmant, sierlijk, gracieus extra: door Anniek
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 10:10 pm
oke beginnen. ik blijf wel niet meer lang on dadelijk nog leren voor een toets:p en dan slapen ------
Lj zat in zijn klein maar fijn kantoortje een kant van de muur hing vol met kranten knipsels fotos en nog meer dingen ook stond er een kast met boeken aan de andere kant van de muur waar zijn buro ook tegen aan stond waar een stapel papieren en 2 voeten op lagen die afkomstig waren van lj die ze er op had gelegt terwijl hij naar het plavon staarde en diep na dacht
Anniek
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 10:14 pm
Katherina was nu al een week binnen bij de orde, nu was het tijd voor het sociale contact. Ze had Lj uitgekozen om haar persoonlijk te helpen met haar plannen. Hij was een knappe jongen en ze wist zeker dat hij een zwak had voor haar schoonheid. Ze stond voor de deur van zijn kantoor, haar zwarte glanzende krullen hingen over haar schouders. Haar gezicht was perfect opgemaakt en zag er perfect uit. De dooddoeners waren blij met haar, ze was perfect voor dit soort klussen. Het duistere teken zat niet op haar arm gebrand waar iedereen het kon zien. Nee, dat had de heer van het duister een slecht idee geleken. Ze had er een andere plek voor gekregen, als enige uitzondering. Ze klopte zacht op de deur. "Kan ik binnen komen?" vroeg ze met haar zoete warme stem.
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 10:21 pm
Lj staarde verveeld naar het plafon en hij dacht na over een zaak van een tidje terug tot hij ineens geklopt hoort en hij keek meteen naar de deur die niet open was gegaan er na maar dan hoort hij de stem van dat nieuwe meisje vragen of ze binnen mag komen..katherina heete ze vilgens hem.tuurlijk" zegt Lj en hij haalt zijn voeten snel van de tafel af en hij keek naar de deur
Anniek
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 10:26 pm
Katherina glimlachte en opende langzaam de deur en liep zijn kamer in. Ze droeg een korte rode jurk. "Sorry dat ik je lastig val" verontschuldigde ze met dezelfde zoete warme stem. "Ik ken nog niet echt mensen hier, en heb moeite met mijn plek vinden. Perkamentus stelde voor dat ik met jou kon samenwerken voor een tijdje, om te wennen zie je?"
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 10:31 pm
Lj keek katherina aan, hij baalde er van tot hij met iemand moest samen werken hij stond er bekent om tot hij dat niet graag deed maar als perkamentus het zei kon hij er niet tegen in gaan, en hij knikte, oke is goed, maar je moet weten tot ik me niet aan de regels hou ik doe alles hoe ik het wil en wanneer. legt hij kort en simpel uit en zijn ogen gingen even opserverent rond bij katherina, en ik raad je geen jurkjes aan te doen als je wilt tot ze heel blijfen grijnst hij en hij stond op en liep naar de muur toe en haalde er een foto van af en legde hem op het burou van hem. kun je me zeggen wie dat is (is gewoon een of andere dd) ----
ik ben weg doei
Anniek
Onderwerp: Re: division rs wo maa 16, 2011 10:34 pm
Doeei! ----
Katherina grinnikte. "Ik ben heus niet vies van een beetje gezond vuil." zei ze kalm en ze liep naar hem toe en bekeek de foto. Een lichte bloemengeur hing om haar heen. "Ik heb met deze wel eens gedueleerd. Hij was knap lastig, ik geloof dat zijn naam Firabel was."
feniks vlame
Onderwerp: Re: division rs do maa 17, 2011 7:55 am
Lj keek katherina aan, vrouwen moesten ook altijd een antwoord klaar hebben dacht hij en hij rook een heerlijke geur iets met bloemen, maar als hij haar hoort praten vergeet hij snel de bloemen, dat klopt. zegt hij en hij verbergt zijn verbaasheid want de meesten wisten niet wie hij was en hij pakte de foto en hangde hem terug op. firabel 28 jaar kan goed dueleren, en hij weet precies wanneer iets fout is aant gaan en verdwijnt dan, zucht hij ergerent, hij zat al een tijdje achter hem aan. ik zit al een tijd achter hem aan hij komt vooral in de verdonkerde maan steeg minimaal 1 keer per week eens kijken of we hem samen te pakken kunnen krijgen, stelt hij voor