gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 een R en S rs XD

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptydi maa 15, 2011 9:57 pm

darth vader had jesse los gelaten en keek darren woedent aan en greep hem bij de keel beet, en jij zou eens beterder moeten luisteren. snauwt darht vader en hij pakte darren beter vast zodat hij geen kant op kon gaan en hij knikte naar evra als teken tot hij jesse moest pakken, hij zou darren leren gehoorzamen op een manier die hij niet snel zou vergeten

jesse werd aan de kant geduwt door de jonge die hem bevrijde van de pijn en hij keek hem aan van achteren en herkende hem zo beterder..zijn naam moest darren zijn maar wie hij verder was wist hij niet maar daar kon hij antwoord op geven en dan ziet hij wat darth vader doet. laat hem .snauwt hij dan rebels
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptydi maa 15, 2011 10:10 pm

Darren hoestte even toen hij hardhandig bij zijn keel werd gegrepen en pakte Darth Vader's pols vast. 'Dat kan je beter tegen jezelf zeggen.' kraste hij pisnijdig. Hij probeerde zich los te trekken en verzette zich tegen hem.

Evra greep Jesse bij zijn nek en ramde hem tegen de muur. Hij gebruikte wat bliksem om hem koest te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptydi maa 15, 2011 10:15 pm

niet zoon grote mond darren. snauwt hij kwader tegen hem en dart vader bleef hem stevig vast houden, de jedi's zoeken hem ook ik kon hem geen vijand laten worden, fluistert hij in zijn oor, en het helpt je beter leren luisteren. zegt hij kil weg en hij liet darren zijn keel los en heild hem nu met bijde handen stevig vast zodat hij naar jesse moest kijken

jesse wilde darren helpen maar voelt hij hij vast gegrepen word en hapte naar adem als hij tegen de muur geramt werd en kreunde toen alles vaag werd maar hij verzette zich er tegen en het helpte nog maar net. toen hij de schokkenvoelde begon hij zich wilder te verzetten en te voeken tegen evra en probeerde hem te stampen en spugde in zijn gezicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptywo maa 16, 2011 8:47 am

'Ik zorg er wel voor dat hij hier weg komt, en dan maakt het me niet uit hoeveel je me straft, zolang je met je tengels van hem afblijft!' gromde Darren kwaad en werd losgelaten. Hij greep naar zijn lichtzwaard maar voor hij hem aan kon zetten, werd hij weer vastgehouden, en moest hij toekijken naar hoe Jesse werd gestraft. Hij klemde zijn kaken op elkaar en liet Evra met de force tegen het plafond aan vliegen.

Evra ging door met het bliksem, maar werd toen tegen het plafond geworpen, waarbij hij Jesse los liet. Hij viel hard tegen de grond en gromde boos toen hij op stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptywo maa 16, 2011 2:25 pm

dat is het hem juist, je kan tegen de straffen die ik je geef. sist darth vader en hij zag wat hij met evra deed. en hij kneep harder in zijn armen. je vraagt er zelf om. snauwt dart vader en hij liet wat stroom vrij komen die darren zou pijn deed maar niet zo erg als normaal, hij zou hem anderster straffen. dacota...

jesse landen soepel op zijn voeten en keek naar evra en hij grijnsde en keek om naar darren hij wist nog niet wie hij was maar wel tot ze elkaar vroeger kende en hij rende er op af om darren te helpen. maar dan komt hij van de grond af en komt dacota te voorschijn en die liet hem naar zich toe vliegen en pakt hem vast terwijl hij haar trapte en ze keek hem dodelijk aan, eens kijken hoehart je kan schreeuwen, en voor jesse nog wat kon doen of zeggen pakte zijn hoofd vast en liet er bliksem mee stromen...jesse schreeuwde het meteen uit van de pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptywo maa 16, 2011 5:10 pm

Darren schrok toen Dacota ertussen kwam, en wist waartoe ze allemaal in staat was. Hij probeerde zich los te trekken van Darth Vader. 'Blijf van hem af!' schreeuwde hij tegen Dacota, maar Jesse's schreeuw overstemde de zijne al. Hij kneep zijn ogen dicht van woede, en zijn handen begonnen hevig te trillen. Hij verzette zich nog heftiger, en probeerde om zich los te krijgen door bliksem door Darth Vader's armen te sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptywo maa 16, 2011 5:55 pm

dacota keek naar darren en ze glimlachte vals en stopte toen haar aanval.
jesse stopte met schreeuwen en hijgde zwaar zo iets had hij nog nooit gevoeld. en hij keek het meisje aan eerst wat angstig maar dat slaat evenlater om naar rebelsheid en hij haalde uit zijn zak een mesje en stak die in haar been en dacota liet hem met een schreeuw los, maar daarna keek ze hem woenent aan.

darth vader kreunde enven en moest hem los laten maar dan tilt hij darren op met de force, dat krijg je er van als je niet doet luisteren.sist darth vader en wilt een bliksem straal naar darren af vuren, maar dan wordt hij om gebeukt door jesse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptywo maa 16, 2011 6:09 pm

Darren was blij dat hij werd losgelaten maar werd gelijk de lucht in getild door de force. Hij wist dat hij gestraft zou worden, en hij hield zijn ogen dicht. Hij verwachtte een hevige pijn te voelen, maar die kwam maar niet. Hij hoorde een beukgeluid en zag dat hij omgebeukt was door Jesse. Hij landde soepel op de grond, en greep Jesse's pols. 'Wegwezen hier!' zei hij kortademig en rende de kamer uit. Hij zag Evra achter hun aan komen, maar die vloerde hij met de force.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptywo maa 16, 2011 6:15 pm

jese rende mee met darren die hem mee trok en hij keek achter om en hij grinnikte toen evra gevloert werd, en keek naar darren. over jou heb ik gedroomt zegt hij dan.

dacota had ook de achter volging in gezet, en ze pakte een soort touw en gooit dat naar darren toe(als dat je voeten raakt val jeXD) en ze liet de deur verder op dichtgaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptywo maa 16, 2011 6:22 pm

Darren glimlachte lichtjes toen hij dat hoorde. 'Echt waar?' vroeg hij terwijl hij rende, en voelde toen iets zijn voeten raken. Hij viel neer, recht op zijn gezicht. Hij kreunde en stond weer op. Zijn neus bloedde. 'Ren door!'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptywo maa 16, 2011 6:30 pm

jesse glimlachte maar schrok toen hij viel en hij bleef staan en hij keek darren aan en schudde zijn hoofd. en hij kleilde naast hem neer en probeerde de touwen los te halen rond zijn voeten maar hij kreeg het niet. maar hij wilde hem niet achter laten.

dacota kwam dichter bij en grijsde toen darren gevallen was en 5 meter van te voren begon ze te lopen, kijk eens aan wat lief om te zien hoe bezorgt en lief jullie voor elkaar zijn maar ik hou er niets zo van...alleen bij mij zelf wel. sist ze vals en ze keek de 2 aan en tilde jesse op met de force en gooide hem naar achteren toe richting evra en zei zelf loopt naar darren en knielt bij hem neer. was niet slim he..vraagt ze speels
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptywo maa 16, 2011 7:00 pm

Darren veegde het bloed van zijn neus en keek kil naar Dacota, de blik die hij altijd had, alleen dan nog veel vernietigender. 'Beter risico's nemen dan afwijzen.' zei hij en keek even naar Jesse, terwijl hij de touwen probeerde los te krijgen. Hij lette niet op Dacota, want die was zijn tijd niet waard.

Evra grijnsde toen Jesse naar hem toe werd geworpen en voor zijn voeten neerviel. Hij zette een voet op Jesse's rug en drukte hard op zijn rug, zodat hij tegen de grond bleef. 'Verroer je niet.' siste hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptywo maa 16, 2011 7:07 pm

dacota keek darren aan en pakte hem vast.ik raad je aan nu te luisteren...anders krijgt jesse nog meer pijn dan hij nu al krijgt, waarschuwd ze hem dreigent en gaf hem een kus op zijn hoofd en ze keek even naar jesse


jesse belande op de grond en niet veel later voelde hij de voet op zijn rug. dat beslis ik zelf wel. snauwt hij en hij probeert recht te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptywo maa 16, 2011 7:23 pm

Darren keek haar rebels aan maar deed niks toen ze hem een kus op zijn hoofd gaf. Hij keek even naar Jesse die daar lag, en Evra staarde Darren dreigend aan, hij had al een hand bliksem aangemaakt. Darren zuchtte diep. 'Goed, je hebt me. Wat nu?' mompelde hij pisnijdig. Hij grijnsde toen lichtjes. 'Wil je van hem een Sith maken, net zo Ă©Ă©n als ik ben? Sorry, schat. Maar dat zal nogal moeilijk gaan met Jesse.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptywo maa 16, 2011 7:52 pm

dacota grijnsde en stond op en keek naar jesse. wie niet waagt wie niet wint. zegt ze tegen darren en keek naar evra. wil jij kijken of (de gene die daaren ook heeft opgeleid) hieris en neem hem maar meteen mee,kan hij kijken wat hij vind van deze jonge rebel. stelt dacota aan hem voor. ze wist tot als het niet lukte bij die jonge tot hij misschien gedood werd maar dat hadden ze darren natuurlijk nog niet gezegt.
en jij gaat met mij mee darren, zegt dacota en keek hem aan van haal geen vratsen uit want dan is het prijs.maar ze glimlachte wel speels er bij

jesse draaide zich wat en sloeg met de hand de voet van evra weg en hij sprong recht en haalt naar evra uit, hij moest darren helpen ook al snapte hij het niet waarom hij zoveel deed voor hem en dat allen maal hij wilde antwoorden. WAT heeft dit te betekenen...waarom doet het hem pijn als jullie mij pakken, vraagt hij niet begrijpent en hij keek darren aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptydo maa 17, 2011 9:13 am

Darren's ogen werden aanzienlijk groter toen hij die vervloekte naam hoorde van de man, die hem van alle mensen hier het meest pijn had gedaan. Rainer... Hij gromde kwaad, maar wist dat hij niets tegen hem of Dacota kon doen. Hij wou Jesse niet meer pijn laten lijden dan hij al zou krijgen. Die gedachte beangstigde Darren, en hij ramde met zijn vuist op de grond uit woede. Hij voelde zich waardeloos. Een waardeloze broer... Hij krabbelde overeind en bleef met zijn rug naar Jesse toe staan. 'Wil je weten wie ik precies ben, en waarom ik niet wil dat ze jou pakken? Ik ben Darren Arachne Skywalker... En jij Jesse, jij bent mijn broertje...' Hij keek achterom naar Jesse.

Evra blokkeerde Jesse's uithaal en bleef staan toen Darren sprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptydo maa 17, 2011 4:57 pm

dacota keek naar darren en ze begreep goed tot hij zo reageerde want hij was de moeilijkste leerling die rainer had gehad. maar om jesse aan darren te koppelen was ook geen goed idee vond ze...en zei zelf moest darren in de gaten houden dus dan bleef rainer over, dan luistert ze wat hij jesse vertelt en ze keek naar jesse

jesse keek naar darren toen hij op de grond sloeg en hij deed een stapje dichter bij, en hij luistert naar zijn woorden hij kon het bijna niet geloven, maar het verklaarde heel veel zijn dromen, waarom hij hem steeds heilp...en dit betekende vooral tot hij nietmeer alleen was na al die jaren op straat, en hij rende naar darren toe en hij ontweek dacota die hem nog tegen wilde houden en dan slaat hij zijn armen om zijn broer heen, ik wist tot je iets betekende ik heb over je gedroomt, snikt hij zachtjes maar het was meer uit vreugde tot hij niet meer alleen was
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptydo maa 17, 2011 6:04 pm

Darren bleef staan op zijn plaats en wachtte op Jesse's reactie, hopend dat hij hem zou geloven. Hij keek weer weg van Jesse, en toen opeens voelde hij zijn armen om zich heen. Hij was verbaasd, maar blij dat hij het zich herrinerde. Hij draaide zich om en sloeg zijn armen om Jesse heen. Hij glimlachte voor de tweede keer al, en hield Jesse stevig vast. 'Het spijt me, Jesse... Ik wou je nooit alleen laten, maar anders hadden de Sith's jou ook te pakken gehad. Je was toen nog zo jong, dat wou ik je niet aan doen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptydo maa 17, 2011 6:10 pm

jesse hoorde de woorden van darren, het geeft niet. zegt hij zacht en hij bleef hem vast houden, hij was zo blij tot hij hem gevonden had.

dacota keek naar het 2 tal, zo nu is het wel weer goed geweest, jesse jij gaat met evra mee beveeld ze hem en dan kijkt ze naar darren, en jij gaat met mij mee.

jesse liet darren los en keerde zich naar dacota toe en hij schudde zijn hoofd. geen denken aan, ik ben net bij hem en ik doe wat ik wil. snauwt hij koppig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptyma maa 21, 2011 7:13 pm

Rainer - http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2010/031/a/7/DANTE_by_Sei_ten.jpg
---

Evra kwam terug, samen met een erg streng uitziende man. Dat was Rainer. Darren klemde zijn kaken op elkaar en keek kwaad naar de man. Rainer keek kil terug en keerde zich toen naar Jesse. 'Jij komt nu met mij mee.' zei hij. Maar Darren bleef Jesse vasthouden, tot hij zelf los wou. Hij liet Jesse los, maar bleef wel naast hem staan. 'Vergeet het. Of ik ben het die Jesse traint, of iemand anders, maar haal het niet in je hoofd dat ik mijn broertje met die klootzak ga laten trainen!' gromde hij boos. In een keer viel hij keihard tegen de grond en kon niet meer opstaan. Rainer keek kwaad naar Darren. 'Houd die grote mond van je, Darren!' riep hij en stuurde bliksem op hem af. Darren probeerde niet te schreeuwen, maar deed het toch. Hij had zulke straffen heel vaak gehad, maar nog steeds was hij niet bestand tegen de pijn. Dat was gewoon onmogelijk, vooral met Rainer.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptyma maa 21, 2011 7:45 pm

jesse was de heletijd bij darren blijven staan en keek de man rebels aan. en toen hij darren aan viel met bliksem werd hij kwaad en goed ook hij moest hem metrust laten. blijf van mijn broer af, snauwt hij naar rainer en hij rent op hem af en schopt naar zijn knie holte toe en hij haalde weer een mesje te voorschijn.

dacota keek even toe en liep toen naar darren toen jesse rainer aan viel. en knielde bij hem neer, ik had je gewaarschuwt te luisteren en weer doe je dat niet nu mag hij jesse wel straffen nog eens extra. grinnikt ze
---

eens kijken hoe hij er uit ziet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptydi maa 22, 2011 7:33 pm

Darren kreunde zachtjes, maar keek kwaad op naar Dacota. Hij schoot overeind en gaf haar met vlakke hand een klap in het gezicht. 'Jij hebt helemaal niks tegen mij te zeggen!' zei hij woedend.

Rainer ontweek de schop en pakte Jesse's pols vast waarmee hij het mesje pakte. Hij draaide zijn arm om en ramde hem met zijn voorkant tegen de muur. Hij had zijn arm zo op zijn rug gedraait dat het erg pijn zou doen als hij zich zou bewegen. 'Ah, weer zo'n Skywalker... Ik had genoeg problemen met je brutale broer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptydi maa 22, 2011 10:18 pm

dacota staarde een enkele seconde verbaast en geschokt voor zich uit, maar dan grijpt ze hem bij de keel en met een soepele beweging gooit ze hem tegen de grond aan en zit dan boven op hem met haar benen aan bijde kanten en ze trekt lezer pistool en richt op zijn schouder en schiet

jesse kreunde even en bewoog en voelde de pijn maar daardoor begon hij zich meet te verzetten en ook te schelden, volgens mij heb je meer problemen met je zelf ik heb namelijk geen problemen met mijn broer, dus het moet wel aan jou liggen, zegt hij rebels onder het gevloek door en er kwamen even wat schokjes uit zijn handen en hij wist niet waarvan ze kwamen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptyza apr 02, 2011 9:03 pm

Darren keek haar kwaad aan, maar werd toen tegen de grond geworpen. Hij wou net opstaan tot Dacota boven op hem zat en op zijn schouder schoot met haar laserpistool. Hij liet een korte schreeuw en greep naar zijn schouder. De grijze stof van zijn shirt werd langzaam donkerrood.

'Stil jij!' gromde Rainer en draaide zijn arm nog verder om. 'Vanaf nu zul je naar mij moeten luisteren, en elke keer dat je de fout in gaat zul je ervoor boeten, dus ik zou me maar gedragen!' Hij schopte hem in zijn knieholte.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Emptyza apr 02, 2011 10:29 pm

jesse luister de maar half naar rainer want hij had de schot gehoort en al helemaal de schreeuw van darren en hij keek naar darren hij wilde hem helpen en moets hem helpen en dan ineens komt er meer bliksem uit zijn handen, en dan een pijn in zien knie holten en de bliksem schiet om hem heen zonder enige controle.

en nu opstaan, en ik raad je aan geen gekke dingen meer te doen want de volgende keer richt ik op jesse, dreigt dacota en ze ging van hem af en keek darren aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een R en S rs XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een R en S rs XD
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: