gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 een R en S rs XD

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyza apr 02, 2011 10:34 pm

Rainer verwachtte de bliksem niet en werd in zijn schouder geraakt. Hij gromde kwaad en wierp Jesse tegen de grond, waarna hij een soort schild op riep waar de stralen tegen aan ketsten.

Darren was ondanks de pijn nog steeds rebels maar stond toen toch op. Hij hield zijn arm met een pijnlijk gezicht vast maar merkte toen Jesse op. 'J-Jesse!' riep hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyza apr 02, 2011 10:41 pm

Jesse kwam met een klap op de grond te recht en greep in een reflex naar zijn hoofd maar de bliksem was nog actief en het raakte nu zijn eigen lichaam en hij schreeuwde het uit, en het ergste was nog tot hij niet wist hoe hij het moest stoppen, en hij kronkelde heen en weer.

Dacota keek toe naar wat er gebeurde en toen ze darren hoorde greep ze hem meteen beet, en hield hem stevig vast toe jesse te keer ging,luister naar me darren, rainer is daar en die doet wat hij moet doen, je mag je er niet mee bemoeien, sist ze, maar ze vroeg zich af of rainer besefte tot jesse het niet onder controle had en tot hij hem moest helpen het te stoppen.
----

heb je de tekening gezien die ik je gestuurt had?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyza apr 02, 2011 10:44 pm

Nee, ik kon hem niet openen! wacht, ik kom op msn Razz
---

Rainer liep op Jesse af en wou hem beet grijpen, maar de bliksem trof zijn hand toen hij zijn shirt vastgreep. Hij gromde boos en trok zijn hand weg. Hij keek voor een paar seconden naar Jesse en begreep dan al dat het niet te stoppen was. 'Het is niet te stoppen.' zei hij.

Darren keek wanhopig en bang naar Jesse. Hij wist dat hij pijn leed, en hij wou hem helpen. Hij probeerde zich los te trekken. 'Laat me naar hem toe!' riep hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyza apr 02, 2011 10:48 pm

je mag gaan, maar als het stopt laat je rainer zijn werk doen zo niet weet je het, dreigt dacota als ze rainer hoorde en ze laat darren los. hij kon jesse misschien helpen.

jesse rilde en schreeuwde nogsteeds van de pijn die maar niet op heild en hij wist niet waar het vandaan kwam
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyza apr 02, 2011 10:52 pm

Darren was blij toen hij werd los gelaten. Hij ging snel naar Jesse toe, en werd een paar keer getroffen door de bliksem, maar het maakte hem geen ene zak uit. Jesse leed pijn, en Darren kon dat gewoon niet laten gebeuren. Dan leed hij liever zelf pijn. Darren knielde neer naast Jesse en nam hem in een stevige omhelzing. De bliksem ging nu ook door Darren's lichaam, maar hij verbeet de pijn en bleef Jesse vast houden.

Rainer keek toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyza apr 02, 2011 10:57 pm

jesse voelde ineens naast de pijn iets hem op nemen en hem omhelzen en de woede die in hem zat zakte weg toe hij besefte tot het darren was die hem weer deed helpen, en als zijn woede weg zakt doet de bliksem dat ook, en hij liet zijn hoofd langzaam los en keek darren aan maar omhelsde hem dan stevig, en hij kon er niks aan doen maar snikte zachtjes, hij had dit zo gemist iemand die zoveel om hem gaf, hij droomde er van maar dit was niks vergeleken met die dromen.

dacota keek toe en ze stond naast rainer
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyza apr 02, 2011 11:04 pm

Darren bleef Jesse omhelzen en liet hem geen seconde los, wachtend tot het weg zou gaan. Hij voelde de bliksem minderen en Jesse werd zelf ook kalmer. Darren viel achterover met zijn rug tegen de muur, sinds hij gehurkt zat en zijn balans niet meer kon houden, maar hij hield Jesse nog steeds vast. Zijn gezicht was vertrokken van de pijn, maar toen de bliksem helemaal weg was ontspande zijn gezicht weer. 'Pff, Jesse... Ik wist dat je sterk was, maar dit is overdreven.' zei hij met een grijns. Hij liet een diepe zucht van opluchting en voelde zijn hoofd draaien. Hij vond dat hij zometeen een goede nachtrust verdiende.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyza apr 02, 2011 11:10 pm

jesse heild darren vast en hij had tranen in zijn ogen, sorry ik wilde je geen pijn doen ik wilde je helpen maar toen...ik weet niet wat het was het leek wel een golf van energie, bracht hij zachtjes uit en hij keek darren aan, gaat het wel, vraagt hij dan bezorgt aan hem.

dacoa keek naar rainer, neem jij dat joch mee dan neem ik darren, glimlacht ze en ze liep naar darren toe, mooiwerk skywalker ik wil tot je naar je kamer gaat en daar uitrust, sue komt je zo verzorgenen geen gemaar, zegt ze dreigent
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyza apr 02, 2011 11:25 pm

'Het geeft niet.' zei Darren zachtjes en verwarde Jesse's haren. Hij glimlachte toen hij vroeg of het goed ging. 'Het gaat wel. Maak je geen zorgen. En om eerlijk te zijn; dit is niets vergeleken met wat Rainer je aan zal doen.' Zijn laatste zin fluisterde hij, zodat Rainer het niet zou horen. 'En als je hem wilt uitschakelen, richt op zijn linkerknie. Dan zakt hij ineen.' Dat fluisterde hij ook, en knipoogde toen lichtjes. Hij liet Jesse toen los, en Rainer trok Jesse overeind.
'Genoeg gejankt.' bromde hij en trok Jesse grofweg met zich mee. 'Ik wijs je nu een kamer toe, en rust goed uit, want morgen begint je training en ik zal geen zacht gekookt eitje voor je zijn.'
Darren zuchtte diep toen Jesse werd meegetrokken en hij stond toen zelf ook op. 'Prima.' mompelde hij en strompelde naar zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyza apr 02, 2011 11:34 pm

jesse luisterde zwijgent naar darren naar wat hij hem vertelde e hij buigde lichtjes zijn hoofd tot hij het begreep maar dan voelt hij hoe hij bij hem werd weg getrokken en hij vond het vreselijk zeker nu ze elkaar pas weer hebben gevonden, en hij keek vaak achter om naar hem tot hij niet te zien waas en dan loopt hij braaf mee hij was dood op en wilde slaap.

morgen vroeg 5 uur in trainings zaal 5 zegt dacota tegen darren waarna ze weg liep om sue te informeren.

sue had het te horen gekregen en haalde de nodige spullen waarna ze richting de kamer van darren ging
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyza apr 02, 2011 11:41 pm

Rainer wees Jesse een kamer. 'Morgenochtend vroeg om 5 uur in trainingszaal 4. Wees op tijd. Ik regel zo een verpleegster voor je wonden.' zei hij en liep toen weg van hem.

Darren knikte lichtjes en liep zijn kamer in. Hij liet zichzelf neervallen op zijn bed en voelde zich kapot moe. Hij wou het liefst gelijk in slaap vallen, maar eerst moesten zijn wonden verzorgd worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyza apr 02, 2011 11:47 pm

jesse hoorden verzorgen en pakte een stoel en vergendelde meteen de deur en daarna verstopte hij zich in de kleren kast waar hij moe opgerolt ging liggen. hij moest om 5 uur daar zijn, nog geen denken aan dacht hij, en niet veel later sliep hij

sue kwam niet veel later bij daren naar binnen en bekeek hem, en ze maakte zich meteen zorgen om hem en ze maakte haar doek nat en liep naar hem toe, wanneer kom je er eens met alleen kleer schuren er van af, vraagt ze terwijl ze zijn trui omhoog deed en de wond verzorgde
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyza apr 02, 2011 11:57 pm

Darren hoorde Dacota in zijn kamer komen. Hij draaide zijn hoofd en keek naar haar voordat hij overeind ging zitten en met vermoeide ogen voor zich uit keek. 'Ik denk... nooit?' mompelde hij terwijl hij zijn shirt uit deed zodat het makkelijker werd voor Dacota om het te verzorgen. Hij kneep zijn ogen dicht. De wond deed afschuwlijk veel pijn. De laserstraal was recht door zijn schouder gegaan, alsof iemand een zwaard erin had gestoken en het net zo diep door had gedrukt dat het aan de andere kant van zijn schouder er weer uit kwam. 'Rainer heeft mijn broertje... Hij gaat hem opleiden om Sith te worden...' Hij schudde zijn hoofd lichtjes en staarde weer naar beneden, verslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyzo apr 03, 2011 12:06 am

sue maakte de wond goed schoon en beon hem na het ontsmetten zorgvuldig te hechten. was al bang tot je dat ging zeggen, fluister ze en ze ging door met haar werk en luisterde naar darren en ze keek hem aan, weetje ik denk tot darren het moeilijk gaat krijgen met hem ik hoorde van iemand tot hij jaren op straat leeft en tot hij ook niks moet hebben van de jedi's, zegt sue eerlijk en ze keek darren aan, ik denk tot jij de enige bent die tot hem doordring, zegt sue en ze keek hem aan en gaf hem een kus op het voor hoofd, ruft nu maar uit morgen kom ik je weer verzorgen en we praten dan verder, fluistert ze, en gaf heb een pil tegen de pijn in zijn hand, slaap zacht zegt ze nog voor ze de kamer verliet.

volgende morgen:p

jesse sliep nog in de kast XD en de deur was nog netjes vergrendelt:O

dacota was in zaal 5
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyzo apr 03, 2011 12:18 am

Darren bleef stilletjes zitten en liet Sue haar gang gaan met zijn wond. Hij keek lichtjes op toen Sue hem aan keek en hij knikte een keer. Hij bloosde lichtjes toen hij de kus op zijn voorhoofd kreeg. 'Slaap zacht.' zei hij en ging rustig liggen. Sue had gelijk. Darren was de enige familie die Jesse nu nog had. En als familie zouden ze altijd respect voor elkaar moeten hebben en elkaar moeten helpen. Jesse kalmeerde toen Darren hem vast had... Betekende dat dat hij de enige was die die aanvallen kon stoppen? Maar wat als hij er een keer niet was? Wie zou Jesse dan helpen? Hij zou daar gewoon liggen te creperen van de pijn! Darren rilde aan alleen al de gedachte en sloot zijn ogen. Hij viel langzaam in slaap.

De volgende ochtend werd Darren op de grond wakker. Hij stond met een kreun op en strekte zijn rug, die pijn deed door de positie waarin hij had geslapen. Hij gromde even vermoeid. Hij had een vreselijk ochtendhumeur, en hij was uiterst prikkelbaar op vroege uren zoals deze. Hoe laat was het eigenlijk? Darren keek chagrijnig naar de klok. Vier uur in de ochtend... Met nog een grom strompelde hij naar de badkamer en stak zijn hoofd onder de koude kraan. Hij werd er goed wakker van, het nadeel was wel dat hij nog steeds razende hoofdpijn had. Hij liep terug naar zijn kamer, zijn hoofd afdrogend met een handdoek, en kleedde zich vlug om. Hij ontbeet niet en ging rechtstreeks naar de trainingszaal. Toen hij binnenkwam zag hij Dacota al staan.

Rainer wachtte op Jesse.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyzo apr 03, 2011 12:24 am

jesse sliep natuurlijk gewoon door (A)

dacota was haar spieren wat aant rekken als darren binnen komt, morgen, zegt ze beleeft toch wel zo was ze wel weer, en ze bekeek darren, doe eerst maar je op warmings oefeningen, zegt ze als vogt waarna ze op een mat ging zitten en na dacht, darren kon eigelijk zo goed als alles.en ze ach dieper na
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyzo apr 03, 2011 12:28 am

Darren gaapte en hield een hand voor zijn mond. 'Niet zo goede morgen.' mompelde hij en begon eerst met een paar rondjes rennen. Toen hij 5 rondjes had ingelopen, deed hij rek- en strek oefeningen. Hij was nog steeds doodmoe, maar hij liet het verder niet blijken en warmde zich zonder te klagen op.

Rainer had er genoeg van en liep naar Jesse's kamer. Hij bonkte op de deur. 'Skywalker!' riep hij met zijn zware stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyzo apr 03, 2011 12:36 am

dacota keek zo nu en dan eens op naar wat hij deed, dan knikte ze. oke we gaan je force eens wat trainen we beginnen met tot je over een koort moet lopen en verschillende zware oplekten om hoog moet houden, zegt ze simpel, dit moet geen probleem voor je zijn zegt ze. terwijl ze naar de draad wees die ze van morgen had o gehangen, en de zware opjekten op de grod

jesse sliep en het een droom met vuur en darren en nog meer vuur en bij een bonk schrok hij wakker. vuur..zei hij zagt maar zag geen vuur alleen de binnen kant van de kast, en hij hoorde dan rainer, die is er niet laat een bootschap achter na de piep......piep, zegt jesse nors hij was de vorge avond nog niet vergeten en hij moest niks van die man hebben/
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyzo apr 10, 2011 7:14 pm

Darren knikte lichtjes en begon met oefenen. Hij ging op het koord staan, tilde daarna een object op met de force en liep moeiteloos over het touw, al verloor hij zijn concentratie vlug en liet het voorwerp vallen. Hij zuchtte diep en probeerde opnieuw, maar hij was er echt niet bij met zijn hoofd.

'Doe open, kleuter!' gromde Rainer, en trapte toen de deur met gemak open. Hij keek rond de kamer, en zag niet waar Jesse was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyzo apr 10, 2011 7:18 pm

dacota ging zitten en keek toe hoe darren het deed maar ze merkte het ook tot hij er niet bij was met zijn hoofd. cunsentreren skywalker, snauwde ze naar hem.

jesse bleef in de kast zitten en hij luisterde naar hoe hij de deur in trapte, hij had zich voor genomen niet te luisteren naar hem naar niemand alleen darre die wilde het beste voor hem. en hij luisterde gespannen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyzo apr 10, 2011 7:23 pm

Darren gromde geïrriteerd en probeerde het weer opnieuw. Hij concentreerde zich goed, maar hij voelde de force weer langzaam wegsijpelen. 'Godver!' gromde hij en smeet het voorwerp op de grond. Hij stapte van het koord af en liep naar de uitgang van de zaal.

Rainer keek rond de kamer, en gooide dan in één keer de kastdeur open. 'Daar ben je, etterbak.' Hij tilde Jesse op met de force en liet hem met zich mee zweven naar de trainingszaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyzo apr 10, 2011 7:27 pm

enne, geef je zo snel op skywalker, vraagt dacota nogal lichtelijk verbaast omdat hij normaal niet zo snel op gaf en ze liet de deur dicht klappen, ik weet iets, misschien helpt je dat meer, als je het straks een paarkeer goed doet na elkaar mag je bij jesse gaan kijken, wel zo tot hij je niet ziet natuurlijk, grinnkt dacota, en keek even naar darren, ze was benieuwt hoe hij reageerde

jesse keek op en voor hij iets kon doen voelde hij de force iets dat hij nog niet goed begreep al begreep hij wel tot de rest hem in de hand had en hij daar niks tegen kon beginnen, hij probeerde zich te verzetten. ik doe toch niks voor je...dat weiger ik. rebeleert hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyzo apr 10, 2011 7:57 pm

'Ik ben niet in de stemming om te trainen.' zei Darren en stopte toen de deur dicht ging. Hij draaide zich om naar Dacota, en zijn ogen verzachtten iets toen hij haar voorstel hoorde. 'Het is net of je mijn gedachten leest... Maar dat vind ik goed. Dat zal wel helpen...' zei hij en stapte weer op het koord. Deze keer ging het perfect.

'Je hebt niks te willen.' siste Rainer en liet hem heel droog meezweven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyzo apr 10, 2011 8:01 pm

nog 9 keer goed doen darren dan mag jij hem zien, zegt ze tegen hem terwijlze rustig bleef zitten en toe kijken, ze had zijn woorden gehoort en wist tot dit hem sterkerder maakte misschien ooit onder een missie kon ze dit ook gebruiken, maar ze was zelf ook nieuwschierig hoe het met jesse ging

jesse baalde tot hij niks kon doen en zag de trainings hal en keek rond. fijn geen ramen dacht hij somber en hij probeerde los uit die force greep te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Emptyzo apr 10, 2011 8:36 pm

Darren knikte en trainde verder met de voorwerpen. Het was best inspannend maar niet moeilijk voor Darren. Hij had zelf nog nauwelijks training nodig, soms deed de force nogal raar, maar verder was hij een heel erg goede Sith. Hij was gewoon bijna de rechterhand van Darth Vader, al was Rainer dat al. Hij deed het nu voor de 6de keer, en hij had het allemaal in controle, tot zijn force weer tegen hem in ging. Hij probeerde het voorwerp, een ijzeren tafel, omhoog te houden, maar zijn force werkte hem ontzettend tegen, en toen opeens vloog de tafel naar rechts en sloeg hem tegen zijn hoofd. Hij viel van het koord af en belandde op de grond. 'Godver, au.' mompelde hij en werkte zich op handen en knieeën, maar viel weer terug. Het voelde alsof zijn schedel zou gaan barsten, en er zat ook een flinke wond op zijn hoofd.

Rainer liet de deuren dicht gaan met de force en liet Jesse los. 'Oke, luister, jonge Skywalker. Ik heb een idee. Elke keer als je goed luistert en doet wat ik zeg, zal ik je contact met Darren niet afbreken. Verzet je je wel, dan zorg ik ervoor dat je hem voor een lange tijd niet zal zien of spreken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een R en S rs XD - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een R en S rs XD
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: