gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 dragons and riders

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 3:34 pm

aaaaaaaaah ga vogende week naar nacht premiere XD kan ook echt niet wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 3:36 pm

Wij kunnen niet vanwege voorstelling. (ik heb Klaas verboden om te gaan MHUAHAH ) , Sorry Klaaas
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 3:38 pm

Crystal keek naar Dacota. Haar blik was vernietigend maar ze liet het maar zo. 'Zie je thuis.' zei ze waarna Crystal opsteeg en weg vloog. Ze liet nog een laatste grom horen en vloog toen richting het kasteel van Destiney haar vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 3:40 pm

ik kijk uit naar het moment tot hij zijn ouders en sirius weer ziet XD
----

dacota keek desteny na en wist tot het niet goed was en ze keek naar rabb die verder op lag en ze liep er op af zo te zien had hij zijn draak genezen en ze tilde hem voorzichtig op en stond binnen een flits met hem naast edmunt, klaar om te verdwijnen vraagt ze aan hem
----

even broodjes halen en dan eten weet niet of ik dadelijk nog meteen on kom doe maar tot rabb mee is met dacota en edmunt of zo
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 3:45 pm

ik moet ook gaan....denk dat ik vanavond weer kan....bye maaike, en die hp maraton komt nog wel eens
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 3:48 pm

dadelijk personeelsfeest, morgen werken, zaterdag werken en zondag werken. Jullie zien wel een berichtje van me :S
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 3:56 pm

ik ben er pas laat in de avond weer maar verderest ben ik er wel denk ik
-----

rabb was buiten bewust zijn terwijl dacota hem vast had en ze raakte edmunt aan en verdween toen weg tot op de binnenplaats van het kasteel
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 4:16 pm

Edmund knikte kort naar Dacota als dank. "Dat ging soepel," zei hij sarcastisch, doelend op het gevecht van daarnet. "Wie was dat meisje?"
Addylyn keek rond. "Er is niet veel wat we hier nog kunnen doen.." zei ze en keek naar Rhadi.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 4:35 pm

Dacota grinnikte even. Dat meisje is de dochter van wie jii de dienaar wilt worden . Zegt dacota speels en ze keek naar rabb in haar handen en rijkt hem uit naar edmunt. Geef hem maar. Zegt ze speels
Rabb was nog steeds bewuateloos en gabi het jongedraakje ademde oppervlakkig.
Ik wil je nog een tip geven, probeer nooit een rijder dodelijk aantevallen daar is hij niet blij mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 4:38 pm

"Dochter. No way" mutterde Edmund. Hij pakte Rabb aan. "Bedankt voor de tip" zei hij en liep naar binnen toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 4:42 pm

Rabb was nog van de wereld XD
Dacota grinnikte even en dan volgt ze edmunt
Dleonardo zat in zijn stoel
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 4:45 pm

Edmund liep naar de troonzaal en boog lichtjes voor Leonardo. "We hebben een drakenrijder en zijn net geboren draak meegebracht" zei hij, gebarend naar Rabb en Gabi.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 4:50 pm

Leonardo glimlachte triomvol. Dat komt niet zo snel voor tot we iemand te pakken krijgen die nog maar pas rijder is. Die kun je van alles wijs maken. Jij hebt hem gevangen dus je verzorgt hem ook, probeer zijn vertrouwen te winnen of zijn zwakke punt te ontdekken. Zegt hij en hij keek naar rabb en gabi
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 5:04 pm

Edmund knikte. "Oke. Moet ik hem in een cel stoppen..? Dat is namelijk niet de beste manier om iemands vertrouwen te winnen" zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 5:20 pm

Stop hem maar in een kamer dacota wijst je de weg wel. Alles wat je nodig hebt vind je in die kamer wel, mocht hij echt lastig gaan doen kan je hem bedreigen, ik wil nog geen dode rijder zien. Zegt leonardo
Dacota keek de heer aan en boog even en dan loopt ze weg om edmont de kamer te wijzen. Je weet tot je nu toch niet meer weg kan hier he zegt ze dan tegen hem
Rabb kreunde zachtjes de naam van zijn draak
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 5:24 pm

Edmund liep achter Dacota aan. "Waarom zou ik weg willen?" vroeg hij wantrouwend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 5:30 pm

Rustig aan heethoofd. Ik waarschuw je alleen ik heb genoeg mensen gezien die het na eentijdje niks vondenen die probeerde weg te gaan dus je bent niet de eerste tegen wie ik het zeg. Sist dacota terwijl ze voor op liep en ze stopte bij een kamer en gaf hem de sleutel. Laat die jonge niet weg komen anders koomt je het duur te staan zegt ze speels en knipoogde naar hem. Nog andere vragen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 5:34 pm

Edmund pakte de sleutel aan. "Eentje maar," zei hij schouderophalend. "Wat doe jij hier?"

aah ik ben de premiere aan het kijken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 5:42 pm

Ik tha ik doe van alles eigelijk. Zegt dacota op een speelse manier en ze draait met haar hand en heeft een bolletje vuur er in en speelt er even mee. En soms ruim ik het vuilnis op. Zegt ze en keek edmont aan. En gaf hem een kus op zojn wang en dqn loopt ze huppelent weg

Rabb hoorde vaag ietsen hij wilde zijn ogen open doen maar dat ging niet. Gabi sliep enhaar ademhaling was rustig nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 5:50 pm

Edmund keek Dacota met een verwarde blik na. "Waar was dat nodig voor," mompelde hij en opende deur van de kamer. Hij legde Rabb op het bed, deed de deur op slot en ging zelf op een stoel zitten tegen de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 5:55 pm

Rabb sliep nog maar begon waker te worden en dat merkte je aan de bewegingen was aant maken met zijn handen en hij kneep wat met zijn ogen en hij begon te mompelen wat niet te verstaan was
Gabi knipperde met haar oogjes ze had geen pijn meer ze was alleen moe en ze zag rabb en piepte zachtjes maar blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 5:58 pm

Edmund keek naar Rabb en Gabi en dacht na.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 10:04 pm

gabi keek angstig naar edmunt toen ze hem zag zitten bij de deur en ze piepte naar rabb en die kreunde even maar bleef veroeid liggen, en gabi waggelde er heen en ging bij hem liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 10:06 pm

Edmund keek de kamer rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Emptydo jul 07, 2011 10:20 pm

rabb schrikt ineen keer wakker en keek versuft rond zijn hand deed pijn en hij keek naar het teken van zijn draak die wat rood was. wat was er ook weer gebeurt en dan wist hij het weer. gabi vraagt hij hart op en hij komt recht en ziet gabi naast zich liggen gezond en wel en hij slaat zijn armen om hem heen, maar dan merkt hij edmunt pas op, en de kamer. en zijn blik werd rebels, wat moet je snauwt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





dragons and riders - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dragons and riders
Terug naar boven 
Pagina 7 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Fantasy. :: Fantasy.-
Ga naar: