gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 dragons and riders

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14
AuteurBericht
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 09, 2011 10:19 pm

ok...ik ben heel druk geweest dus ik heb niet alles kunen lezen...en ik ben een beetje lui XD...zou iemend een korte samenvatting willen geven van de belangrijkste dingen die zijn gebeurd?

dureon opende zijn ogen...hij had pijn in zijn hoofd, hij voelde dat hij in het bos lag, en brass lag naast hem. 'je bent bewusteloos geslagen. ze hebben de jongen meegenomen.' zei brass tegen hem. direct wilde hij opstaan, maar toen verschenen er lichte vlekjes in zijn beeld en ging hij weer zitten. 'je moet opassen...het was niet zomaar een klap die je kreeg' 'maar we moeten toch iets doen!!' dacht dur fell. 'we kunnen addylynen Rhadi opwachten...mischien kunnen we hem met hun hulp terughalen.' bedacht brass wijs. dureon knikte...'op naar het dorp dan maar'

Rhadi vond de terugweg even eng als de heenweg. met geslote ogen klampte hij zich vast aan de elf die voor hem zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 09, 2011 10:20 pm

Ben ik ok, ik zit nu daar maar hebo internet op mijn mobiel dus reageer af en toe xd

Edmund haalde zijn schouders op. "Ja dat is waar maar ik denk er liever niet aan," zei hij aarzelend.
Addylyn keek over haar schouder naar Rhadi. "Het spijt me van je dorp."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 09, 2011 10:21 pm

sief ga me niet vertellen dat je op je mobiel op deze site zit Razz

Destiney keek Edmund aan. 'Trouwens. Denk maar niet dat dit die situatie van vanmiddag goed maakt.. Ik heb medelijden met je. Maar ik mag je nog steeds niet.' ze grijnsde vals en keek hem aan.


Laatst aangepast door Sanne op za jul 09, 2011 10:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 09, 2011 10:24 pm

dureon liep door het bos, samen met brass. hij zag het bijna liggen.

Rhadi schudde zijn hoofd, zonder zijn ogen te openen. "ik woonde er niet, ik werkte er even...ik ben een vrije dwerg en ik reis het land rond, op zoek naar werk....maar het was erg vervelend dat het vernitigd werd...ik wilde dat ik er eerder was geweest....of dat ik was gebleven om ze te beschermen...geen levend wezen zou zo aan zijn eind moeten komen..."
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 09, 2011 10:25 pm

het heet toch zeker GSMrpg?
Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 09, 2011 10:26 pm

klaasheid schreef:
het heet toch zeker GSMrpg?
Razz


haha niet grappig XD

maar goed sanne is moe en sanne gaat slapen want ik moet morgen ochtend weer vit zijn als ik op Walibi aankom Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 09, 2011 10:29 pm

jammer en weltrusten
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 09, 2011 10:32 pm

Klaas snapt 'm xd Have fun in walibi !

Edmund grijnsde . "Ik vind jou ook nog steeds een bitch" zei hij. "Maar ik wil geen medelijden.
Calloniel landde op de grond in het elfendorp , deze keer al wat vloeiende. Addylyn sprong van zijn rug af.
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 09, 2011 10:37 pm

Dureon en Brass rende het dorp in en zagen dat Addylyn en Rhadi al waren aangekomen. "de mensen jongen!! Rabb!! hij is ontvoerd, en hij had net een jonge draak!!"

Rhadi had kramp in zijn benen en liet zich van de draak af glijden. met een diepe zucht strekte hij zijn benen zodat ze niet zo'n pijn meer deden. toen zag hij Dureon aankomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 09, 2011 10:39 pm

rabb stond op en liep naar het raam en keek er door hij vond het vreselijk opgesloten zitten
gabi keek naar rabb en voelde zich wel wat schuldig maar anderst kon ze niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 09, 2011 10:48 pm

Addylyn keek dureon verbijsterd aan. "Een draak? Sinds wanneer?"
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 09, 2011 10:52 pm

"weet ik niet precies, maar hij had hem nog niet lang...toen kwamen er een draken rijdster, een shade en een man tevoorschijn en namen hem mee...hem en de draak. zo vroeg in hun band zijn ze nog erg kwetsbaar in hun moraal, we moeten NU handelen"

Rhadi herinnerde de jongen nog. "een draken rijder zei je...nou dat is verrassend..en een shade?...hmmm"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 09, 2011 10:54 pm

Moet werken...


`Mooi dan zijn wehet daar over eens.Ik mag jou niet, jij mij niet en nogsteeds mocht je voor mijn voeten staan als ik met iets bezig ben. Serieus ik maak je af.Destiney draaide zich om en wilde de gang uitlopen maar bedacht zich iets. Ze draide zich om en keek naar Edmund. 'Ik benje wat verschuldigd, maar denk maar niet dat ik je nu zo 1 2 3 ga helpen als je in de problemen zit.'

Nu ga ik echt slapen. Trusten schatjes
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 09, 2011 10:59 pm

trusten sannie
---

rabb keek gabi aan. als ik niet doodga aan ontsnappen is het wel ergens gevangen zitten zegt hij en liep naar haar toe en ging bij haar zitten.
het spijt me, maar je bent te roekeloos je moet eerst na denken voor je ontsnapt, zegt ze troostent
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Emptyza jul 23, 2011 7:47 pm

Edmund keek Destiney na en grinnikte.
Addylyn knikte langzaam. "Wat wil je doen?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





dragons and riders - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dragons and riders
Terug naar boven 
Pagina 14 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Fantasy. :: Fantasy.-
Ga naar: