gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 dragons and riders

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 10:42 pm

Edmund knikte langzaam. Hij begreep wat Crystal probeerde te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 10:46 pm

rabb zag wat ze deden, en keek gabi aan, wat heb je af gesproken, vraagt hij in zijn gedachten. ik heb gevraagt of ze je niks doen als we ons overgeven en dat doen ze dus hoe je rustig, zegt gabi tegen hem en bleef hem aan kijken. me rustig houden hallo en me weer laten opsluiten dat wil ik niet dat weiger ik..zo ben ik niet...nooit geweest. zegt hij verdedigent.
en als je zo doorgaat ben je zo gewond of dood en dat wil ik helemaal niet, valt gabi hem in de reden en ze gromt naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 10:47 pm

Crystal gaf Edmund een duwtje in de richting van Gabi en Rabb en ging toen liggen. Ze sloot haar ogen even en hielt toen Gabi goed in de gaten. Destiney plofte neer op de grond. 'Ik voel me niet meer goed worden.' mompelde ze zachtjes. Ze legde haar hand op haar voorhoofd en schudde die. Destiney begreep er echt helemaal niks meer van. Waarom luisterde haar draak niet naar haar? Waarom deed Edmund zo aardig en hielp haar en waarom deed Rabb zo dom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 10:51 pm

Edmund liep naar Rabb en Gabi toe. "Mijn geduld is op, en ik denk dat van hun ook. Als je wilt blijven leven kun je maar beter doen wat we zeggen. Ga terug naar die kamer en blijf daar totdat iemand je komt halen" zei hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 10:54 pm

anders de mijne we....begon rabb maar die werd afgekapt door een luide grom van gabi, en die keek edmunt aan en pakte rabb voorzicht beet tussen zijn kleren en ging op weg naar de kamer.
gabi ben je helemaal gek geworden zet me neer, begon rabb
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 10:57 pm

Crystal keek de 2 na en sloot toen haar ogen. Ze gaapte haar kaken bloot, likte ze af en sloot toen haar bek weer. Ze legde haar kop op haar poten en probeerde wat uit te rusten. Destiney kwam overeind. 'Kan iemand me vertellen wat er hier gaande is? Waarom keert mijn draak zich tegen me? Luisterd dat vervloekte beest van die knul naar haar en hoe kan het dat jij magie kan gebruiken? Je bent nog rijder nog shade.' Ze keek Edmund aan. Ze zag hem gewoon weg niet op de rug van een draak over Alagaesia en omgeving vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 10:59 pm

Edmund draaide zich om naar Destiney en keek haar fronsend aan. "Hoe weet je dat zo zeker?" zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:04 pm

omdat als je een shade was ik je allang gedood had, grinnikt dakota die ineens weer op de fonteinzat en natuurlijk alles had bekeken van een afstandje.

gabi ging met rabb naar de kamer en daar liet ze hem pas los, alsjeblief begrijp het dan, ik wil jou niet dood of gewond hebben zegt ze bezorgt
rabb keek haar aan, dat begrijp ik,,,maar ik ben mij niet zonder mijn vrijheid, zegt hij en hij ging zitten,en gabi legde haar hoofd naast hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:07 pm

'Onder andere... En daarbij komt de meeste rijders die hun draak verloren hebben treken zich terug in de stilte van de nacht.' Ze slikte toen ze dit zei. Haar opa had het gedaan toen hij zijn geliefde Thoss verloor in een gevecht.' Destiney keek Edmund aan. Crystal gromde zachtjes en ongeduldig.


-------------------------------------------------
ik heb een dramasituatie XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:11 pm

Edmund keek met een ruk om naar Dacota. "Je moet mensen niet besluipen," zei hij en zuchtte. Hij keek naar Destiney. "Misschien, maar dat doen ze niet allemaal," zei hij kalm, maar zijn blik was kil en koud geworden.

wat? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:12 pm

dacota grinnikte enkel en keek nieuwschieig toe.en heild haar hoofd schijn

---

oh vertel
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:15 pm

Destiney schrok lichtelijk van deze verandering qua emotie van Edmund. Was hij dan wel degelijk een rijder. Zoals Crystal beweerde?



heel lovelive crisis XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:21 pm

Edmund boog zijn hoofd. Hij draaide zich om en liep zwijgend naar binnen toe.

aawh XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:24 pm

momenteel val ik voor een collega van me die 19 is en in Amersfoort woont. And I know he is singel XD
------------------
Crystal keek op naar Destiney. 'Ga hem achterna!' Destiney keek op naar Crystal. 'Ben je gek? Nog geen 2 uur geleden had ik hem nog tegen een muur geduwd en een mes tegen zijn keel gedrukt.' Crystal schudde afkeurend haar kop. 'Dat is ook echt een Destiney actie.' mopperde ze. 'Ga achter hem aan.' zei ze dit keer rustiger maar dringender.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:26 pm

liefde doet raare dingen
----

dacota keek toe

rabb zat naast gabi
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:28 pm

Dat is tochbgeen crisis, dat is juist leuk!

Edmund liep het kasteel in. Hij zuchtte diep, waar hij ook ging, hij werd altijd wel herrinnert aan wat er gebeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:29 pm

Destiney zuchtte diep en liep toen het kasteel in. 'Edmund!' riep ze. Ze keek zoekend rond. Als ze nou maar wist welke kant hij op was gegaan.


maar hij is een collega van me o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:33 pm

Zulk soort dingen gebeuren zo vaak tussen collega's.

Edmund hoorde iemand zijn naam roepen en liep op het geluid af. "Wat?" vroeg hij toen hij Destiney zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:36 pm

mensjes ik ga slapen. en sannie laat liefde gewoon komen.Wink
trusten
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:38 pm

Stef dan spreek ik je over twee weekjes want ik ga morgen op vakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:39 pm

truste sweety <3 spreek je morgen avond wel weer. Ik kijk wel even wat ik ga doen Razz
Sief ik ga ook slapen, morgen weer werken. Ik zie jou dan 4 weken niet want wanneer jij terug bent ga ik op vakantie voor 2 weken dus... fijne vakantie en see cya <33
---------------------
Destiney keek naar Edmund ze haatte het om haar excuses aan iemand aan te bieden. Maar ze moest accepteren dat hij er was en blijkbaar deed Crystal dat al dus waarom zei niet ook. 'Ik eehm.. was gevoelloos.' zei ze terwijl ze naar haar voeten keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyvr jul 08, 2011 11:56 pm

Edmund zweeg even. "Maak je er niet druk om," zei hij uiteindelijk. "Ik draag nogal wat bagage meg me mee, dat is gewoon hoe ik ben."

Fijne vakantie dan!
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyza jul 09, 2011 11:46 am

fijne vakantie al sifra <3
----

rabb zat tegen gabi aan en hij vond het vresselijk tot hij hier moest blijven hij was ieamnd die veel rond zwierf en dat allenmaal, en nu nu moest hij gedwongen hier blijven iets tegen zijn wil. gabi keek rabb schuldig aan en sloeg haar vleugel rond hem troostent, je weet tot ik het deed voor je bestwil fluistert ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyza jul 09, 2011 10:04 pm

'Edmund het is niet niks.' zei Destiney terwijl ze hem aankeek. 'Als je het gewoon had gezegd, iets had laten weten...' Ze keek naar de grond. Ze voelde zich lullig tegenover hem. Ze liep naar het raam en keek naar Crystal die tevreden haar been schoonmaakte op de plek dat Rabb haar met de stok had geraakt.



I thought you where gone sifra :O
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Emptyza jul 09, 2011 10:13 pm

rabb zat nog altijd bij gabi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





dragons and riders - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dragons and riders
Terug naar boven 
Pagina 13 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Fantasy. :: Fantasy.-
Ga naar: