gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 dragons and riders

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 9:23 pm

Edmund liep naar buiten toe en zag Rabb bij Destiney en Crystal. Hij zuchtte. "Geweldig," zei hij op spottende toon en liep op ze af.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 9:28 pm

rabb keek naar de draak en dan naar desteny waarom moest hij overal de vijand tegen het lijf lopen, dat beslis ik nog altijd zelf, en daarbij onkruid krijg je niet zo snel klein, zegt rabb en hij wist tot hij een draak niet aan kon maar een rijder misschien wel en hij beukte desteny om, aangezien hij zeket wist tot hij edmunt niet om ging krijgen die was grote dan hem
gabi begon te vliegen hoger en hoger
----

aaah ben die uilenfilm aant kijken geweldigXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 9:31 pm

Destiney keek op toen ze Edmund zijn stem hoorde. 'Ooh jah tuurlijk. Had het kunnen weten.' ze keek Edmund niet begrijpend aan. 'Je kan hem niet eens bij je houden? Wat ben je voor een persoon als je niet eens een zwakke rijder aan kan?' Crystal keek naar Destiney. 'Wees eens aardig voor die knul.' zei Crystal geïrriteerd terwijl ze Rabb in de gaten bleef houden. 'Nee dat doe ik niet. Hij verpest alles!' zei Destiney. Terwijl ze dat zei wees ze naar Edmund ter verduidelijking. Op dat moment werd ze omzei gebeukt door Rabb en Crystal gromde kwaad naar hem. Ze liet dreigender haar tanden zien en liep langzaam op Rabb af. Alsof ze hem elk moment kon aanvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 9:34 pm

Edmund negeerde Destiney met rollende ogen. Hij liep op Rabb af en trok het mes wat Destiney eerder naar hem gegooid had. "Je krijgt wel een hele hoop boze mensen achter je aan. Of draken," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 9:36 pm

rabb keek van crystal naar edmunt. en dan een oorverbovent gebrul en gabi lande als volwassen draak tussen crystal, edmunt en rabb in, blijf van hem af, brult ze in hun gedachten.
rabb kwam recht en ging dichter bij gabi staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 9:40 pm

'Dwaas kleintje.' zei Crystal. Ze sprong op de zwarte draak af en beukte haar tegen de grond aan. 'Je bent dan wel groot nu.' ze hapte naar haar nek. 'Maar je bent zwak.' opnieuw hapte ze naar Gabi haar nek. 'Je kan het niet winnen en dat weer je best.' Ze brulde oorverdovend luid en keek Gabi dreigend aan. Destiney zat een beetje versuft op de grond. Ze voelde aan haar hoofd. Die was warm. Had ze iets geraakt? Een steen ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 9:41 pm

Edmund liep naar Destiney en hees haar aan haar arm overeind. "Geen tijd om te suffen nu," zei hij kalm. Hij keek naar Rabb. "Wat wil je doen, het is overduidelijk dat je draak nog niet sterk genoeg is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 9:43 pm

niet verder gaan, ben over 5 minuutjes terug. mijn maag begint te protesteren :S
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 9:47 pm

gabi voelde hoe ze op de grond viel, ik zal alles doen om mijn rijder te beschermen, dat moet jij toch ook weten, sist ze terug en zeontweek de beet en ze bijt dan ook richting haar nek. en ze bleef op rabb letten terwijl ze met haar staart ook uit haalde naar crystal
rabb keek edmunt dreigent aan. en dan rent hij naar de 2 draken toe en pakte een stuk tak die scherp was en rende tot dicht bij genoeg van crystal en stak die in haar achter been. BLIJF VAN HAAR AF...schreeuwt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 9:52 pm

Crystal draaide zich om en haalde met haar klauw uit naar Rabb. Ze hapte naar hem maar probeerde hem niet te raken met haar tanden. Het was meer een teken dat hij zich er niet mee moest bemoeien. Ze haalde de tak uit haar been en smeet die met volle vaart weg van zich. Dan kijkt ze weer naar Gabi. 'Luister ik hem geen zin dat miezerige rijdertje van je te doden dus zeg hem dat hij zich er niet mee moet bemoeien.' zei ze dreigen tegen Gabi. 'Je bent minstens 3 jaar jonger dan ik en dat weet je. Ik ben ouder, sterker en heb meer ervaring met het eraf scheuren van een kop dus ik zou maar oppassen met wat je doet.' Haar stem klonk alles behalve vriendelijk.
Destiney wilde zich het liefste los trekken maar ze had het gevoel dat ze dan meteen weer om zou vallen. Het duizelde haar een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 9:55 pm

Edmund keek naar Crystal en Gabi. Het leek hem het slimste of zich er niet mee te bemoeien, de draak zou het best kunnen oplossen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 9:58 pm

gabi keek rabb aan, ze is te groot ga nu. en dan habt ze naat crystal, het kan me niks schelen wat je bent, ik doe wat ik moet doen waarvoor ik uit hwt ei gekomen ben, sist ze en ze kwam overeind en sloeg weer met haar staart
rabbkeek toe hij kon niks doen. hij wust weg... en hij rende richting de muur die rond de poort zat en hij begon te klimmen al ging het moeizaam
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 10:03 pm

'Mensen kinderen. Die knul is suïcidaal...' mompelde Destiney geïrriteerd. Ze keek naar hem en wilde hem achteraan gaan maar hij had haar goed weten weg te duwen. Ze zocht steun aan de dichtstbijzijnde waterspuwer en vloekte.
Crystal keek Gabi aan. 'Ik zou maar beten weten wat je doet kleintje. Momenteel ben je de jongste draak wat zoiets betekend als: je bent de zwakste en de eerste die zal sterven als je domme dingen gaat doen en andere draken aan gaat vallen.' Ze voelde een steek in haar achterbeen maar negeerde de pijn zoals ze altijd deed en bleef Gabi aan kijken. Ze moest haar manieren voor oudere leren. Ze wilde haar niet dood ze mocht haar gewoon niet. Maar als ze zo door ging zou ze het nog geen week vol houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 10:04 pm

Edmund rende op Rabb af en greep hem bij zijn been vast. "Mooi niet knul," siste hij en probeerde hem naar beneden te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 10:07 pm

zoals ik eerder zij ik weet wat ik doe ik bescherm mijn rijder, zegt gabi en het kon haar niks schelen totze een oudere voor zich had staan sterker of wat dan ook, en ze brulde naar crystal en haalde uit met een klauw...maar dan richte ze haar aandacht op edmunt en haalde uit richting hem met haar staart

rabb heild zich met moeite vast en probeerde edmunt weg te schoppen en hij keek naar gabi...
----
brb even hond uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 10:13 pm

Crystal zwiepte haar staart tegen Gabi aan. 'Hou je aandacht erbij kleintje. Luister. Jullie zijn in de minderheid en dat weet je zelf donders goed. Ik zie het in je ogen.' Crystal keek Gabi doordringend aan met haar fel paarse ogen. 'Het beste wat je momenteel kan doen is je overgeven en laten gebeuren wat er gaat gebeuren.' zei ze rustig. Ze keek opzij naar Rabb. 'Je rijder kan ook nergens heen. Hij is nog te zwak. Nee. Het zal jullie dood worden als hij probeert te vluchten. 'Sterft hij dan sterf jij en dat weet je ondanks dat je het zou willen negeren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 10:18 pm

"Thrysta vindr," zei Edmund en stuurde een luchtbal met grote snelheid op Rabb af.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 10:23 pm

Maar ze doen hem pijn en iets tegen zijn wil, en als we overgeven nu wordt hij zeker gestraft. Dat zul jij toch ook weten. Sist gabi gromment maar je hoorde de wabhoop in haar stem.
Rabb klimde hoger en zag de luchtbal niet aan komen en wert geraakt en viel naar beneden toe iets meer dan w meter.
Gabi werd er door afgeleid en brulde dreigent naar edmunt en ging nu op hem af
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 10:29 pm

Crystal beukte Gabi opzij net voordat zij Edmund kon raken. 'Luister nou eens! Je maakt het door je gedrag alleen maar erger voor hem!' Ze keek haar aan. Ik weet hoe het is als je rijder gewond is of word aangevallen. Maar je kan niet altijd wat doen. Dat kan hem of haar juist meer in gevaar brengen.' zei ze vel.
Destiney wist niet wat Crystal aan het doen was. Maar voor haar gevoel hielp het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 10:32 pm

Edmund haalde opgelucht adem. Hij liep naar Rabb toe en hees hem aan zijn kraag overeind. "Genoeg gehad, of wil je misschien nog meer?" zei hij op een ijzige toon. Hij was het zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 10:34 pm

zorg tot ze hem geen pijn doen en ik stop pas,sist gabi en ze habte dreigent naar crystal maar het was niet aanvallent alleen om tijd te winnen, en ze liet een grommend geluid horen

rabb voelde hoe hij overeind werd getrokken en hij probeerde zich los te trekken en als dat niet gaat haalt hij uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 10:36 pm

Crystal keek naar Gabi. 'Zorg dat ik hier geen spijt van ga krijgen.' zei ze waarschuwend waarna ze van Gabi afging en Edmund in zijn kraag greep. Ze hees hem in de lucht waardoor hij Rabb wel los moest laten. Destiney volgde het allemaal niet. Het was een beetje wazig voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 10:37 pm

Edmund spartelde tegen. "Wat doe je!" zei hij kwaad en probeerde los te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 10:40 pm

rabb sloeg mis omdat edmunt werd opgetilt en hij keek verbaast,,,en dan naar gabi
gabi keek crystal dankbaar aan en ze gaat dan liggen in teken van overgaven en keek naar rabb. hoe je gedeist en kom hier bij mij, ik wil niet tot ze je pijn doen, doe rustig even en luister wat ze te zeggen hebben voor nu, zegt ze bevelent maar ook smekent tegen hem
rabb hoorde het en ging naar haar toe en bleef dicht bij haar staan en hij hijgde lichtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Emptyvr jul 08, 2011 10:41 pm

'Crystal je hebt de verkeerde!' riep Destiney naar de grote witte draak. Deze brieste enkel en keek naar Gabi. 'Zorg dat hij zich gedeisd houd. En dat hij vooral niet vlucht.' Ze zette Emund op de grond en keek hem toen met grote ogen aan. Ze gromde lichtjes maar niet als dreiging ofzo maar als verontschuldiging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





dragons and riders - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragons and riders   dragons and riders - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dragons and riders
Terug naar boven 
Pagina 12 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Fantasy. :: Fantasy.-
Ga naar: