gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gladiator rpg wie wil?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 8:17 pm

ik wil graag een rollenspel over gladiatoren en romeinen en de hele mik mak.
dus wie wil
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 8:25 pm

ik wil wel maar dan neem ik een zo een rijke luis kind en een gladiator Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 8:27 pm

wil je dit rpg doen dan?
ben er helemaal door in de stemming van mijn boek XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 8:29 pm

ja is goed. zit alleen te bedenken of ik 2 meiden neem of een jongen en een meisje...
ik wil zoiezo een gladiator als meisje Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 8:32 pm

ik neem sowizo een jongen en een meisje. de jongen is een gladiator en het meisje een romein een denken of ze rijk is of prinses of iets dergelijks
ps blijf je nu lang on?
ik ga een romeinse naam maar eens op zoeken
--------------------

naam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
rang:
verleden:
sterkstepunt:
zwakstepunt:
extra:
door:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 8:34 pm

lieve schat ik moet morgen werken dus ik heb geen idee hoelang ik nog online blijf...
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 8:44 pm

oooh tja werken gaat voor :p
dan maak ik eerst even mijn rol en naam komt later welXD

naam:
leeftijd:19
uiterlijk:zwart warrig haar, licht grijze ogen, gespiert maar niet lelijk maar mooi gespiert, hij is ongeveer 1.80 lang en heeft hier en daar wat littekens lopen
innerlijk:hij is erg koppig en rebels, maar dat hebben ze hem toch grotendeels en met moeite de kop kunnen in drukken, hij zegt nu alles beleeft maar wel recht voor de raap, hij is makkelijk op stang te jagen en erg roekeloos aangelecht dat hem snel in problemen brengt net als zijn nieuwschierigheid, hij vertrouwt bijna niemand meer, met een paar uitzonderingen er tussen, hij praat wel gewoon met iedereen maar je merkt meteen aan hem of hij je moet of niet
rang:gladiator
verleden:hij is rond zijn 10 op de gladiator school terecht gekomen waar ze hem vlink onder handen hebben genomen, zodat hij manieren kreeg, maar ook leerde vechten. hij is een erg gewilde gladiator omdat hij een show maakt van de gevechten zo als ze willen maar daarna ook nog wel eens met de bewakers, maar als zijn meester komt is hij zo rustig,
sterkstepunt: zijn roekeloos heid en door zettings vermogen
zwakstepunt:blinde woede en nog iets bedenken
extra:ehmmm
door:feniks
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 8:53 pm

je merkt mijn rollen wel want ik heb geen zin om lijstjes te gaan invullen.

Dit is in iedergeval Camiël afgekort Cam. Hij is een rijke jongen: Cam

Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 8:56 pm

Marcial afgekort naar marc spreek je uit als mark en betekent heel toepasselijk rebel

oke is goed beginnen dan maar. em mijn meisjes rol is een goede bekende van de keizer gewoon
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 9:07 pm

en dan heb je Lucindia oftewel: Luce. Ze was eerst een slaaf van de een of andere hoge piet. Maar ze werd onhandelbaar dus hadden ze haar bij de gladiatoren gevechten toegevoegd. Ze is een van de enige meisjes daar en de meeste mannen denken dat ze haar makkelijk aan kunnen maar ze heeft door haar tijd bij haar eigenaar een haat voor jongens/mannen gekregen en daardoor anders dan je zou denken.
Vaak word ze tegen dieren ingezet, maar ook wel eens tegen jongens.

haar kleren
uiterlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 9:13 pm

oke coole kleding ik laat dadelijk ook een plaatje zien
-------------

marc lag op zijn stro bedje, soms verdiende je beloningen na zo veel gevechten, het was niet veel maar toch iets, zo dacht hij altijd en hij rolde zich op zijn zij. hij had morgen een gevecht had hij vandaag te horen gekregen een van die hoge pieten van rome was jarig en wilde een feest waarbij zijn gasten vermaakt werden, nou dan kon hij dat krijgen toch. hij moest even grijnzen om zijn gedachten, maar dan hoort hij iets en keek op en zag tot onder de tralies door zijn eten was geschoven en hij liep er heen en raapte het op

juna zat voor haar salon tafel en ze keek in de spiegel terwijl een van de diensmeisjes haar haren was aant vlechten, en ze keek uit naar het veest van morgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 9:20 pm

Lucindia zat ineen gedoken in een hoekje van haar ''cel''. Ze hadden geen aparte vrouwen gedeelte die werd ze dag in, dag uit aangestaard en toe geroepen door irritante jongens die achter tralies zaten en zelfs door de bewaking. Ze ergerde zich eraan maar bekeek het zo: wanneer ze de kans kreeg zou een van hun hun hoofd verliezen, en dan zou ze niet twijfelen. Ze grinnikte bij die gedachte. De enige gedachte die haar een beetje kon opbeuren in dit godverlaten oord.

Camiël liep door het centrum van de stad. Aan beide armen had hij een meisje die ongeveer 3 jaar jonger was dan hijzelf. Hij was onderweg naar het badhuis. Zodat hij de dag daarop goed tevoorschijn kwam. Wanneer ze naar de gladiator gevechten zouden gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 9:26 pm

toen marc de pap op had schuifde hij het aan de kant en ging hij bij de tralies staan wetent tot hij en een paar andere die morgen ook gevecht hadden mochten trainen ondertoezich op het oefen veld, en hij wachte ongeduldig hij heild niet van stil zitten en wilde liever bezig zijn dan hier in dit hok te lopen piekeren. en dan zag hij 2 bewakers komen en die haalde hem er uit.

2 andere bewakers stopte bij luce en keken op haar neer, zo mopje tijd voor je training. dus opstaan nu. zegt de bewaker spottent en de andere moest grinniken

juna was eindelijk klaar met haar haren doen en deen een andere jurk aan met de hulp van haar bediende en ging daarna weg, ze ging naar haar vader die ad gezegt tot ze een cado gingen uit zoeken voor de jarige van morgen

(zullen we doen tot camiel jarig is morge)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 9:31 pm

ja is goed Wink
-----------------
Lucindia keek niet op of om en besteedde totaal geen aandacht meer aan de 2 bewakers. Ze bleef rustig op haar plek in het hoekje van de cel zitten en hielt haar ogen gesloten. Ga gewon weg en laat me met rust dacht ze en dat merkte je ook wel een beetje aan haar gelaatstrekken. Ze mocht vooral de bewakers hier niet want die dachten altijd dat ze alles waren.

Camiël liep het bad huis in. De gedachten aan zijn verjaardag morgen maakte hem altijd wel vrolijk. Hij zou 21 worden, een man in de familie en de oudste zoon van een behoorlijk rijk en bekent stel in Romen. Hij nam afscheid van de meiden die hem hadden begeleid. Nu liep hij naar een hokje waar hij zijn kleren uitdeed en een fluwelen badjas aan. Hij liep de badruimte binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 9:36 pm

marc ging onder de begeleiding het oefen veld op en daar stond zijn vertrouwde zwaard al klaar en hij pakte hem terwijl de 2 bewakers op een afstnadje toe keken toen hij zijn bewegingen ging oefenen en ze lette heel goed op hem. ook al waren er overal hekken om heen niemand mocht weg komen. en hij haald uit naar de paal voor hem

de bewaker keek dodelijk naar luce en sloeg toen met de zweep vlak naast haar voeten. ik zeg het niet nog eens slavin, sist hij dreigent

juna was blij toen ze haar vader zag klaar staan en ze begroete hem en gaf hem een kus op zijn wang en ging toen samen met hem naar hun koets. weet u iets vader waarmee camiel blij zou zijn. vraagt ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 9:41 pm

Lucindia keek langzaam op. Ze trok haar wenkbrauw op en kwam langzaam overeind. 'Waarom zou ik meegaan? Ik ga alleen mee als ik op een van jullie mag oefenen.' Ze grinnikte bij de gedachten die bewaker kort en klein te krijgen. Maar ja dat zal wel weer niet.

Camiël deed zijn badjas uit en liet zich in het warmen water zakken waarna er een jonge dame van ongeveer 16 achter hem kwam zitten en zijn schouders begon te masseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 9:47 pm

de bewaker grinikte, nee helees dat mag niet nee, maar een andere slaaf is aant trainen wie weet mag je tegen hem vechten, ik kan het voor je na vragen, zegt hij met een grijsn als hij er aan dacht tot marc tegen een meisje moest vechten. maar als nog kom je nu mee, zegt hij dreigent en trok haar de cel uit en duwde haar ruw naar voren toe.

marc was aant oefenen

juna was met haar vader aant winkelen. ze wist nog steeds niet wat camiel graag zou willen hebben. ze had wel al een mooie jurk voor mogen gehaalt en zieraden, en ze was aant denken
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 9:54 pm

Toen de bewaker dit deed draaide Lucindia zich vliegensvlug om en legde een scherp gekartelde steen, die ze dagenlang verborgen had gehouden, tegen de hals van de bewaker. 'Dat je me mee wilt nemen, prima. Dat je dreigt met een zweep goed. Maar je blijft met je poten van deze dame af , begrepen.' Haar ogen hadden niets onschuldigs en verlegen meer, maar eerder iets uitdagend's.

Camiël sloot zijn ogen en genoot van de zachte aanrakingen van het meisje. Toen ze bij zijn schouders klaar was legde ze zijn hoofd op haar schoot en begon ze zijn slapen te masseren. Camiël hielt zijn ogen gesloten en relaxte.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 10:03 pm

de bewaker had dit niet verwacht en bleef stil staan en luisterde naar haar woorden. jij moet gewoon luiteren sist hij kwaad en dreigent tegen haar maar hij deed niks omdat ze die steen had. maar de andere bewaker greep in en pakte luce dij haar haren en pakte ook haar pols waar in ze de steen ook vast had en trok die weg en toen hard aan haar haren. hoe durf je zo te doen slavin, leer je plek kennen, sist hij en dan schopt hij de steen uit de handen, en tilde haar goed recht en hij gaf haar een fikse mep in haar gezicht. en nog een en nog een. jij geeft ons geen bevelen...spreek niet voor je beurt. sist hij vel.

marc was aant trainen toen hij veel gejoel hoorde en hij keek naar de binnenplaats en kon net zien tot een bewaker ruzie had met een slaaf of beter gezegt een slaaf zijn plek aant wijzen was. en hij voelde de afschuw naar boven komen, een ewaker keek ook even om en grinnikte, jij hebt dat al geleert he marc, sist hij, en marc keek hem dodelijk aan en bleef kijken

juna had een idee en legde het voor aan haar vader en gie glimlachte en knikte instemment en gaf haar het geld er voor en juna ging richting de winkel met haar vader achter zich aan
-----------

ben zo terug even met de hond uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 10:11 pm

Lucindia haar gezicht bewoog mee met de meppen om ze zo min mogelijk te voelen. Ze keek de 2de bewaker recht aan en grijnsde echter. 'Je plek leren kenen. Moet jij nodig zeggen. Jullie hebben zelf geen plek meer. Je vrouw heeft je uit huis gezet. Zo is dat met alle stakers hier.' Ze bereidde zich voor op nog een mep. Maar dat kon ze wel hebben. Ze zat toch al onder allemaal kleine littekens.

Camiël genoot zichtbaar van de massage die hij kreeg van het meisje. 'Dit mag je vaker doen.' zei hij zachtjes terwijl ze door ging met hem te masseren. Ze giechelde zachtjes. 'Je vader heeft gezegd dat ik je extra moet verwennen meneer.' zei ze terwijl ze door ging met het masseren.


oke Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 10:28 pm

de ewaker werd nog boer en hij gaf haar nog een flinke mep en toen haalde hij zijn zweep uit. ik zal jou eens de mons snoeren kleine valse slang. sist hij en hij duwde haar op de grond en de andere heild haar vast en hij rekte zich recht en heif zijn hnd en liet de zweep met en fikse klap neer komen op de rug van luce, en even later gaf hij nog een slag. en vele slaven schreeuwde van alles, sommigen gaven de bewaker gelijk en andere schelde hem weer uit.

marc zag tot het menis werd en hij liep tot aan de tralies en hij keek toe en begon nu ook mee te schreeuwen en hij vervloekte die bewakers in meerdere talen die hij kon.
zijn bewakers begonen hem weer uit te kafferen.

maar dan klink een kille dreigende stem over het hele terein en iedereen is op slag stil, het was de lanista of beter gezegt de eigenaar van de school. ik wil geen woord meer horen van niemand niet, en hij keek naar luce. hij kende haar achter grond wel, als jij niet snel zorgt tot je op het oefen terein bent laat ik je een nacht bij de mannen slapen dreigt hij danvoor hij verder liep

juna had haar caudo ge kocht het was een roet zwarte herders hond hij was niet zo oud maar ookniet echt een pup meer, ze vond een waakhond weliets toepasselijks voor hem aangezien camiel ijna alles al had, maar dit wist ze niet zeker
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 10:36 pm

Luce had licht gekreund toen de zweep op haar rug was neer gekomen. Ze lag lichtjes te hijgen. Toen ze hoorde wat de eigenaar zei zag je een onmiddellijke angst opkomen. Ze keek naar de mannen achter tralies en toen naar een stel bewakers die andere slaven in bedwang hielden. Ze wist niet wat ze erger moest vinden. Een nacht bij de slaven, of een nacht bij de bewakers. Bij geen van beide zou ze haar ogen ook maar 1 seconde dicht doen.
Ze bleef verdoofd van angst op de grond liggen, de zweepslagen nog na schroeiend op haar rug.

Camiël dacht aan het gladiator gevecht wat ze voor hem zouden regelen. Het zou vast prachtig worden om te zien. Ze hadden aan Lanista gevraagd er iets spectaculairs van te maken. Hij wist dat die man hem een prachtig gevecht liet zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 10:41 pm

de lanista keekneer op luce met een dreigende blik in zijn ogen, ik zeg het niet nogeens, sist hij dan waarschuwwenden hij liep verder en keek achterom of ze ook nade oefen terain ging, endaarna stopte hij bij een man waarmee hij begon tepraten iets over de voeding totdiemeet calorie moest bevatten voor de genen diemorgen moesten verchten

marc keek nogsteeds ij detraliestoeen hij zag de lanista. hij moest die man niet en hij ging weg bij de traliesen begon weer te vechten met de paal

junaging naar huissamenmethaar vaderen het caudo ze was er behoorlijk trots op
-------

volgendedagdoen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 10:49 pm

is goed.
------------
Lucindia zat in haar cel, ondanks dat ze toch in haar eigen cel had mogen blijven had ze die avond geen oog dicht gedaan. Ze was onrustig en de plekken op haar rug, waar de zweep haar had geraakt, waren open en jeukte verschrikkelijk. Ze keek door het tralieraampje naar buiten hoe de zon opkwam. Haar ogen stonden somber. Dat kon je haar ook niet kwalijk nemen. Sinds haar 5de was ze slaaf geweest, op haar 14de werd haar trots afgenomen door de zoon van haar vorige eigenaar, die 4 jaar ouder was dan zei, en sinds een jaar zat ze in een vochtige cel die stikte van de ratten en moest ze dag in dag uit vechten voor haar leven. Nee niet wat je kan noemen een meisjes droom.

Camiël sliep nog. Hij lag in zijn hemelbed en was nog ver weg in dromenland. Toen de zon helemaal op was kwam een bediende zijn kamer binnen met een groot dienblad met een ontbijt, een aantal kaarten en een paar kleine cadeautjes. Het voorloop van de vele die hij die dag zou krijgen. Ook had ze een net Wit pak bij zich dat ze voorzichtig over een stoel hing.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Emptyza okt 01, 2011 10:57 pm

marc werd wakkertoende zon door het raampje in zijn gezicht scheen en hij stond langzaamrechten rekte zich uit, vandaag was weer eens zoon dag, een dagom zich te ewijzen en zijn mond goed open te trekken tegen die rijkeluizemensen. en hij keekeven over de binnenplaats heen en daarna begon hij zich op te drukken en zijn spieren uit te rekken, hij zou zich bewijzen, en het de gode moeilijk maken.

juna werd ook wakker en zag tot de zon al op was en ze ging haar bed uit en ging zich klaar maken met behulpvan haar bediende, ze deed haar mooie nieuwe jurk aan en haar haren werden mooi en goed gedaan en daarna werd ze op een natuurlijke manier op gemaakt. ze bekeek zich eens goed in de spiegel en ze was tevreden en daarna ging ze naar de eet kamer voor het ontbuit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gladiator rpg wie wil? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gladiator rpg wie wil?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 18Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9 ... 18  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: