gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 point break a&s

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 10:35 pm

oke we kennen het verhaallijn alleen wat aangepast he:p

vul in

naam:
achternaam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
extra:
door:
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 10:39 pm

Wie wil jij zijn?Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 10:43 pm

die agent:p gister toen ik die film eens goed bekeek moest ik eigelijk aan try denken die is ook wel zo alleen erger:p

maar vraagje als jij dat meisje speelt he wil je ook haar broer spelen, of doen we dat omstebeurt

ik wil ook nog wel een gewone dubbel rol nemen die in de bende zit
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 10:47 pm

Ik speel ook de broer wel:)

naam: Riven
achternaam: Pendragon
leeftijd: 17
uiterlijk: Lang donkerbruin haar, grijze ogen, slank, egale huid
innerlijk: Avontuurlijk, zee verslaafd, vrolijk,
extra:
door:Anniek

naam: James
achternaam: Pendragon
leeftijd: 21
uiterlijk: bruine krullen, donkere ogen, gebruinde huid(surfer hea), gespierd
innerlijk: Vriendelijk, sociaal, houd van adrealine
extra:
door:Anniek
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 10:56 pm

naam:rogue armo black
achternaam:bouns
leeftijd:19
uiterlijk:zwart warrig haar dat tot zijn oren komt, hij is niet echt bruin maar echt wit is hij ook weer niet, hij is wel gespiert en heeft een stevig lichaam
innerlijk:vriendelijk, koppig, roekeloos, is niet bang op gestelt en gaat geen uitdaging uit de weg
extra:hij heeft die blik:p
door:feniks

naam:harm
achternaam:skywalker
leeftijd:20
uiterlijk:blond stekelig haar, groene ogen, gebruint,
innerlijk:slim, eigenwijs, aardig alleen voor mensen binnen de bende tegen andere is hij meestal niet zo aardig in het begin, maar verder is hij oke
extra:
door:fenks
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 10:58 pm

Jeah beginnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 11:01 pm

rabb had zijn surfplank vast en keek na de zee, niet te geloven tot hij moest gaan surven al moest hij het eerst leren en hij zuchte en liep met zijn rode surfplank de zee in. en begon te peddelen(dat ging nog)

harm lag op zijn hand doek en gaapte hij had net gezwommen en was nu aant op drogen in de zon
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 11:14 pm

James lag naast Harm op het strand, half in slaap. De warme zon prikte op zijn huid en dat gaf een fijn gevoel.

Riven kwam uit het water en drupte. Ze zag Harm en James liggen en lachend liep ze naar hen toe en drupte ze plagend nat.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 11:19 pm

RIVEN. ik was net bijna droog klaagt harm en keek even naar riven met een prul lip waarna hij weer ging ligen en zuchte

rabb zag een golf aan komen en begon te peddelen en ging staan maar nog geen 2 seconden en hij viel en ging kopje onder en bleef door de golf onder water
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 11:24 pm

Riven had naar het water gekeken. "Fuck, volgens mij verzuipt er een beginner!" riep ze en ze greep haar surfboard en peddelde naar de plek waar de jongen verdwenen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 11:37 pm

harm keek even op, en schudde zijn hoofd, laat hem gewoon verzuipen grinnikt hij hij kwam vaker hard uit de hoek.

rabb probeerde boven water te komen kaar het lukte niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 11:43 pm

Riven zag uiteindelijk iets donkers in de golven en ze dook het water in en ze greep Rabb bij zijn arm en trok hem mee naar boven en legde hem op haar surfboard. "Hou je vast" mompelde ze terwijl ze naar de kust zwom.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 11:46 pm

rabb voelde hoe iets heb boven trok en dan op een plank legde en hij heild zich vast en hoeste, terwijl hij wat heilp om mee na de kant te zwemmen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 11:49 pm

Uiteindelijk kwamen ze op het strand en Riven liep langs hem heen. "Ben je gek geworden?! Het is levens gevaarlijk om hier te surfen als je het nog niet kan." zei ze enigzins geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyzo jan 09, 2011 11:59 pm

en waarom zebben ze het me dan niet in die winkel waar ik dit bord en mijn surf spullen kocht, zegt hij geititeert terug en ging met een hand door zijn haren, ehm...bedankt tot je me geret hebt, zegt hij dan als hij recht komt

he je zusje heeft die beginer geret, grinnikt harm dan tegen james en hij keek naar riven die bij rabb stond
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyma jan 10, 2011 12:47 am

"Ze is te goed voor deze wereld." mompelde James en hij keek ook. "Ze had verpleger meoten worden, dan had ze pas levens kunnen redden."

"Kijk in de toekomst in ieder geval uit." mompelde Riven afkeurend en ze ging terug naar de jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyma jan 10, 2011 6:19 pm

harm grinnikt, daar heb je een punt zegt hij en keek riven aan als ze aan gelopen komt, wie weet moet je strand wacht worden grapt hij dan

rabb keek riven na en dacht na en zag ook tot ze bij een groepje survers ging staan of eerder een deel er van, misschien wilde hij haar leren surven maar hij ging niet vragen dan hij kon beter morgen vroeg komken en hij keek na de zee toen hij zij surfplan op raapte
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyma jan 10, 2011 6:22 pm

"Wat zijn we weer grappig." mompelde Riven en ze plofte naast hem neer. "Je kan toch niet zomaar iemand laten verdrinken als je het ziet gebeuren?!"

"Makkelijk, moet hij maar de borden lezen met 'gevaar' erop" zei James schaapachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyma jan 10, 2011 6:27 pm

en riven liever wij weten toch als niemand beter tot surven maar voor bepaalde mensen is weg gelecht zegt hij dan en ging gemakkelijker liggen

rabb keek na de golven, hijj wilde het zo graag nog eens proberen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyma jan 10, 2011 6:38 pm

Riven rolde met haar ogen. "Misschien heeft hij ook wel talent. Alsof jullie de eerste keer zo stevig op die plank stonden!" zei ze geirriteerd.

"Bijdehandje" zei James lachend. "Daarom ben jij nou mijn favoriete zusje!"

ik ga eten
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyma jan 10, 2011 6:46 pm

harm grinnikte, als jij heb binnen een week leert surven geloof ik je maar anders betwijfel ik het of hij talent heeft, zegt hij dan uit dagent en hij knipoogte naar james

rabb zachte en liep na de douce daar en ging er onder staan en hij waste zijn zorgen weg
---


smakelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyma jan 10, 2011 8:03 pm

"klinkt als een vette weddenschap" zei James geamuseerd.

"oké, ik ga die gast leren surfen en jullie bedenken wat ik krijg als het lukt!" zei ze
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyma jan 10, 2011 8:07 pm

oke zullen we doen, en we bedenken ook wat wij krijgen als hij volgende week niet surft,zegt harm opgewekt, hmmm zegt hij bedenkelijk, oh en de week gaat vandaag al in grijnst hij dan

rabb stond nog even onder de douce en kwam er dan uit en droogt zich af
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyma jan 10, 2011 8:16 pm

"dan kan ik beter beginnen" zei Riven en ze rende nAar de douches en ging voor rabb staan. "hej gast, zin om les te krijgen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Emptyma jan 10, 2011 8:24 pm

rabb keek verbaast op vanonder zijn handdoek waarmee hij net door zijn haren ging, hey jij bent het, segt hij dan en legt de handdoek over zijn schouders heen, jah het lijkt me leuk om les te krijgen,...maar waarvoor kom je daar ineens mee aan om geld te verdienen,...niet tot dat een probleem is, volgt hij er snel achteraan, ik vroeg het me af om dat je eerst weg liep, zegt hij en ging beschaamd met een hand door zijn haren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





point break a&s Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
point break a&s
Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: