gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 point break a&s

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyza jan 15, 2011 1:15 am

"Tuurlijk niet." zei Riven grijnzend. "ken je trouwens al wat mensen hier in de buurt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyza jan 15, 2011 1:20 am

alleen wat collega's maar verder niemand eerlijk gezegt zegt rabb naar waarheid terwijl hij zich begon af te drogen en dan een shirt aan deed op zijn zwembroek
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyza jan 15, 2011 1:22 am

"Vanavond is er een feest, je mag wel met me mee als je wil" zei Riven en ze keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyza jan 15, 2011 1:27 am

rabb keek riven wat verbaast aan,echt..nou ehm...zegt rabb dan ineens wat terug getrokkener terwijl hij na dacht, ik heb niks te doen dus ik kan mee, maar vinden jou vrienden dat niet erg, vraagt hij dan en je merkte tot hij zich niet wilde op dringen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyza jan 15, 2011 1:44 am

"Tuurlijk niet, nieuwe gasten zijn altijd welkom." verzekerde Riven hem. "Kom me maar om half 10 ophalen vanavond."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyza jan 15, 2011 1:46 am

oke dan,..waar moet ik je op halen vroeg rabb en keek riven aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyza jan 15, 2011 1:54 am

Riven gaf hem haar adress.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyza jan 15, 2011 2:00 am

oke tot vanavond dan.

die avond stopte rabb voor het adares zijnharen zaten nog even warig als toen straks en hij had een donkere spijkerbroek aan met een lichtgrijs t-shirt er op met een of andere prent er op, hij liep na de deur en belde aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyza jan 15, 2011 1:05 pm

Riven had een kort rokje aan en een behoorlijk bloot hempje en ze liep naar de deur om open te doen. "hej" zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyza jan 15, 2011 1:26 pm

hey, zegt rabb terug, zullen we dan maar gaan vraagt hij en hij gebaarde naar zijn auto die voor aan de weg stond
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyza jan 15, 2011 5:43 pm

Riven knikte en ging naar zijn auto en stapte in. James was al weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyzo jan 16, 2011 1:02 am

rabb stapte ook in en deed zijn gorden om, je moet me wel vertellen waar ik heen moet want ik weet niet waar het is glimlacht hij naar riven

harm was al op het veest en was aant praten met iemand
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyzo jan 16, 2011 1:31 am

Riven knikte en ze wees hem rustig de weg.

James grijnsde en zat al behoorlijk aan de drank. "Harm, vanavond moet je nog een stap zetten! Ik meen het man, anders pikt die toerist haar in."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyzo jan 16, 2011 2:07 pm

rabb reed
harm knikte en grijnsde breed, ik weet al wat grijns hij en dronk zijn biertje op en hij had ook al wat gehad, en hij moest niks hebben van vreemde rond zijn bende
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyzo jan 16, 2011 2:41 pm

'Stop maar, hier is het.' zei Riven grijnzend.

"Mooi" zei James tevreden en hij dronk ook nog wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyzo jan 16, 2011 3:45 pm

rabb zette de auto aan de kant en stapte dan uit en hij keek even rond naar de andere autos die er stonden en dan naar het huis waar de harde muziek vanaf kwam.

harm grinnikte terwijl hij zich wat nieuws bestelde, ik hou niet van terroriste die denken tot alles van hen is, zegt hij dan, en niet van vreemde, volgt hij er achteraan, want de gene die als laatste bij hun bende was gekomen daar liep hij meestal mee uit tot een gevecht tot ze elkaar vertrouwde daarna was het goed(ze zijn met meer dan 3 bij de bende he:p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyzo jan 16, 2011 4:10 pm

Riven trok Rabb mee naar binnen en ging bij Harm en James zitten. "Hej jongens!" zei ze grijnzend.
"Hej zus, bier?" zei James en hij duwde een flesje in haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyzo jan 16, 2011 4:14 pm

voor rabb iets kon zeggen was hij binnen en waren ze bij james en harm en die james bleek de broer te zijn van riven, hey, zegt hij kort en keek even rond na de anderen mensen die binnen waren.

harm keek eerst james even aan en draaide met zijn ogen en dan keek hij rabb aan, en toeristje wie heeft jou uit genodigt vraagt hij en nam dan een slok bier
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyzo jan 16, 2011 4:29 pm

"Harm gedraag je, hij is met mij mee." zei Riven kalm.

James grinnikte. "Wat aardig van je Riven."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyzo jan 16, 2011 4:32 pm

jah wat te aardig, zegt harm en hij stond op en keek rabb even aan waarna hij weg liep, en ook even naar riven keek en dan met iemand anders ging praten.

rabb had harm na gekeken en hij had duidelijk gemerkt tot hij hem niet moest, dan keek hij naar james, sorry ik heb me nog niet voorgestelt ik ben rabb zegt hij dan beleeft en hij keek hem aan(hij heeft die blik in die ogen waar die bohdi het over had in die film en het meisje ook:P)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyzo jan 16, 2011 4:37 pm

"James" zei James zonder hem echt aan te kijken. "Dusz, wat brengt jou hier?"

Riven liep achter Harm aan. "Is het heel moeilijk om aardig te zijn?!" beet ze hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyzo jan 16, 2011 4:45 pm

het lot schat ik, en mijn werk, in de vorge stad waar ik woonde hadden ze geen werk meer voor me en hier wel dus ik moest verhuize, zegt rabb het klopte ook hij was verhuist en alles maar niet voor het werk waar hij nu aan dacht(wat ik nu ben aan het bedenken) en niet de fbi waar hij voor werkte en hij keek naar james en hij voelde zich ineens niet meer op zijn gemak hier hij voelde tot hij niet echt uitgenodigt was

je weet hoe ik ben riven, ik moet niks van vreemden hebben en zeker niet als het ook nog eens zoon toeristje is, zegt harm verdedigent en hij dronk weer wat en keek riven aan,
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyzo jan 16, 2011 4:48 pm

"Nee je stelt je gewoon aan!" zei Riven en ze keek hem aan. "Geef die knul een kans oke?"

"Aha." zei James en hij keek hem ongeintresseerd aan. "En wat wil je van me zus? Lekker wijf vind je niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyzo jan 16, 2011 4:54 pm

riven ik geef niemand een kans en dat weet je dus vraag het niet aan me, en trouwens wie zegt tot hij bij de groep hoort je leert hem alleen surven door een weddeschap en nu neem je hem ineens mee naar een strand /huis feest van iemand terwijl je hem pas een dag kent, sist harm tegen haar en keek haar aan.

gewoon surf lessen,...dat wilde ik aan haar vragen nadat ze me heilp maar daarna kwam ze er zelf mee en meer wil ik niet van haar, daar heb je gelijk in. zegt rabb eerlijk en keek james aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Emptyzo jan 16, 2011 5:02 pm

"Dus je ziet haar wel zitten?" vroeg James.

"Hij kent hier niemand, het leek me wel zo vriendelijk. Maar dat begrijp jij natuurlijk niet." antwoorde Riven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





point break a&s - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
point break a&s
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: