gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 point break a&s

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:06 pm

dat kan ik niet zeggen als ik haar niet ken, ik ben het alleen met je eens tot ze mooi is, zegt rabb en keek james aan.

dat klopt, zegt harm en hij haalt zijn schouders op, ik vind tot je hem niet had moeten meenemen, zegt hij en drinkt de rest van zijn fles brier leeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:08 pm

"Hoezo? Ben je jaloers?" vroeg Riven.

James vond dit niet leuk, maar misschien kon hij het later tegen hem gebruiken. "Dus, wilde plannen voor de nacht?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:18 pm

ik ben niet meer jaloers en dat weet je donders goed, ik heb het jare geleden toch al op gegeven bij je, maar je weet tot ik vreemde niet moet en al helemaal niet als james ze ook niet ziet zitten, antwoord harm

rabb leunde tegen de muur aan, eerlijk gezegt niet echt,ik drink al een tijd niet meer door de studie die ik pas af gegrond heb, zegt hij en je zag een grijns op zijn gezicht komen toen hij dacht aan hoe lang het was geleden tot hij weer eens vlink bier had gedronken
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:21 pm

"Nou wen er toch maar aan want ik vind hem toevallig wel aardig." zei Riven.

"Nou, die studie is voorbij dus ga een keer los." drong James aan, hij had een plannetje. "Bier genoeg"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:25 pm

fijn, maar ik blijf hier wel even staan, zegt harm en hij keek riven uit dagent even aan en dan keek hij hoe ze buiten waren aant voetballen met een paar.

dat klopt ja, zegt rabb en keek naar het bier en nam een flesje en maakte hem open en hij nam er een slok van, en hij merkte hoe hij dat had gemist.
----

je kon mijn gedachten wel leze:O
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:28 pm

Riven plofte naast Rabb neer. "Is James een beetje aardig geweest?" vroeg ze terwijl ze een flesje bier opende.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:30 pm

ja, zegt rabb kort en keek riven aan en hij glimlachte waarna hij weer wat dronk en keek even na james en dan gewoon over het feest rond er wren toch veel mensen hier

Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:34 pm

James liep naar harm. "Als hij zat genoeg is nemen we hem mee voor surfen" zei hij grijnzend.

"Mooi, anders moest ik hem de nek omdraaien." zei Riven grijnzend en ze nam nog een slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:37 pm

harm kon een glimlach niet onder drukken en keek even naar rabb en riven, en hij knikte, gelukkig kunnen wij tegen drinken we doen het zowat ieder weekent zegt hij dan

rabb grinnikt en dronk door op zich vond hij het wel gezellig, het was beter dan alleen thuis zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:38 pm

"Dus, wat zijn je hobbys?" vroeg Riven nieuwsgierig.

"Dit word een moordstund" zei James grijnzend,
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:43 pm

vechtsport heb ik een tijd gedaan, maar nu op het moment kan ikm niet zeggen wat ik leuk vind ik heb veel aan mijn studie gedaan, daarom probeer ik nu te surven ik heb eindelijk wat tijd, zegt rabb, de joune heb ik zo geraden surven en mensen uit het water vissen...grinnikt hij dan

en dan zegt riven tot ik gemeen ben die heeft jou nog niet hore prate, zegt harm net als of beledight
----
zo verder spoelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:46 pm

"Inderdaad." zei Riven geamuseerd.

"Stel je niet aan" zei James


okeej
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:50 pm

paar uur verder

rabb had toch een aantal glazen gehad en reageerde wat langzamer dan in het begin op dingen, en hij praate met riven nog over dingen

harm had aan een paar mensen gevraagt of ze mee gingen surven het waren er niet veel maar toch een 10 tal op het feest die deden surven
hey riven, vraagt een heisje met kort blond haar, ga je mee surven, jij ook james, vraagt ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:53 pm

"Tuurlijk ga ik mee" zei Riven grijnzend. "Nachtsurfen is geweldig."

James ging al mee,
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:56 pm

rabb glimlachte hij zou mee gaan kijken en hij stond op en volgde de rest, en op het strand bleef hij staan.

harm keek even achterom en zag riven en rabb en hij ging het water in en begon te pedelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:57 pm

"Knul, je moet ook meedoen" zei James grijnzend en hij gaf hem een surfboard. Riven was al in het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 5:59 pm

rabb keek even twijfelent maar hooord dan hoeveel pezier die andere survers hadden en hij loopt met het surfboard de zee in en hij begon te pedelen.

harm was ook ergens aan het pedelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 6:02 pm

Riven was ergens ver op het water en wachtte op andere surfers. Ze zag Rabb. 'BEN JE GEK GEWORDEN?!" riep ze.

James keek geamuseerd toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 6:06 pm

rabb hoorde riven niet door die andere survers heen en hij dacht aan wat hij geleert had. en hij pedelde door en consentreede zich.

harm surfte al op een golf en hij keek even zoekent rond en daarna toen de golf af gelopen was ging hij naar james toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 6:07 pm

James gaf Harm een high5. "Haha dit word geweldig." zei hij en hij keek naar Rabb.

Riven sprong op de plank
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 6:12 pm

harm gaf de hige5 terug en grinnikte, dat denk ik ook, zegt hij terwijl hij toekeek.

rabb pedelde door met een golf mee en hij bleef zich consentreren en dan springt hij met bijde voeten tegelijk op de surfplank en hij wist tot hij moest balanseren en dat deed hij ook, maar hij merkte tot hij niet kon zien....dus vertrouwde hij maar op zijn gevoel en de plank
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 6:15 pm

"Die gaat verdringen" zei James lachend.
Riven hield Rabb in de gaten en surfde achter hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 6:20 pm

rabb surfte door en hij vond het zelf verassent goed gaan nu kon je niks zien en nu moest je wel een zijn met je board, en hij keek achter om naar riven en hij grijnsde en joelde het uit van het plezier
nou, denk je...vraagt harm als hij dat hoort en hij keek james verbaast aan,
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 6:21 pm

"Die ass is goed.." zei James geirriteerd."Shitzooi"

Riven lachte. "Goedzo!" riep ze trots.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Emptyzo jan 16, 2011 6:32 pm

harm zuchte klaagelijk, en dacht na wat ze konden doen maar wist niks voor nu

rabb ging op het bord zitten toen de golf af gelopen was en hij voelde zijn hoofd bonken, ik denk tot ik zo naar huis ga zegt hij dan tegen riven en hijnlegde een hand tegen zijn hoofd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





point break a&s - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: point break a&s   point break a&s - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
point break a&s
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: