gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 RS A&S

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptywo jan 26, 2011 8:35 pm

ik ook,glimlacht sue, maar misschien tot ik eerst de orde nog een handje ga helpen ze hebben het zwaar op dit moment, legt ze uit.

regilius liep richting een huis en hij had een zwarte mantel om en een half masker op dat zijn ogen bedekte(was ze in deel 4 ook hebben) hij moest in dit huisiets op halen uit de kluis er binnen daar lagen belangrijke papieren over iet in dat de heer wilde hebben en vanacht zou er niemnand zijn en hij ging na binnen toen hij de deur met een spreuk had open gekregen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptywo jan 26, 2011 10:33 pm

"Ik wil ook iets voor de orde betekenen." zei Autumm glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptydo jan 27, 2011 6:40 am

jah, meen je dat want we kunnen wel een handje of 2 gebruiken, glimlacht sue dan opgewonden, dat zou heel fijn zijn

regilius liep na binnen en keek erven rond het leek er op tot er niemand was en hij loopt de woonkamer in en hij kijkt rond of hij iets zag wat op een kluis leek
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptydo jan 27, 2011 2:09 pm

"Ik wil best een spion ofzo zijn" zei Autumm glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptydo jan 27, 2011 6:17 pm

je kan het proberen aan ze voor te stellen maar kom met een hele goede reden aan anders willen ze het niet ik heb het ook geprobeert maar bij mij trapte ze er jammer genoeg niet in, zegt sue teleurgestelt, maar nee heb je ja kun je krijgen, als je wilt kan je vanavond mee naar daar leden van de orde mogen stiekem van school af tijdes de vergadering van het schoolhoofd, fluistert sue

regilius keek rond om zoek na de kluis onder was hij niet dus ging hij naar boven(komt sirius hem hier tegen of ergens anders?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptydo jan 27, 2011 7:12 pm

Wat doet Sirius daar dan?
--

"Ik kom mee" zei Riven grijnzend en ze keek Sue aan. "Ik kan niet wachten"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptydo jan 27, 2011 10:39 pm

die wist ook van die informatie af en tot voldemort het wilde hebben en die ging die papieren ook zoeken:p of wel laten e ergens anders tegen komen gewoon op straat of iets anders
---

mooi zo, zegt sue en ze staat op en ze vertelt het adares in haar oor, we gaan met de haart, dat kan enkel alleen in zweinstein na dat adares, zegt ze en ze loopt na de haart en verdwijnt in een laag groene vlamen

regilius zocht door en vond de kluis op een rareplaats de badkamer, en hij pakte de papieren en liep richting na buiten
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptydo jan 27, 2011 11:46 pm

Sirius vloekte zacht toen hij Regulius zag maar hij trok zijn stok en richtte die op zijn broer. "Waar ga je heen?"

Autumm volgde Sue in de groene vlammen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyvr jan 28, 2011 8:06 am

hij heeft dat masker op he:p
--

regilius hoorde de stem van zijn broer en hij heild zijn adem in terwijl hij stil bleef staan met in een hand de papieren en in de andere de papieren,hij had liever 10 anderen gehad dan sirius,en hij zweeg.

sue wachte tot autum ook verscheen, lede van de orde ik wil jullie voorstellen aan autum ze wilt heel graag lid worden, zegt ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyvr jan 28, 2011 3:21 pm

Autumm glimlachte en knikte verlegen.

Sirius richtte zijn stok op de DD. "Geef die papieren maar hier dan is er niks aan de hand." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 10:15 am

remus keek op, mooi een helpende hand is altijd welkom hier, zegt hij dan, maar je moet el op een papier tekenen tot je deze schuilplaats niet veraad, volgt hij er achter aan en gebaart haar mee te komen

regilius dag koorts achtig na als hij de papieren gaf kon hij hem doden als hij het niet deed dode hij hem sowizo, en hij keek na de blaadjes in zijn hand en las het wat vluchtig door terwijl hij deed of hij twijfelde, dan als hij het eerste blad heeft gelezzen draaide hij zich naar sirius toe, en hij deed alsof hij het hem aan rijkte maar dan laat hij het in vlammen op gaan, en dan tikt hij tegen zijn hoofd van ik weet het
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 11:48 am

Sirius keek hem woedend aan en richtte zijn staf op reg. "Rictu Sempra!"

Autumm liep achter Remus aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 11:58 am

regilius wilde nog aan de kant gaan maar was er niet snelgenoeg voor, en hij voelde hoe een onzichtbaar mets in hem sneed en hij schreeude het oprt uit en hij viel op handen en voeten en zijn masker viel af, hij weigerde helemaal neer te vallen en hij keek sirius niet aan meer

remus stopte met lopen en legde een perkament op de keukentafel neer en gaf een veer aan autumm, hier moet je je voledige naam om schrijven
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 6:15 pm

"Regilius rat!" riep Sirius uit toen hij zijn broer zag. "Wat moet jij nou weer met dat papier?"

Autumm deed wat Remus haar vroeg. "Zo." zei ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 6:22 pm

regilius beet op zijn lip maar zei niks, en hij heild zijn toverstok stevig vast en dan komt hij recht hij moest bluffen nu, gaat je niks aan zegt hij zo kil mogelijk, en richt zijn stok op hem en hij negeerde de pijn

mooi, ehm wat wil je graag hier binnen de orde betekenen,vraagt hij dan terwijl hij ging zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 6:24 pm

"Ik zou graag willen spioneren" zei Autumm en ze keek Remus aan.

"Expelliarmus" zei Sirius kalm en hij vind Regilius zijn staf op. "Wat doe je hier?" herhaalde hij
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 6:33 pm

remus keek autumm aan, dat is heel erg riskant weetje, en ik wil een reden weten waarom we jou daar heen zouden sturen, het is niet makkelijk als je eenmaal daar binnen bent. zegt hij
sue luisterde mee

regilius keek sirius koppig aan hij weigerde wat te zeggen, maar van binnen wilde hij alles opbichten, en hem om raad vragen, maar dat kon niet en hij zou hem toch niet geloven en hij gaat langzaam wat achteruit
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 7:14 pm

Sirius zag iets in Regilius zijn ogen, snel schudde hij het van zich af, hij zou het vast verbeelden. "Waarom zeg je niks?"

"Ik heb een ontzettend betrouwbare bron" zei Autumm en ze keek Remus aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 7:24 pm

omdat ik je niks te zeggen heb, zegt regilius koppig, en keek weg hij had sirius zijn schudde met zijn hoofd en hij was bang

oke misschien kunnen we er mee instemmen maar ik zou graag weten wie je bron is, zegt remus langzaam
sue keek autumm aan zei had een vermoede maar zei niks
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 7:41 pm

"Het spijt me, hij wil niet bekent gemaakt worden" zei Autumm.

Sirius keek zijn broer vernietigend aan. "Ik begrijp niet dat je voor dit lot gekozen hebt, ik dacht dat je beter zou zijn dan dat, vroeger, wist je dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 7:45 pm

de woorden deren regilius pijn maar hij heild zich sterk,.j..jah ik heb voor dit lot gekozen, en de informatie die ik net las brengik naar de heer van het duister, en jij...jij gaat maar met lege handen terug naar de orde, die bloedveraders, zegt hij kil weg al meende hij sommige dingen niet

remus kniikte, ik vind het wel gevaarlijk we doen eerst vergaderen zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 7:49 pm

"Oke" zei Autumm. "Dat is goed"

Sirius keek hem gekwetst aan. "Ik dacht het niet." zei hij kil en hij richtte zijn toverstok op Regilius en mompelde een vergetelheidsspreuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 8:00 pm

nee niet doen, smeekt regilius in eens bang en hij dook ineen voor de spreuk die hem net miste en had zijn handen over zijn hoofd getrokken, en hij was doodsbang tot hij autumm ging vergeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 8:15 pm

Sirius grijnsde. "Waarom niet? Heb je liever waarheidsserum zodat je mij alles kan vertellen dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Emptyza jan 29, 2011 8:23 pm

ja liever dat dan dat ik haar vergeet zegt hijsnel en verdedigent tegen sirius terwijl hij op stond en hem aan keek en je zag hem schrikken tot hij het gezegt had, dat heb je niet gehoort, zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RS        A&S - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: RS A&S   RS        A&S - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RS A&S
Terug naar boven 
Pagina 7 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: